Misschien omdat het gangbaar is dat de mensen achter uitstappen en voor instappen?quote:Op zondag 8 november 2009 13:05 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ja hallo, ik ga een beetje voor instappen terwijl ze de deuren achter ook open doet.
Zegt iemand naderhand van: Ja het is alleen in Eindhoven bij bus 4 zo dat je ook achter in mag stappen.
Ik heb geen bontkraag trouwens! Is wel een idee, het begint koud te worden...
Stoer manquote:Op zondag 8 november 2009 12:56 schreef l0c4lh0st het volgende:
Klacht: Ik heb haar niet geslagen
er staat dan ook niet voor niks een bordje dat je die tiefus dingen uit moet zetten, en dat je bijvoorbeeld niet mag eten in de bus..quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Idd terecht...wat een bekrompen zeikerige types zijn dat altijd! Zelden kom je een vrolijke, sociale buschauffeur tegen!
Neee..ipv daar van zeiken ze liever over letterlijk ALLES wat ze maar kunnen bedenken! Wat een kut mensen, laatst ging er eentje huilen dat ik m'n mp3 te hard zou hebben staan toen ik instapte! (heb "in ear" dopjes en hij stond ongeveer op half volume)
Ik kan me ook echt voorstellen dat sommige gasten die shit niet pikken en geweld gebruiken, en moet je ze dan eens horen huilen!
MAargoed....antiklacht is dat ik gisteren een vriendelijke buschauffeur tegenkwam die speciaal stopte zodat ik de weg over kon! (op een plaats waar dat niet hoefde)
[img]moraalridder[/img]quote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef nuget het volgende:
[..]
er staat dan ook niet voor niks een bordje dat je die tiefus dingen uit moet zetten, en dat je bijvoorbeeld niet mag eten in de bus..
maar voor grote groepen tuig is dat moeilijk te begrijpen.
Dat heeft toch niks met vriendelijkheid te makenquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
MAargoed....antiklacht is dat ik gisteren een vriendelijke buschauffeur tegenkwam die speciaal stopte zodat ik de weg over kon! (op een plaats waar dat niet hoefde)
dan ga je toch niet met de bus?quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Idd terecht...wat een bekrompen zeikerige types zijn dat altijd! Zelden kom je een vrolijke, sociale buschauffeur tegen!
Neee..ipv daar van zeiken ze liever over letterlijk ALLES wat ze maar kunnen bedenken! Wat een kut mensen, laatst ging er eentje huilen dat ik m'n mp3 te hard zou hebben staan toen ik instapte! (heb "in ear" dopjes en hij stond ongeveer op half volume)
Ik kan me ook echt voorstellen dat sommige gasten die shit niet pikken en geweld gebruiken, en moet je ze dan eens horen huilen!
stop hier maar met lezenquote:Op zondag 8 november 2009 12:56 schreef l0c4lh0st het volgende:
Of eigenlijk vooral het vrouwvolk in deze categorie!
Ik sta dus ffs al bijna een uur te wachten op de bus in zo'n gat genaamd Tilburg.
Hulde!!!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Zovty! Altijd +1. Ik neem je beargumentering in overweging. Kusje voor jou.quote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef zovty het volgende:
127.0.0.1!
Stap gewoon voor in, je bent toch geen Marokkaan.
Chauffeuses rijden beter en zijn vriendelijker.
Onterechte klacht.
Buschauffeuses.quote:
Ik heb de pech dit zeer zelden mee te maken.quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Remsjo het volgende:
In Den Bosch op het station staat er ook altijd een lekkere buschauffeuse. Beetje Marokkaans type, zwart haar,
Ik zwaai altijd naar haar en als ze terug zwaait laat ik spontaan scheetjes
In Braboland lopen ze gewoon 30 jaar achterquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
TS heeft de ruzie met de buschauffeuse uitgelokt door zich simpelweg niet aan de Algemene Voorwaarden van het OV-bedrijf te houden.
Almere, Utrecht (lijn 11 en 12), Zuidtangent.quote:Op zondag 8 november 2009 20:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In Braboland lopen ze gewoon 30 jaar achter
In de randstad () stap je zowat in elke bus achterin
En dan de mensen die willen uitstappen helemaal naar de voorkant van de bus laten lopen om uit te stappen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Myraela het volgende:
Had ze der deur maar dicht moeten doen.
Neemt niet weg dat ze daar gewoon achter lopenquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Almere, Utrecht (lijn 11 en 12), Zuidtangent.
Sorry, jouw redenatie slaat kant nog wal.
Zoals het hoort!quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef J.Herrer het volgende:
Achter instappen is zuidtangent en maxx style
Of als je in een rolstoel zit (wel aanvraagknop indrukken).quote:Op zondag 8 november 2009 13:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Je mag toch ook helemaal niet achter instappen (tenzij je een kinderwagen oid bij je hebt)?
Maar in Rotterdam word je wel direct aangevallen door de controleurs.quote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze daar gewoon achter lopen![]()
Je hebt trouwens ook nog trams waar je achterin mag stappen, behalve de bekende blakka lijnen in 'Dam heb je ook nog randstadrail enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |