je zal toch raar opkijken als ik met mijn schoen voor je deur staquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zet 'm maar bij mij voor de kachel
Nee toen kregen we met de kerstquote:Op zondag 8 november 2009 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan 'm geen ongelijk geven
Al moet ik zeggen dat wij, nadat we niet meer geloofden ook gewoon door zijn gegaan met pakjesavond
Hoevelaken links afquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal toch raar opkijken als ik met mijn schoen voor je deur sta
Dat klnikt heel aannemelijkquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb cv maar ook zo'n nepkacheltje daar gaan ze voor, vinden ze heel normaal, ik heb gewoon verteld dat ze door de balkondeur komen maar dat de pieten het kacheltje gezellig vinden
Denk het niet, d'r komen hier wel meer malloten langsquote:Op zondag 8 november 2009 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zal toch raar opkijken als ik met mijn schoen voor je deur sta
touchéquote:Op zondag 8 november 2009 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sow, jij was er al vroeg bij![]()
En lukte het een beetje?
Het is eigenlijk schandalig hoe je liegt tegen je kinderenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
zal bij god niet meer weten hoe oud ik was toen ik hoorde dat sinterklaas niet bestond.
maar heel gek trauma`s heb ik wel aan die man over gehouden, kom nog niet graag in de buurt van sinterklaas.
weet wel dat hij vroeger een keer bij ons thuis kwam, kreeg zo een keukentje op aanmaakblokjes vergeet ik nooit meer, maar heb wel spontaan in mijn broek van angst gepist, echt waar moet er nu om lachen maar weet dat nog zo goed.
Dat gelooft toch niemandquote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij zetten ze hem gewoon bij de voordeur, onder de brievenbus, want Sinterklaas had zo'n apparaat waarmee hij tijdelijk de kadootjes iets kleiner kon maken, waardoor ze door de brievenbus pasten.
Ik weet ook niet meer hoe oud ik was, ik weet nog wel dat ik me ontzettend in de maling genomen voeldequote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
zal bij god niet meer weten hoe oud ik was toen ik hoorde dat sinterklaas niet bestond.
maar heel gek trauma`s heb ik wel aan die man over gehouden, kom nog niet graag in de buurt van sinterklaas.
weet wel dat hij vroeger een keer bij ons thuis kwam, kreeg zo een keukentje op aanmaakblokjes vergeet ik nooit meer, maar heb wel spontaan in mijn broek van angst gepist, echt waar moet er nu om lachen maar weet dat nog zo goed.
Dus terwijl je vriendjes aan het voetballen waren, was jij met de meiden aan het touwtje springen, en heb je daar nou nog wat aan overgehouden ?quote:
maar ik ben wel een leuke malloot hoorquote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, d'r komen hier wel meer malloten langs
Nee hoor, 't is goed voor ze, dan wennen ze er alvast aan dat 't later niet anders zal zijn als ze in de grote mensenwereld komenquote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is eigenlijk schandalig hoe je liegt tegen je kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |