Lach maarquote:
Werkt niet, maar beter ook eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Of tik de naam over en zet er http://www.mobifap.com/mp4/ voor
Slotjes, verhuizingen en andere onzinquote:Op zondag 8 november 2009 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan iemand mij kort inlichten.. ik tune net in
Dat moet van Adelantequote:Op zondag 8 november 2009 22:04 schreef Toempf het volgende:
Het feest is heel gezellig hier, namens Toempf en dubidub.
Wat een gare OP trouwens, dat ding wordt steeds groter
dit meen je nietquote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgens mij tik ik de verkeerde naam over...ff opnieuw proberen
We hebben toch geen pr0n nodig met jouw FoBo?quote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgens mij tik ik de verkeerde naam over...ff opnieuw proberen
Zo eunes?quote:
maar je bespreekt toch die programma's?quote:Op zondag 8 november 2009 22:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Omdat deze reeks ALTIJD in KLB staat. Klagen toch
Je weet wat ze zeggen over mensen zonder foboquote:Op zondag 8 november 2009 22:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
We hebben toch geen pr0n nodig met jouw FoBo?
*Checkt FoBo*
Oh, wacht..
quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
maar je bespreekt toch die programma's?
Wat een baas.quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef PiRANiA het volgende:
Aan het aanrecht verkrachten, eten weggooien en dan patat halen
Ja, maar SBS levert genoeg klaarmomenten hoorquote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee we kankeren alleen op de MENSEN in de PROGRAMMA'S. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
We klagen over de programmasquote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
En ist gelukt?quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen zonder fobo
Derderangs acteurs.quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een vent![]()
Die meid zit bij de reconstructie nog wel vrolijk te kijken
Nou? Ik ga mijn foto's hier echt niet posten om ten toon te stellen aan al dat inferieure volk wat hier rondloopt. En dan ben ik heel serieus. Waarom zou ik dat doen? Ik heb die behoefte niet.quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen zonder fobo
Dat is waar.quote:Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, maar SBS levert genoeg klaarmomenten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |