Geen geld voor wat je krijgt!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://ps3.ign.com/articles/104/1043793p1.html
Speel hem nu de eerste " ronde" op hardend door, is veteran makkelijker vergeleken met Cod4? Kan me herinneren dat ik menig maal me controller tegen de muur heb gesmeten met die gamequote:
Ik ben begonnen op hardend en dat was redelijk te doen. Nu was Veteran eigenlijk makkelijker omdat ik wist waar alles was. Toch waren er een paar stukjes die echt verschrikkelijk waren. Ik heb ook even met mn controller gesmeten. Was ie bijna kapoetquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Speel hem nu de eerste " ronde" op hardend door, is veteran makkelijker vergeleken met Cod4? Kan me herinneren dat ik menig maal me controller tegen de muur heb gesmeten met die game
Ik ben hyped voor FFXIII… voor het eerst!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
FF XIII EU/US release date 09-10-2010
Check for movies in cinema in Home
Bijna de helft van de trophies zit dan ook in de uitbreidingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:11 schreef koei het volgende:
Killzone 2 uitgespeelden toch pas 18% van de trophies
Ha ik ben er ook een beetje aan verslingerd geraakt, no 6 trophys en dan heb ik mijn eerste platinum te pakken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben momenteel bezig met Dirt 2. Echt een topgame. Voor dit spel ga ik dan ook proberen een platinum te halen
De trophies zijn zeker goed te doen. En het is ook wel mooi dat je er geen onmogelijk moeilijke dingen voor hoeft te doen. Als je het spel gewoon door speelt dan kun je er al veel krijgen.quote:Op zondag 15 november 2009 09:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is goed te doen hoor Stormheb hem zelf ook
Ik heb Uncharted inmiddels op Hard gecleared,rest van de trophy's ook
Zit nu alweer in chapter 2 met Crushing,dan eindelijk Platinum![]()
En dan door naar MW2
Ik heb m gisteren ook echt uren zitten spelen. Ik las trouwens op de voorkant van het magazine (die je in het begin ziet) dat je al level 60 hebtquote:Op zondag 15 november 2009 10:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Ha ik ben er ook een beetje aan verslingerd geraakt, no 6 trophys en dan heb ik mijn eerste platinum te pakken.
Ik heb GOW dus werkelijk nog nóóit gespeeld. De enige reden dat ik deze game in de pre-order heb gezet is vanwege het feit dat jouw liefhebberij voor GOW mij heeft aangestokenquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://ps3.ign.com/articles/104/1043793p1.html
In Cyberia we trust.quote:Op zondag 15 november 2009 19:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb GOW dus werkelijk nog nóóit gespeeld. De enige reden dat ik deze game in de pre-order heb gezet is vanwege het feit dat jouw liefhebberij voor GOW mij heeft aangestokenna een paar filmpjes er nog van gezien te hebben heb ik deze collection dus "blind" besteld
Als ik het niet leuk vind stuur ik mijn cavia op je af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |