Waar baseer je die 9 triljoen op?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef chansadres het volgende:
Sorry maar Gary Mullen lijjkt 9 triljoen maal meer op Freddy dan Paul.
Mensen komen niet voor de muziek, ze komen voor de act.
QPR was (volgens mij) 60 voor 2 uur. En dan heb je Brian en Roger er ook bij. Die Gary is dus duur, imoquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef SunMarino het volgende:
@ PimD Volgensmij heb ik 25 eu betaald voor een kaartje. En dat was voor 2x 45 min. zonder verder programma.
Ik ben geen groot fan van Queen. Daardoor weet ik niet exact Freddie's naam. Het kan me eigenlijk niet veel interesseren. Zelf luister ik voornamelijk naar de Greatest Hits. Queen heeft goede singles maar hun overige liedjes zijn niet geweldig . Queen + Paul Rodgers heb ik 2x gezien. Sheffield en Antwerpen. En heb me zeer goed vermaakt. Maar dat ik Queen heb gezien, kan ik niet zeggen. Ik kan goed geloven dat mensen dan liever zo'n tribute willen zien. Die komen namelijk niet voor Brian en Roger. Voor hun was Queen Freddie. Dus dan is een imitator beter dan een vervanger.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Waar baseer je die 9 triljoen op?
Hoe weet jij nou waarvoor iemand ergens heen gaat?
Het is Freddie met ie. Ik zie dat je moeite hebt met Nederlands maar de voornaam van de leadsinger fout blijven spellen is eigenlijk not done he
Oh nee? De Dikke van Dale zegt iets heel andersquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef PimD het volgende:
Leadzanger is ook geen Nederlands woord hoor![]()
Je zegt het antwoord zelf alquote:En bij fans die liever naar een tribute gaan dan naar (weliswaar niet de volledige) originele band vraag ik me toch af waar ze dan fan van zijn. Duidelijk meer de show die Freddy geeft dan de muziek, want no way dat een tribute-act Tie Your Mother Down, I Want It All of Fat Bottomed Girls beter speelt dan QPR het de afgelopen paar jaar deed
Maar voor sommige is een coverband makkelijker te bereiken, ONOQ speelde gewoon bij ons in het dorp. En omdat ze ook als beste coverband staan aangeschreven, was het een makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef PimD het volgende:
En bij fans die liever naar een tribute gaan dan naar (weliswaar niet de volledige) originele band vraag ik me toch af waar ze dan fan van zijn. Duidelijk meer de show die Freddy geeft dan de muziek, want no way dat een tribute-act Tie Your Mother Down, I Want It All of Fat Bottomed Girls beter speelt dan QPR het de afgelopen paar jaar deed
En goeie beeldkeuze van de maker van 't filmpje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef PimD het volgende:
Wat een baas is het ook he, die Roger(hoewel het natuurlijk een koffer is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |