En vergeet je eigen Samimterklaas niet, die mag binnenkort ook weer.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet!
Of Moeders Wil Is Wet. Maar dat is meer wat voor Ekstra Weekend tijdens De Voicelift.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
En Pepernoten en Appels!quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet je eigen Samimterklaas niet, die mag binnenkort ook weer.
Ik had al eerder gehoord dat 1 DJ het er pertinent mee oneens was. Ik gok dat dat Michiel of Rob was.quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde vanmiddag Rob zeggen dat er "ruzie" was tijdens het DJ overleg over deze MH
Oe, die heerlijk verongelijkte stem van Edwin Rutten!quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ga jij dan weer meezingen bij Roosmarijn in de nacht, zoals een jaar of 2 geleden (dacht dat jij dat was iig, maar kan ook borisz of nog iemand anders zijn)?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Van One Louder! naar Mute. In de studio zal dat niet anders zijn gok ik zo.
Dat was Webhawkjuh met nog iemand, maar ik had Roosmarijn van het mp3'tje voorzien.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij dan weer meezingen bij Roosmarijn in de nacht, zoals een jaar of 2 geleden (dacht dat jij dat was iig, maar kan ook borisz of nog iemand anders zijn)?
Ohja, da's waar.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was Webhawkjuh met nog iemand, maar ik had Roosmarijn van het mp3'tje voorzien.
Vanaf volgende week zal ik Roosmarijn er wel weer over stalken. We (on_air en ik) gaan em iig wel op AmsterdamFM kapot draaien.quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, da's waar.
Was al verbaasd dat ik het me nog kon herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |