quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het meer iets voor iemand die achter een synthesizer zit bij feesten en partijen om eerlijk te zijn
[ afbeelding ]
Als je het ontzettend goed doet met een maatpak en slechts een klein deel van het overhemd zichtbaar, dan kán het werken. Maar anders lijk je inderdaad op die gozer achter de synthesizer.quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Cahir het volgende:
Is dit nou echt not done? Iemand vertelde dat je pak altijd lekker donker moet zijn enzo en niet te opvallend anders val jij niet meer op. Maar een rood overhemd onder een zwart pak + zwart stropdas kan toch best zakelijk zijn?
Omdat het ook zoiets vreemds is om allemaal met een zwart pak, zwarte das en wit overhemd op de zaak te lopen alsof de Bleus Brothers terug zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Simplicity het volgende:
Wat is er mis met een pak zoals elke andere collega zou hebben?
Met welke reden zou je daarop gaan varieren/erbovenuit zien te komen?
Bovendien lijkt jou combinatie me ook niet echt passend overkomen...
Een pak zonder riem staat juist raar.quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Cahir het volgende:
Kan je nou bij een pak een riem doen zonder dat het raat staat?
naja, er zijn zoveel soorten combinaties, met verschillende kleuren colberts/bloesjes met streepjes/stropdassen/etc... waarom dan plots iets met rood kiezen? beetje onnodig afwijkend?quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat het ook zoiets vreemds is om allemaal met een zwart pak, zwarte das en wit overhemd op de zaak te lopen alsof de Bleus Brothers terug zijn.
Zolang ie bij je schoenen past. Maar een riem 'moet' wel, eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 22:52 schreef Cahir het volgende:
Kan je nou bij een pak een riem doen zonder dat het raat staat?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het meer iets voor iemand die achter een synthesizer zit bij feesten en partijen om eerlijk te zijn
[ afbeelding ]
Perfecte omschrijving, dank uquote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef DaanA het volgende:
Lichte pakken, lichte sokken, gekleurde overhemden en schreeuwerige dassen zijn allemaal niet zakelijk.
Wat is er mis met een grijs pak? Ik zie op mijn werk ook met enige regelmaat vertegenwoordigers in een grijs pak. Zelfs een aantal hogere heren die hier op bezoek komen lopen daarin.quote:Op zondag 8 november 2009 22:58 schreef DaanA het volgende:
Nee, dat kan niet.
Zakelijk is een donker pak (blauw, zwart of, iets frivoler, bruin, maar doe dat maar niet als je zakelijk over wilt komen) met een hemd dat wit, roze, of licht- tot middenblauw kan zijn. En daarop eventueel een das, enigszins monochroom of gestreept in twee of drie kleuren. Altijd leren schoenen met leren zolen en daarin blauwe of zwarte sokken.
Lichte pakken, lichte sokken, gekleurde overhemden en schreeuwerige dassen zijn allemaal niet zakelijk.
Een net grijs pak zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een grijs pak? Ik zie op mijn werk ook met enige regelmaat vertegenwoordigers in een grijs pak. Zelfs een aantal hogere heren die hier op bezoek komen lopen daarin.
xDquote:Op zondag 8 november 2009 23:11 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Een net grijs pak zou ook nog kunnen.
Maar niet al te afwijkend. Je gaat toch ook niet in een compleet wit pak met een witte hoed naar je werk toe bijvoorbeeld? :p
Go with the flow :p
Mja, met zwart bedoelde ik idd grijs.quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een grijs pak? Ik zie op mijn werk ook met enige regelmaat vertegenwoordigers in een grijs pak. Zelfs een aantal hogere heren die hier op bezoek komen lopen daarin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |