Dat zullen ze je later niet kwalijk nemen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig hoe je liegt tegen je kinderen
Nee, zij speelde weer met mijquote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Moest jij hun barbie's vasthouden dan
quote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is goed voor ze, dan wennen ze er alvast aan dat 't later niet anders zal zijn als ze in de grote mensenwereld komen
ja lach maar, maar is echt waar als ik nu mijn ogen dicht doe zie ik mezelf weer achter de bank kruipen op 3 hoog, oh herrinderingen zijn ook wel mooi hoor.quote:
Dus eigenlijk wil je nu zeggen dat mijn kinderen mij in de maling hebben genomenquote:Op zondag 8 november 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze doen alsof om jou niet te kwetsen
quote:
Zoals je doet zoals je ontmoet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Dus eigenlijk wil je nu zeggen dat mijn kinderen mij in de maling hebben genomen
quote:Op zondag 8 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je nu zeggen dat mijn kinderen mij in de maling hebben genomen
oh kan me best voorstellen dat kinderen dat geloven hoor, het is ook spannend voor kinderen dat hele sinterklaasgebeuren, vroeger zaten er 3 hier voor de kachel te blerren, die jongen van me bleef zingen (was zeker bang dat hij niks in zijn schoen kreeg)quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij zetten ze hem gewoon bij de voordeur, onder de brievenbus, want Sinterklaas had zo'n apparaat waarmee hij tijdelijk de kadootjes iets kleiner kon maken, waardoor ze door de brievenbus pasten.
[..]
[..]
Jahwel, die naïeve conspiracydenkers hebben oogkleppen op.quote:
Zo is mijn jongste ook, nog een liedje, nog een liedje hou op haha en het ergste ik moet meezingen want hij kent ze niet allemaal, nee die paar weken per jaarquote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh kan me best voorstellen dat kinderen dat geloven hoor, het is ook spannend voor kinderen dat hele sinterklaasgebeuren, vroeger zaten er 3 hier voor de kachel te blerren, die jongen van me bleef zingen (was zeker bang dat hij niks in zijn schoen kreeg)
Oh shit, jawel hoor ze maken hier geintjes erom maar hij bestaat echt echt echt waar hoorquote:
Paranormal Activity al gezienquote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, genoeg over Sint, nu maar weer over tieten, dan komt Ian misschien ook weer terug
Ik weet nog dat de buurjongen op een gegeven moment bij ons binnenkwam als Zwarte Piet. Ik zag hem al beneden aan de trap. Ik heb een run genomen en ben onder het bed van m'n ouders gedoken. M'n moeder maar zeggen dat het goed was en dat ik eronder vandaan kon komen. Wist zij veel wat ik dat jaar allemaal had uitgefroten, dat was tussen mij en Zwarte Piet.... en ik ben er dan ook blijven liggen tot ie weg wasquote:Op zondag 8 november 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja lach maar, maar is echt waar als ik nu mijn ogen dicht doe zie ik mezelf weer achter de bank kruipen op 3 hoog, oh herrinderingen zijn ook wel mooi hoor.
Wie leidt jou afquote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paranormal Activity al gezien? Erg gave film, maar ze leiden zo af.
Ik had het al geroepen in de vorige maar geen mannen die erop af kwamenquote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, genoeg over Sint, nu maar weer over tieten, dan komt Ian misschien ook weer terug
Praatjes vullen geen gaatjes, of, eh, wacht, nouja, jeweetwel..quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet wie, watquote:
Nee, 't laatste jaar veel films gemist, ik zat in mijn eigen dramaquote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Paranormal Activity al gezien? Erg gave film, maar ze leiden zo af.
quote:Op zondag 8 november 2009 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is mijn jongste ook, nog een liedje, nog een liedje hou op haha en het ergste ik moet meezingen want hij kent ze niet allemaal, nee die paar weken per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |