En waar verwijs je de vis precies naar dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef DarkElf het volgende:
zit de viswijzer eens te bekijken , best handig om eens naar te kijken,
welke vis aan te raden is om te eten en welke niet en waarom..quote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar verwijs je de vis precies naar dan?
duhquote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef DarkElf het volgende:
welke vis aan te raden is om te eten en welke niet en waarom..
http://www.goedevis.nl/Wat%20is%20Goede%20VIS
We? Ik kan me niet herinneren dat jij iets anders gedaan hebt met die mayo dan proeven en zeggen dat t te dus bleefquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef kaasplankje het volgende:
Leuke TT![]()
Ah we hebben hier toevallig ook net gepoogd mayo te maken. Alleen was ze ook wat dunnig
Jij vroeg 't zelf aan me andersquote:Op zondag 8 november 2009 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We? Ik kan me niet herinneren dat jij iets anders gedaan hebt met die mayo dan proeven en zeggen dat t te dus bleef
Ja-haaaaaquote:
Deze zijn 30+ jaar oud en echt op.quote:Op maandag 9 november 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
Oude pannen koken het lekkerst.
Nieuwe pannen zijn net als nieuwe vrouwen. Je moet ze even goed inwerken voordat ze helemaal doen wat je wilt.
HEE GEOR....quote:Op maandag 9 november 2009 00:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Deze zijn 30+ jaar oud en echt op.
Dat geldt niet voor vrouwen.
Jij mag Carice zeggen.quote:Op maandag 9 november 2009 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HEE GEOR....
Oh ben jij het Dude.
De tijd terugdraaien gaat natuurlijk niet (ORLY?).quote:Op maandag 9 november 2009 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
ff mailtje naar ex afmaken (ze zei gedag en vroeg om foto's van nichtje, ik zeg gedag terug) en ik geloof dat ik zo ongeveer op het punt ben aangekomen dat ik had gewild dat de tijd 5 jaar terug ging en we nooit iets samen gehad hadden ofzo.
Zal wel met ouder worden te maken hebben.
Trusten en tot een fa-bu-leu-ze maandag
Juist wel tochquote:Je kan hoogstens besluiten dat je jullie relatie achter je laat (maar dan zou je niet meer de behoefte hebben terug in de tijd te gaan om jullie relatie te voorkomen.)
Nou nee toch? Als je die relatie, met al zijn tegenslagen én merites (want zo is het leven ook) achter je laat, wens je ook niet langer dat zij níet was gebeurd?quote:
Nou slaapwel dan, stereo!quote:Op maandag 9 november 2009 02:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, het is niet de inhoud die ik niet mee wilde nemen, edoch de tijd die daarvoor nodig was. En ik wens niemand een rocheldood![]()
En nu ga ik echt naar bed want die 7:00 in het zwembad dobberen haal ik nu al niet meer.![]()
welke delicious??quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Involtini waren verrukkelijk! *burp. We hebben met een stokbroodje de laatst restjes saus uit de pan staan vegen
Aanrader, DE-en-andere-delicious.lezers!
Welk recept was dat ook al weer? Heb zin om vanavond iets extra lekkers te maken..quote:Op zondag 8 november 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Involtini waren verrukkelijk! *burp. We hebben met een stokbroodje de laatst restjes saus uit de pan staan vegen
Aanrader, DE-en-andere-delicious.lezers!
Hmm brengt me op een idee.. aardappelkoekjes.. wilde ik altijd al eens proberen..quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga vanavond denk ik aardappelpannenkoeken maken. dat is echt 25jaar geledenen daarbij zelfgemaakte appelmoes...lekker. maargoed eerst ruimte in de keuken maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |