En omdat ze geloven dat 't beter voor je isquote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
cola light wordt alleen maar gedronken door dikke mensen om zo hun schuldgevoel af te kopen
Cola light bij een grote patat met mayo.quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
cola light wordt alleen maar gedronken door dikke mensen om zo hun schuldgevoel af te kopen
Dan heb jij geen smaakquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die doen alsof ze cola light totaal niet te drinken vinden maar normale cola helemaal het einde vinden
Tuurlijk, je proeft verschil, maar niet dramatisch veel hoor
Dat dusquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die doen alsof ze cola light totaal niet te drinken vinden maar normale cola helemaal het einde vinden
Pepsi proef je dus echt wel hequote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat dus
Maat van mij wil alleen per se coca cola. Had ik een keer Pepsi ingeschonken, had ie niks door natuurlijk
emogay.gifquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
uhhh....jawelquote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Of hij zei uit beleefdheid nietsquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat dus
Maat van mij wil alleen per se coca cola. Had ik een keer Pepsi ingeschonken, had ie niks door natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |