correctie: jullie komen niet buiten. Ik kom gewoon buiten.quote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lieg je gewoon!!11!!!!!! Fokkers komen niet buiten!!111!!!!
Nicequote:Op zondag 8 november 2009 12:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
2002-2003 Zuid Afrika
2006-2007 India
en nu dan?
Hou maar op, het is nu te laat om nog iets te verzinnen. Als dat echt waar is, had je dat "overleven op straat" zeker niet in je OP gezet.quote:Op zondag 8 november 2009 12:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
2002-2003 Zuid Afrika
2006-2007 India
en nu dan?
Want? Waarom?quote:Op zondag 8 november 2009 12:18 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Hou maar op, het is nu te laat om nog iets te verzinnen. Als dat echt waar is, had je dat "overleven op straat" zeker niet in je OP gezet.
Omdat iedereen die in Zuid-Afrika komt per definitie niet kan overleven op straat. Denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want? Waarom?
Motiveer even want ik volg je niet.
lol? Ik had een geweldige tijd daar. Kon ook goed opschieten met het " straattuig" . Ik snap die beredenering daarom ook totaal niet :Squote:Op zondag 8 november 2009 12:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat iedereen die in Zuid-Afrika komt per definitie niet kan overleven op straat. Denk ik.
Als jij vindt dat je in Nederland moet "overleven" op straat, ben je blijkbaar Europa nog nooit uitgeweest. In derdewereldlanden zoals Brazillie, Haiti, Zuid-afrika kun je echt niet als blanke zo makkelijk over straat als dat in Nederland kan. En dat je een paar posts later nog vermeldt dat je inmiddels zogenaamd de hele wereld over bent geweest (de ene keer is het weer Azië, dan weer Japan, dan weer Brazillie) komt dat erg ongeloofwaardig over.quote:Op zondag 8 november 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want? Waarom?
Motiveer even want ik volg je niet.
En jij hebt hier uitgebreide ervaring mee, of jij hebt TV gekeken?quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je in Nederland moet "overleven" op straat, ben je blijkbaar Europa nog nooit uitgeweest. In derdewereldlanden zoals Brazillie, Haiti, Zuid-afrika kun je echt niet als blanke zo makkelijk over straat als dat in Nederland kan. En dat je een paar posts later nog vermeldt dat je inmiddels zogenaamd de hele wereld over bent geweest (de ene keer is het weer Azië, dan weer Japan, dan weer Brazillie) komt dat erg ongeloofwaardig over.
Je lult nu mooi, maar ik mag toch hopen dat je het bewijs van m'n 21cm niet op tafel wil hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Michielos het volgende:
Beste middel is om ze te confronteren of hard op hun bek te zien gaan(the higher they are, the harder they fall
).
Neequote:Op zondag 8 november 2009 11:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast, ik hoop dat je een troll bent![]()
Dan ben jij nog nooit in Almere geweestquote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je in Nederland moet "overleven" op straat, ben je blijkbaar Europa nog nooit uitgeweest. In derdewereldlanden zoals Brazillie, Haiti, Zuid-afrika kun je echt niet als blanke zo makkelijk over straat als dat in Nederland kan. En dat je een paar posts later nog vermeldt dat je inmiddels zogenaamd de hele wereld over bent geweest (de ene keer is het weer Azië, dan weer Japan, dan weer Brazillie) komt dat erg ongeloofwaardig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een paar maanden in Haiti geweest. Ik verbleef daar in een beveiligd kamp. Als je de straat op moest, werd je in een gepantserde auto vervoerd, omdat de kans erg groot was dat je als blanke voor losgeld werdt gekidnapt.quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Biels het volgende:
[..]
En jij hebt hier uitgebreide ervaring mee, of jij hebt TV gekeken?
Alsof hij dagelijks in Zuid-Afrika zitquote:Op zondag 8 november 2009 12:34 schreef Nikmans het volgende:
Waar noemt hij trouwens de Nederlandse straat? Misschien moest ie in Zuid-Afrika ook wel vechten om te overleven?
En dit moeten we geloven omdat je het zegt of heb je hier ook bewijs voor (Fotomateriaal en dergelijke)?quote:Op zondag 8 november 2009 12:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben een paar maanden in Haiti geweest. Ik verbleef daar in een beveiligd kamp. Als je de straat op moest, werd je in een gepantserde auto vervoerd, omdat de kans erg groot was dat je als blanke voor losgeld werdt gekidnapt.
Dit zal wel niet in elk land zijn, maar al die landen zullen wel wat gevaarlijker zijn dan Nederland()
KPD or GTFO.quote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Je lult nu mooi, maar ik mag toch hopen dat je het bewijs van m'n 21cm niet op tafel wil hebben
elke meid is tegenwoordig een "model" bij de " amateurfotograaf" manquote:Op zondag 8 november 2009 12:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee
Verdien veel meer als 6000 p.m alleen is het CZK dus niets waard.
Mijn vriendin is inderdaad fotomodel maar zeker geen topmodel (gelukkig leest ze dit niet)
Beste stuurlui staan aan wal dus politieke besluitvorming kan elke Nederlander beter![]()
Maar mijn pik is kleiner als 21 centimeter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |