abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74545590
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

is dit wat ?
[..]

Hey das Bjorn die kan ik onze bakker
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74545618
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Charmian het volgende:
Toch vind ik het raar dat, omdat Leo een mailtje stuurt, er niet meer gespeculeerd mag worden over een vermeende verhouding met Claire. Hij kan wel zeggen dat er niets aan de hand is, maar dat wordt wel vaker gezegd
is dat niet het gezegde waar rook is ....is vuur?
pi_74545658
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:49 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Hey das Bjorn die kan ik onze bakker
Is dat die koekebakker uit Limburg

nou of de bakker of leo plakken we aan claire, wie het weet mag het zeggen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 november 2009 @ 16:54:07 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74545724
quote:
Toch vind ik het raar dat, omdat Leo een mailtje stuurt, er niet meer gespeculeerd mag worden over een vermeende verhouding met Claire. Hij kan wel zeggen dat er niets aan de hand is, maar dat wordt wel vaker gezegd
Psies! Omdat hij nu roept ik wil het niet, mag er op heel fok maar rondgespeculeerd worden behalve over hem! Ik weiger dit hele verzoek! Leuk dat Leo het een verrassing wil houden maar ik vind het gewon veel te gek dat Sophie een nieuwe vader heeft!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 9 november 2009 @ 16:54:49 #225
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74545745
quote:
Waar rook is is vuur!
Leo is schuldig, tenzij hij kan bewijzen dat hij niet schuldig is.
Ontkennen heeft geen zin. De speculaties feiten liggen op tafel. Er is gezegd dat het zo is, dus is het zo.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74545805
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Psies! Omdat hij nu roept ik wil het niet, mag er op heel fok maar rondgespeculeerd worden behalve over hem! Ik weiger dit hele verzoek! Leuk dat Leo het een verrassing wil houden maar ik vind het gewon veel te gek dat Sophie een nieuwe vader heeft!
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschien
ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
pi_74545850
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofd
Love music!
pi_74545937
nu komen er allemaal wild west verhalen op FOK, en wie zijn schuld is dat JUIST Leo, had ie maar niet zo een vriendelijk mailtje onze kant op moeten laten gaan, zal hij nu claire opgebeld hebben om te roepen, Poppetje, het is uitgelekt op de Vlemmixchat, stap jij naar RTL bOulevard of doe ik het.
  maandag 9 november 2009 @ 17:06:22 #229
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74546058
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofd
Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74546217
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!
Vind ik ook Daarom heb ik het ook niet over z'n leeftijd "ik rood" jij
Love music!
pi_74546494
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Is dat die koekebakker uit Limburg

nou of de bakker of leo plakken we aan claire, wie het weet mag het zeggen
doe maar Leo niet onze Bjorn
pi_74546525
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

leo, je bent vannacht weer dronken geweest.

oh nee dat was huub
pi_74546528
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ach, arme arme Leo

o Leo is nog getrouwd , Leo maakt een slipperd
pi_74546574
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

o Leo is nog getrouwd , Leo maakt een slipperd
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit he ach, arme arme Leo
pi_74546616
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Jaaaaaa, maar Leo wil mediastilte, lees de post van Gert, en nu zeg ik niks meer over Leo
pi_74546635
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit he ach, arme arme Leo
Misschien is ie wel hardstikke rijk
Love music!
  maandag 9 november 2009 @ 17:27:04 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74546655
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!
pi_74546704
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!

hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
  maandag 9 november 2009 @ 17:33:30 #239
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74546806
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
Ach iedereen reflecteert graag zijn of haar prioriteiten in het leven, gelukkig gaat het in dit topic alleen over het wel en wee van die! arme arme Claire en die lieve Sophie die nu een nieuwe vader heeft, en niet over Mooiii, anders zouden we de meest gemoderated topic in de historie van FOK! krijgen
pi_74546843
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat ie misschien rijk is,verder niks
Love music!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')