Dat ik er ben geweest heb ik bewijs van. Of het zo gevaarlijk is kan ik moeilijk bewijzen, behalve dat ik het grote verschil tussen rijk en arm kan laten zien. Omdat o.a de regering daar corrupt is en zelf mooie paleizen bouwt, is er zoveel criminaliteit.quote:Op zondag 8 november 2009 12:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dit moeten we geloven omdat je het zegt of heb je hier ook bewijs voor (Fotomateriaal en dergelijke)?
Dus nu ben je ook al muzikant?quote:Op zondag 8 november 2009 12:40 schreef Michielos het volgende:
He He alle gekheid op een stokje jongens.
Het was i.i.g. zo dat ik nooit problemen had met de jeugd. Dat jij beveiliging nodig hebt in haiti (daar heb ik zelfs nog opgetreden voor locals een tijd terug). Ligt eerder aan jou.
Ik bezit het vermogen om snel contact te leggen en veel vrienden te maken, wellicht schort dat bij jou?
Neen Goochelaar, voetballer, muzikant, acteur en vechtersbaas(mensen daar geloven nog sterk in voodoo overigens... oppassen moest ik)quote:Op zondag 8 november 2009 12:46 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dus nu ben je ook al muzikant?![]()
![]()
![]()
De lijst wordt steeds langer vriend![]()
Zie me eerst maar eens te overtuigen voor je eisen gaat stellenquote:
Als ik jou was, zou ik proberen president van Amerika te worden. Dat vermogen zal je vast ook wel hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 12:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen Goochelaar, voetballer, muzikant, acteur en vechtersbaas(mensen daar geloven nog sterk in voodoo overigens... oppassen moest ik)
Ik denk dat ik de capaciteiten zeker bezit, inderdaad. Ik ben echt megaslim en sociaal. Breed geschoold en vele interesses ook.quote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik proberen president van Amerika te worden. Dat vermogen zal je vast ook wel hebben
Hij heeft een hekel aan opscheppers, maar is er zelf eenquote:
Michielos is Chuck Norris!quote:Op zondag 8 november 2009 12:47 schreef 9611Niels het volgende:
-Michielos is sterk
-Michielos slaat je zo in elkaar
-Michielos is een goede muzikant
-Michielos bezit het vermogen om snel contact te leggen en veel vrienden te maken
Kun je PM'en.. Waar heb je precies gezeten als ik vragen mag?quote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat ik er ben geweest heb ik bewijs van. Of het zo gevaarlijk is kan ik moeilijk bewijzen, behalve dat ik het grote verschil tussen rijk en arm kan laten zien. Omdat o.a de regering daar corrupt is en zelf mooie paleizen bouwt, is er zoveel criminaliteit.
Maar nu weer ontopic
PM verstuurdquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kun je PM'en.. Waar heb je precies gezeten als ik vragen mag?
Moet dit nou elke keer weer?quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Michielos het volgende:
Hoe wapen je je tegen dit soort irritante lui? Ik heb bijvoorbeeld in vele vechtkampen gezeten, vecht bijna dagelijks (overleven op straat e.d.) en ik krijg toch wel zin om dit soort lui dood te slaan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |