abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74510249
quote:
Aanval Pechtold op Wilders kost D66 zetels

Even hartelijk lachen om dit topic, Wilders: D66 ergste wat er is

De winst van D66 loopt iets terug in de peilingen . In vergelijking met vorige week, daalt het aantal zetels dat de partij van Alexander Pechtold zou halen van 25 naar 23. Dat blijkt uit de wekelijkse peiling van Maurice de Hond.
Hij ziet een lichte terugval door afhakende kiezers aan de rechterkant van het politieke spectrum. Tot nu toe kwam de aanwas van kiezers van zowel de linker- als de rechterkant. De Hond denkt dat deze rechtsere kiezers, die eerder CDA en VVD stemden, het niet eens zijn met uitspraken van Pechtold over Geert Wilders. Hij noemde de leider van de PVV rechtsextremistisch. Maar ook wijst De Hond erop dat een terugval na een snelle stijging niet ongebruikelijk is.

In de peiling van De Hond stijgen de PVV, CDA en VVD ieder één zetel. GroenLinks daalt één zetel. De PVV blijft de grootste met 28 zetels, gevolgd door het CDA met 27. De PvdA blijft op zestien staan, de SP op veertien en de VVD haalt achttien zetels als er nu verkiezingen zouden zijn. De coalitie van het CDA, PvdA en de ChristenUnie zou nu vijftig zetels binnenhalen. Dat is één meer dan vorige week maar dertig zetels minder dan ze nu in de Kamer hebben
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ost-D66-zetels.dhtml
Er is nog hoop dus dat mensen kereltje Pechtold doorzien.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zondag 8 november 2009 @ 16:35:25 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_74510377
Misschien wordt het tijd voor een Pechtold vs Wilders-subforum?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_74510425
Pechthold zegt waar het op staat, als dat een prijs heeft, dan is dat niet anders.
pi_74510431
Pechtold
Wilders
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 8 november 2009 @ 16:37:52 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_74510458
Ach, vooralsnog lijkt me dat Alexander een hoop meer te bieden heeft dan Geert. De peilingen daargelaten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_74510502
De stelling dat D66 de PVV nodig heeft om te groeien, is hiermee dus ook van tafel.
  zondag 8 november 2009 @ 16:39:08 #7
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74510511
Pechthold kamt (ja, die is flauw) tegen de haren van Wilders in, en dat vind meneer zelf niet fijn.
Hij heeft gelijk dat Wilders alleen maar een klimaat van angst, haat en paniek onder de bevolking wil zaaien en zo het volk op zijn hand krijgt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 8 november 2009 @ 16:39:40 #8
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74510527
Dit...
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef Verbal het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een Pechtold vs Wilders-subforum?

V.
En een beetje van dit.
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:38 schreef Meh7 het volgende:
De stelling dat D66 de PVV nodig heeft om te groeien, is hiermee dus ook van tafel.
pi_74510547
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Pechthold kamt (ja, die is flauw) tegen de haren van Wilders in, en dat vind meneer zelf niet fijn.
Hij heeft gelijk dat Wilders alleen maar een klimaat van angst, haat en paniek onder de bevolking wil zaaien en zo het volk op zijn hand krijgt.
Pechtold wil het volk niet bang maken met z'n uitspraken over GW zeker?
pi_74510568
Bron: Maurice de Hoax. Geloof er niks van.
pi_74510598
Ik vind het moedig van Pechthold, het is niet zomaar iets wat hij nu doet.
Kunnen al die angsthazen van de PvdA nog wel wat van leren.

Echter, is het te hopen dat er geen gestoorde anti-Wilders mensen met moordplannen rondlopen, dat is waar, dat zou funest zijn.
Maar Wilders zijn enge plannen die veel en veel te ver gaan vind ik minstens even gevaarlijk, het is een moeilijke kwestie. Iemand moet er toch iets tegen zeggen en keihard terug in de aanval schieten.
  zondag 8 november 2009 @ 16:42:15 #12
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74510616
Maar even serieus, van 25 naar 23 zetels gaan in een peiling is natuurlijk geen nieuws hè? Dit artikel draait slechts om de mening van De Hond over hoe die "terugval" te verklaren...:
quote:
De Hond denkt dat deze rechtsere kiezers, die eerder CDA en VVD stemden, het niet eens zijn met uitspraken van Pechtold over Geert Wilders.
  zondag 8 november 2009 @ 16:42:34 #13
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74510627
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:40 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Het is tenminste niet zo'n jankerd als Geert die op iedere slak een vrachtwagen zout giet. Moslimteksten in Kinderen voor Kinderen-liedjes, kopvoddentax. Verzin iets volslagen achterlijks en Wilders huilt een oceaan bij elkaar
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_74510631
omg, mensen die elke fokking seconde naar peilingen grijpen of ze zelf houden. Ik ben er nog niet uit wat triester is.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 8 november 2009 @ 16:43:46 #15
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_74510677
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ost-D66-zetels.dhtml
Er is nog hoop dus dat mensen kereltje Pechtold doorzien.
Oh ja idd de peilingen van de Hond geven echt betrouwbaar aan wat de politieke voorkeur is van de Nederlander.

Trouwens vind ik wel dat Pechtold nu maar eens Wilders moet laten gaarkoken in zijn eigen soepje en zich niet zo moet bezighouden met die kerel...er zijn belangrijkere onderwerpen dan die hoogblonde kleuter die de volksmenner wilt uithangen.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_74510681
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:41 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het moedig van Pechthold, het is niet zomaar iets wat hij nu doet.
Tot op heden werkte het goed voor hem.
Hij heeft met zijn leugenachtige uitspraken over GW echter zijn hand overspeeld.
Mensen zien dat.
Conclusies uit een rapport halen die er volgens de opstellers niet in staan bv
pi_74510686
Dit lijkt inderdaad heel erg op de mening van Maurice de Hond over dit gebeuren.
pi_74510770
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:43 schreef Clairvaux het volgende:

Tot op heden werkte het goed voor hem.
Hij heeft met zijn leugenachtige uitspraken over GW echter zijn hand overspeeld.
Mensen zien dat.
Conclusies uit een rapport halen die er volgens de opstellers niet in staan bv
Mwoah, een hoop mensen stemmen ook nog PvdA, CDA, Groenlinks etc.

Terwijl een bepaald soort mensen alleen op de PVV stemt. Dus dat D66 rond een bepaald aantal zetels schommelt (dat lager is dan de PVV) is niet schokkend.
pi_74510783
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:43 schreef Semisane het volgende:

[..]

Trouwens vind ik wel dat Pechtold nu maar eens Wilders moet laten gaarkoken in zijn eigen soepje en zich niet zo moet bezighouden met die hoogblonde kerel...er zijn belangrijkere onderwerpen dan die hoog blonde kleuter die de volksmenner wilt uithangen.
Er zijn wmb ook veel belangrijkere zaken waar politici zich mee bezig zouden kunnen houden.
Laat GW voor wat hij is en dit soort topics verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Politici hebben blijkbaar nog steeds niet door dat GW de publiciteit niet hoeft te zoeken,
dat doen ze wel voor GW.
pi_74510805
Peilingen zijn ook propaganda. Ze hebben een enorme invloed op de uitslag. Die bureaus zouden dan ook goed in de gaten moeten worden gehouden.
pi_74510806
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:40 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

wat is gw
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 16:47:33 #22
137949 Disana
pi_74510823
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:43 schreef Semisane het volgende:

Trouwens vind ik wel dat Pechtold nu maar eens Wilders moet laten gaarkoken in zijn eigen soepje en zich niet zo moet bezighouden met die kerel...er zijn belangrijkere onderwerpen dan die hoogblonde kleuter die de volksmenner wilt uithangen.
Nou nee... beter nu waarschuwen dan straks spijt hebben. Volg je de tv-serie De Oorlog?
pi_74510827
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:46 schreef IHVK het volgende:

[..]
Terwijl een bepaald soort mensen alleen op de PVV stemt.
En wat voor "soort" is dat dan volgens jou?
Klinkt heerlijk stigmatiserend.
pi_74510846
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou nee... beter nu waarschuwen dan straks spijt hebben. Volg je de tv-serie De Oorlog?
Dat is vandaag weer he?

Hm, maar ik zou geen WOII vergelijkingen maken, is niet echt goed voor het topic.
pi_74510872
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

En wat voor "soort" is dat dan volgens jou?
Klinkt heerlijk stigmatiserend.
Dit soort mensen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')