Over iets anders gaan beginnen omdat je geen punt kunt makenquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Laten we er maar over ophouden, Otis is aan het puberen omdat Ajax heeft verloren.
Ik heb het helemaal niet over die wedstrijd hoor, waarom begin je daar nu ineens over?quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
Nee, je doet echt kinderachtig omdat voor de gelegenheid iemand anders jou eens een verloren wedstrijd inwrijft.
Omdat je daardoor een hetze tegen me hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over die wedstrijd hoor, waarom begin je daar nu ineens over?
Welnee joh. Hoe kom je daar bij? Omdat ik het niet met je eens bent over de vraag of een meisje al dan niet mooi is? Het spijt me als ik je het gevoel heb gegeven dat ik het op jou persoonlijk gemunt hadquote:Op zondag 8 november 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat je daardoor een hetze tegen me hebt.
Ik had ook niet verwacht dat je zou bekennenquote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Welnee joh. Hoe kom je daar bij? Omdat ik het niet met je eens bent over de vraag of een meisje al dan niet mooi is? Het spijt me als ik je het gevoel heb gegeven dat ik het op jou persoonlijk gemunt had.
Wil je soms zeggen dat dit geen kwaliteit is?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
En ik mag niks zeggen over de kwaliteit op Fok!.
Van de bovenste plank, ja.quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat dit geen kwaliteit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |