Ik moet ook nog naar huis fietsenquote:Op zondag 8 november 2009 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Geeft dat? Het is toch zondag....
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola lightquote:Op zondag 8 november 2009 07:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je zometeen ook een topic openen over hoeveel je gezopen hebt en hoe lam je was?
OMGNEEEE WUT?quote:Op zondag 8 november 2009 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola light).
Een hele nacht doorgaan op cola light is best wel knapquote:Op zondag 8 november 2009 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola light).
Er zit wel cafeine in natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 07:38 schreef Ryser1978 het volgende:
[..]
Een hele nacht doorgaan op cola light is best wel knap
quote:
Neuh, de kamer waar we zaten was in de "kelder" en had blinderingsgordijnen, dus ik dacht dat het nog een uurtje of 2 wasquote:Op zondag 8 november 2009 08:25 schreef S.Seagal het volgende:
Ben je in slaap gevallen daar? Je mist ongeveer 5 uur blijkbaar.
mag ik je ook pijpenquote:Op zondag 8 november 2009 09:21 schreef IJsblock het volgende:
Ik kom net uit bed na 9 uur slaap, jullie mogen me aanraken hoor.
*vraagt even aan zijn vriendin*quote:
HOAX HOAX HOAX HOAX HOAX HOAX HOAXquote:Op zondag 8 november 2009 09:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*vraagt even aan zijn vriendin*
Ze raadt het op dit moment nog even af....
Sorry baasquote:Op zondag 8 november 2009 09:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik duld geen ranzige praat in mijn topics
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 10:02 schreef banaantjeEE het volgende:
En je besloot dit dan ff te komen posten?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2009 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja
Update: ben maar doorgegaan naar huis, gedouched en aangekleed waardoor dit de eerste zondag in jaren is dat ik voor 10 uur klaar ben met ontbijten/douchen ed
Hoe hou je een hele nacht cola light vol?quote:Op zondag 8 november 2009 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon, fles pakken, inschenken en opdrinken natuurlijkquote:Op zondag 8 november 2009 12:35 schreef bakatje het volgende:
[..]
Hoe hou je een hele nacht cola light vol?
Dat zit ie dusquote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Equites het volgende:
Heb je zitten snuiven ofzo? Zie niet in hoe je dit nuchter niet kan zien, tenzij de vriend in een kelder woont zonder enige klokken aanwezig.
Inderdaad, geen alcohol nodig hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 13:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon, fles pakken, inschenken en opdrinken natuurlijk
Gewoon, muziek luisteren, praten over onzin, cola drinken, Rollercoaster Tycoon spelenquote:Op zondag 8 november 2009 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Maar de vraag is nu, hoe had dit kunnen gebeuren? en waardoor ben je de tijd kwijt?
WAT HEB JE WEL NIET GEDAAN!?
Rollercoaster Tycoonquote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon, muziek luisteren, praten over onzin, cola drinken, Rollercoaster Tycoon spelen
Dat is een klassieker jaquote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon![]()
Echte mannen spelen Fifa10
Het is toch altijd nog een stuk makkelijker dan een hele nacht doorgaan op bier of andere alcoholische drankenquote:Op zondag 8 november 2009 07:38 schreef Ryser1978 het volgende:
[..]
Een hele nacht doorgaan op cola light is best wel knap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |