Als je het moet vragen...quote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef Remsjo het volgende:
ik ga haar dadelijk even wakker bellen om te vragen of ze er vannacht wel van genoten heeft.
XDquote:Op zondag 8 november 2009 17:46 schreef Lano het volgende:
Zal je oma ook blij mee zijn geweest, een kleinzoon die zo praat, en een kleindochter die niet eens met der oma praat maar Spanga's probeert te volgenXD
quote:Op zondag 8 november 2009 17:46 schreef Lano het volgende:
Zal je oma ook blij mee zijn geweest, een kleinzoon die zo praat, en een kleindochter die niet eens met der oma praat maar Spanga's probeert te volgenXD
Volgens mij is TS geen vrouw, (volgens z'n profiel).quote:Op zondag 8 november 2009 17:46 schreef Lano het volgende:
Ik hoop het niet voor hemquote:Op zondag 8 november 2009 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
Je neef is die lutser die hier op fok post? Cacciatore ofzo?
Spanga's is best tof.quote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef Lano het volgende:
[..]
srymaar als ik lees over spanga's denk ik aan 13-jarige vrouwelijke brugklassertjes
Nee niet Joléquote:Op zondag 8 november 2009 18:01 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Een lesbi in Spangas? Wie? Die leuke blonde?!
Is dat een ingewikkelde manier om te zeggen dat hij aan drie meisjes heeft geroken terwijl ze langs liepen? Bij 'genakt' ofwel 'nakken' moet ik denken aan snuiven. Maar goed, ik zal wel oud worden.quote:Ik lag bijna in coma en heb daarvoor 3 chickie's genakt.
klinkt als een echte proleetquote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef Remsjo het volgende:
3 chickie's genakt. Ik was echt de koning van de straat aaaaaaaaight.
Ze was echt aaaaaaaaan.
Isabelle toch?quote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
Wélk wijf is lesbisch in spangas?
Neee, dat wijf wat eerst altijd spoken zag. Ze zag altijd een meisje en dat was zogenaamd der zusje.quote:
Waarom heb ik die aflevering gemist?quote:Op zondag 8 november 2009 17:40 schreef Remsjo het volgende:
Antiklacht: Dat wijf in Spanga's is lesbi
Fayquote:Op zondag 8 november 2009 19:21 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Neee, dat wijf wat eerst altijd spoken zag. Ze zag altijd een meisje en dat was zogenaamd der zusje.
Die is nu lesbi aan het worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef Metalfrost het volgende:
TS is een Molukker en noemt iedereen die van hetzelfde eiland af komt een neef.
Dat is waar.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef kL0j00h het volgende:
Mensen die Spanga's kijken. Dat is toch die soap voor kleuters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |