nog steeds niet aan de kukident kleefpasta?quote:Op zondag 8 november 2009 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft ook een slecht gebit.
quote:Goedele: Sex, dat is ook naastenliefde...
Ad: Absoluut!
quote:Ik heb alleen aan zijn piemel gezogen en aan zijn billen gevoeld, meer niet
Haha, leuk idd hoe Goedele in het begin dacht dat ze met een soort gristen te maken hadquote:
Ik juist niet. Het is een ontzettend intelligente man die weet waar hij mee bezig is en probeert om taboes bespreekbaar te maken om zodoende misbruik te voorkomen. Probeer het af te kijken en er zonder stigmatiserende voorgevoelens naar te kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 00:08 schreef Mendeljev het volgende:
Bah bah, ik haatte die Ad maar na dat gesprek ben ik er helemaal van overtuigd dat het een vies mannetje is.
[..]
PEDO!quote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef Goofisch het volgende:
"Wie houd van geschoren kutjes, geeft blijk van pedofiele neigingen"
Ik hou ook van geschoren kutjes.![]()
Klopt geen reet van![]()
Ik vind deze opmerking dan wel weer om in te lijsten.quote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef Goofisch het volgende:
Ik hou ook van geschoren kutjes.![]()
Klopt geen reet van![]()
Ik heb het - zij het met gekromde tenen - uitgekeken. Erg bijster intelligent komt deze meneer hij niet op me over. Hij blijft repeterend drogredenen herhalen. Vergeet ook niet deze man al eens voor ontucht veroordeeld is!quote:Op maandag 9 november 2009 00:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik juist niet. Het is een ontzettend intelligente man die weet waar hij mee bezig is en probeert om taboes bespreekbaar te maken om zodoende misbruik te voorkomen. Probeer het af te kijken en er zonder stigmatiserende voorgevoelens naar te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |