Bron: Telegraafquote:'Jonge kinderen inenten tegen Mexicaanse griep' AMSTERDAM - Kinderen in de leeftijd tussen zes maanden en vier jaar moeten worden ingeënt tegen de Mexicaanse griep.
Dat adviseert de Gezondheidsraad maandag aan minister Klink van Volksgezondheid, meldt de NOS. Klink neemt dat advies vrijwel zeker over.
Kinderen jonger dan zes maanden worden volgens het advies nog niet ingeënt, omdat het vaccin voor deze groep nog niet is toegelaten.
Vanmiddag wordt het volledige advies bekendgemaakt.
Is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd?quote:4. De Gezondheidsraad beslist volgende week of ook kinderen moeten worden ingeënt. Kan dat nog?
Als de Gezondheidsraad een reëel advies geeft, houdt ze er rekening mee dat de Mexicaanse griep binnen een paar weken al kan pieken en dat er maar 5,8 miljoen vaccins beschikbaar zijn. Dan kan de conclusie alleen zijn dat er niet genoeg vaccins zijn om alle kinderen te vaccineren. Na vaccinatie van de al vastgestelde risicogroepen blijven er hooguit enkele honderdduizenden vaccins over. De volgende grote levering van vaccins is in de tweede helft van december.
Lijkt me inderdaad te laat, Osterhaus had het volgens mij over Oktober/November dat de grootste piek zou zijn. Maarja het zal mij niet verbazen als na de inentingen het opeens weer toeneemt, het virus is dan immers, weliswaar in minieme hoeveelheden, bij veel meer mensen aanwezig ofwel meer besmettingskansen lijkt me.quote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Even een crosspost uit: Iedere griepuitbraak begint bij de kinderen
[..]
Is dat niet een beetje mosterd na de maaltijd?
Wanneer verwacht men dat de Mexicaanse griep gaat pieken?
nee, dan hadden ze heel Nederland wel verplicht een vaccinatie opgedrongen...quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mwoah, wellicht dat het overhevelt ook naar begin volgend jaar, dat is ook nog wel een aardige griep-periode natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Even een crosspost uit: Iedere griepuitbraak begint bij de kinderen
[..]
Wanneer verwacht men dat de Mexicaanse griep gaat pieken?
En raad eens door wie de vaccins al zijn betaald. Het doet er nu geen reet meer toe of het verplicht wordt of niet, we draaien nu toch wel voor de kosten op.quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Re het volgende:
[..]
nee, dan hadden ze heel Nederland wel verplicht een vaccinatie opgedrongen...
en de vaccins zijn al betaald
Je praat wel, maar je zegt niets.quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mwoah, wellicht dat het overhevelt ook naar begin volgend jaar, dat is ook nog wel een aardige griep-periode natuurlijk.
nou dat is mijn punt tochquote:Op maandag 9 november 2009 16:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En raad eens door wie de vaccins al zijn betaald. Het doet er nu geen reet meer toe of het verplicht wordt of niet, we draaien nu toch wel voor de kosten op.
Dat is nog altijd meer dan mensen met youtube-linkjes, neppe onderzoeken en onwaarheden zoals het gebruik van zilver tegen een virus.quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je praat wel, maar je zegt niets.
Jij leest niet, of je wil heel bewust niet lezen. Het is vrij normaal dat een griepvirus twee jaar achter elkaar toeslaat.quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je praat wel, maar je zegt niets.
En wie is degene die met neppe onderzoeken en onwaarden komt?quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is nog altijd meer dan mensen met youtube-linkjes, neppe onderzoeken en onwaarheden zoals het gebruik van zilver tegen een virus.
Dat zeg je niet.quote:
De anti-vaccinatie brigade.quote:Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En wie is degene die met neppe onderzoeken en onwaarden komt?
Nouja, dat google voorbeeld is er eigenlijk al eentje. Voor een leek wat moeilijker aan te komen, maar er zijn genoeg wetenschappelijk studies die aantonen dat vaccins gewoon veilig zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je voorbeelden weet waar ik met onwaarheden en nonsens-oplossingen aan kom zetten, dan hoor ik die graag.
Ik wens niet geassocieerd te worden met kuddes die "neppe onderzoeken en onwaarheden" posten.
Als je benieuwd bent wat mijn motivatie is om mij tegen vaccinaties uit te spreken:
http://www.google.nl/webhp?hl=nl&tab=iw#hl=nl&source=hp&q=vaccine+caused&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=vaccine+caused&fp=e2eb320fda7aacd8
Er staat dat er nog eenzelfde geval was in dat ziekenhuis die dag.quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef Cerbie het volgende:
Internal server error.
Als ze dan toch op die server aan het wachten zijn kunnen ze in de dikke van dale de betekenis van door en na opzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |