Excuus.quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef TheDutchguy het volgende:
1 topics?
Bedankt.quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Nou ja, in R&P zit een gast die z'n moeder wil neuken: Het is toch normaal als je moeder er voor je is?
Dus als je nog sensatie zoekt.
Sorry van je kat btw.
Wtfquote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Nou ja, in R&P zit een gast die z'n moeder wil neuken: Het is toch normaal als je moeder er voor je is?
Ind vermaak je je eindelijk een beetje gaat er gelijk weer iemand dreigen met een banquote:Op zondag 8 november 2009 10:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb een kutnacht gehad omdat ik mijn kat heb laten inslapen door allerlei kutgedoe.Kom ik hier is er niks leuks te beleven op 1 Topics na, maar dat is nu ook al saai geworden.
![]()
Klacht: Zie Topic.
Niet 's nachts, maar het ging niet meer gisteravond/nacht en toen de hele tijd opgeweest en zulks, en vanmorgen was het zover.quote:Op zondag 8 november 2009 11:03 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom laat je je kat s'nachts inslapen ?
RIP aan de kat![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 11:13 schreef Electro-Worm het volgende:
Dat is echt heel kut als je kat overlijdt. Heb het zelf inmiddels 3x mee moeten maken.
Sterkte man, eerlijk.
Bedankt voor die tip nog trouwens.quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Ja, daarom ging het niet meer, hij was verkankerd (ja nu is het woord oprecht) en is sinds een half jaar blind.quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Natalie het volgende:
Hou oud is je kat geworden, Mr.Cooper?
Was ie ziek?
Anytimequote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip nog trouwens.
Sjee... arm beestje. Op een gegeven moment is het ook geen leven meer voor hem.. Hoe pijnlijk het ook is voor je, denk wel dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar het zou fijn zijn geweest als ie iets iets ouders had kunnen worden, in een gezonde staat.quote:Op zondag 8 november 2009 @ 11:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja, daarom ging het niet meer, hij was verkankerd (ja nu is het woord oprecht) en is sinds een half jaar blind.![]()
![]()
![]()
Hij is 5 jaar en 3 maanden (als ik snel kan rekenen) geworden.
Sterkte man!quote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef Mr.Cooper het volgende:![]()
[..]
Ja, daarom ging het niet meer, hij was verkankerd (ja nu is het woord oprecht) en is sinds een half jaar blind.![]()
![]()
![]()
Wow..das wel jongquote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef Mr.Cooper het volgende:![]()
[..]
![]()
![]()
Iets met de hersenen.quote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wow..das wel jongHoe kwam het dat ie op zo'n jonge leeftijd al blind was dan ??
Oh jezus JEZUS fucking hell oh gottegot....quote:Op zondag 8 november 2009 10:56 schreef Natalie het volgende:
Het bleek een kloon te zijn hoorquote:Op zondag 8 november 2009 16:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh jezus JEZUS fucking hell oh gottegot....![]()
Dieptepunt van het jaar. GodSAMME!![]()
Er zijn niet genoegin de WERELD!!!
emoquote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een lieve reacties allemaal.![]()
Behalve die hierboven, het is niet om te lachen en vooral niet om te huillachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
Ik durf het topic niet eens te lezen...quote:
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
emo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Roken is lekker![]()
Een beetje dubbelzinnig.quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef stroopdoosch het volgende:
je haalt zo weer een niewe op bij een fokker![]()
![]()
Roken is lekker![]()
![]()
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: