Dat zei ik ook, maar huup blijft maar stoken!quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef WupWup het volgende:
En ik ga nog niet bevallen stelletje ongeduldigen. En morgen ook niet, want ik moet woensdag m'n diploma gaan tekenen
nou een aantal dagen geleden, heb ik wel een paar uur een nogal gespannen gevoel in mijn buik gehad, was er nogal naar van.... en later had ik hier ook gemeld dat het net was of ik bewegingen op een andere plek voelde...quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Aoraki het volgende:
Gelukkig BJ, dat je bloeddruk onder controle lijkt te zijn. En fijn dat ie met z'nkoppie naar beneden ligt. Heb je hem voelen draaien de afgelopen week?
Ik zeg: op je buik gaan liggen met 1 been opgetrokken. Dan heeft ie gewoon geen ruimte meer om te draaienquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou een aantal dagen geleden, heb ik wel een paar uur een nogal gespannen gevoel in mijn buik gehad, was er nogal naar van.... en later had ik hier ook gemeld dat het net was of ik bewegingen op een andere plek voelde...
dus denk dat dat misschien achteraf het moment is geweestmaja ik ben dr wel blij mee,
maar nu moet ons eigenwijsje wel ff zo blijven liggen haha
GMTA!quote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zeg: op je buik gaan liggen met 1 been opgetrokken. Dan heeft ie gewoon geen ruimte meer om te draaien
Tan, heb je iemand die de rest van je huishouden tijdelijk doet?
zucht... vooruit dan maar...quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef WupWup het volgende:
Tan fijn dat je weer thuis bent. Erg vervelend dat de bloeddruk niet omlaag wilt. Veel sterkte komende tijd, volledige rust houden is niet makkelijk.
BJ goed dat je gebeld hebt! Wat was het oordeel?
Salbutamol weeënremmend? Dat heb ik ook nog niet gehoord! Freecell, weet je waar de beste man/vrouw dat vandaan heeft? Want er staat niks over in het farmacotherapeutisch kompas (en dat verklaart weer waarom artsen het niet weten).
En ik ga nog niet bevallen stelletje ongeduldigen. En morgen ook niet, want ik moet woensdag m'n diploma gaan tekenen
Nou niet echt eigenlijk, heb wel hulptroepen ingeschakeld, de oudste twee moeten de afwas maar doen (want geen afwasmachine), zij kunnen ook vast wel een keer stofzuigen. Zwaardere klussen zoals de badkamer soppen moet mijn vriend maar doen en anders vraag ik mijn schoonmoeder wel. Koken doe ik zelf dan nog en ook wasvouwen. Maar ik dacht net voor de gein eens te kijken wat dat doet, was vouwen, ik heb namelijk die bloeddrukmeter nog liggen hier. Net na een tijd rusten: 125/85, ik ben tien minuten aan het wasvouwen: 154/99quote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tan, heb je iemand die de rest van je huishouden tijdelijk doet?
Nou ja, als dat het enige is wat je doet, dan mag dat van mijquote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef Tan het volgende:
[..]
Nou niet echt eigenlijk, heb wel hulptroepen ingeschakeld, de oudste twee moeten de afwas maar doen (want geen afwasmachine), zij kunnen ook vast wel een keer stofzuigen. Zwaardere klussen zoals de badkamer soppen moet mijn vriend maar doen en anders vraag ik mijn schoonmoeder wel. Koken doe ik zelf dan nog en ook wasvouwen. Maar ik dacht net voor de gein eens te kijken wat dat doet, was vouwen, ik heb namelijk die bloeddrukmeter nog liggen hier. Net na een tijd rusten: 125/85, ik ben tien minuten aan het wasvouwen: 154/99
Wasvouwen is dus ook al te zwaar blijkt, maar ja, ik zal toch moeten. Dan maar zo kort mogelijk en daarna weer lang rust nemen. Hetzelfde effect heb ik namelijk na bijv. een keer douchen en dat kan ik ook niet 8 weken lang laten omdat mijn bloeddruk anders stijgt. Zolang de bloeddruk steeds nog daalt bij rust, zal het wel goed zijn.
die loopt idd nog, dat is hem idd. ik had laatst al hier gevraagd of iemand er ervaring mee had, maar dat leek niet zo te zijn. je moet er voor week 20 mee beginnen. ik zoek en vraag gewoon nog even door. het antwoord van de gyn beviel me niet. die had geen folder, geen info behalve "nee hoor, is volstrekt onschadelijk" en toen ik vroeg of hij de naam van het spulletje wilde opschrijven deed hij dat onder protest van "je moet niet alles geloven wat op inet staat". dat klopt en daar heeft hij heus wel gelijk in, maar ik wil wel graag zelf beoordelen wat ik al dan niet in mijn lijf stop dank u zeer. en de mededeling van hem dat het onschadelijk is, is voor mij gewoon niet goed genoeg. eigenwijs kreng dat ik ben. overigens is de conclusie 'onschadelijk en geen bijwerkingen' niet juist, de conclusie van het laatste onderzoek was 'er zijn vervelende effecten bij de moeder, niet het kind, dit dient nader onderzocht te worden, deze lijken niet blijvend schadelijk te zijn'quote:Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef WupWup het volgende:
Lastige keuze simmu. Ik weet dat er de afgelopen jaren een grootschalig onderzoek in Nederland is gedaan naar het toedienen van progesteron bij meerlingzwangerschappen, de AMPHIA-studie. De studie is nog niet geheel afgerond, maar je kunt er hier meer over lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |