Waarom niet meestampen? Lijkt me juist lekker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:48 schreef Karstman het volgende:
Bij het koken van de aardappels 2 tenen knoflook (heel) meekoken geeft ook net iets extra's, wel eruithalen voor het stampen
Je hebt kans dat het wat overheerst qua smaak daarom doe ik het niet, maar het kan natuurlijk welquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom niet meestampen? Lijkt me juist lekker.
Die resten zijn vaak nog lekkerder ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef Butterfly91 het volgende:
Thuis wordt er ook altijd teveel stamppot gemaakt, vooral boerenkool en zuurkool![]()
Wat je teveel hebt de volgende keer opbakken
Deze heb ik zondag gemaakt, was heel lekker.quote:Op maandag 9 november 2009 12:53 schreef Karstman het volgende:
Vrijdag een nieuw succesnummertje gemaakt. Spruitjesstappot met oesterzwammen.
Aardappels koken en stampen met wat creme fraiche, een ei en wat pecorino tot het smeuig is, peper zout en nootmuskaat naar smaak.
Oesterzwammen in grove stukken snijden en bakken in basilicumolijfolie.
Spruitjes beetgaar koken 5 min ofzo (nog tegen het harde aan anders wordt het niet lekker)
Spruitjes door de aardappelpurree mengen/stampen.
Stamppot op het bord, oesterzwammen eroverheen en wat geraspte pecorino erover strooien.
Heerlijk met een wat stevige, kruidige witte wijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |