Kan wel meer tegelijk. En nu mondje dicht anders vertel ik hier wat voor website jij hebt.quote:
De mening over domino day is verdeeldquote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Tabloid het volgende:
Komt er vrijdag een speciaal topic i.v.m domino day?
Daar jezelf weghalen:quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Goofisch het volgende:
Ik ga hier niet reageren alles zit ik volgende week weer mijn inbox te vegen van spam PMs.
Kut doe ik het toch.
JA, en dan gaan we met zijn allen tellenquote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Tabloid het volgende:
Komt er vrijdag een speciaal topic i.v.m domino day?
die PM zal me aan mijn reet roestenquote:Op zondag 8 november 2009 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
Nog 1 keer voor de duidelijkheid: als je geen PM meer wilt:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zondagavond_KLB_PM
jezelf daar weg halen
een warm land mét SBS6 en internet?quote:Op zondag 8 november 2009 19:09 schreef Biskwie het volgende:
[..]
die PM zal me aan mijn reet roesten
over 2 dagen vlieg ik toch lekker naar een warm land om nooit meer terug te keren
Even wegzappen van sbsquote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef gers het volgende:
dat 16jarige sletje op net5 is ook geefbaar
ow, ik koop wel een schotel als ik daar benquote:Op zondag 8 november 2009 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
een warm land mét SBS6 en internet?
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 november 2009 19:09 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ow, ik koop wel een schotel als ik daar ben
Lul nietquote:Op zondag 8 november 2009 19:09 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ow, ik koop wel een schotel als ik daar ben
note to self, morgen ff tegen mijn baas zeggen dat dinsdag mijn laaste dag is
Heel geefbaar.quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef gers het volgende:
dat 16jarige sletje op net5 is ook geefbaar
Amsterdam Zuidquote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
geen idee, waar kan je heen met 25 miljoen op de bank?
Overal denk ik zelfs naar de ruimtequote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Biskwie het volgende:
[..]
geen idee, waar kan je heen met 25 miljoen op de bank?
Maar ik win hem alquote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef Biskwie het volgende:
[..]
dinsdag is het weer de 10de, en de oranje vis staat op 25 miljoen
EEJ BLIJF VAN MIJN TOPIC JAquote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef DonVincenzo het volgende:
Willie hoort ook op een avond als deze.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |