De jeugd denkt dat het stoer is om zo als een buitenlander te praten, je kunt het ze dus niet kwalijk nemen. Waarschijnlijk is het weer zo'n voormalig kinderopvang kotertje zonder gedegen opvoeding.quote:Op zondag 8 november 2009 01:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je kunt mensen onder andere:
- nemen
- neiken
- paren
- vozen
- batsen
- naaien
- wippen
- copuleren
- ejaculeren
En als je per sé "geven" wilt gebruiken, zeg dan op zijn minst: "een beurt geven".
geven is een woord voor allochtonen die de Nederlandse taal niet beheersen en dient door een echte Nederlander niet gebruikt te worden.
We hebben bovendien al het woord "nemen" en het zou toch belachelijk zijn als geven hetzelfde is als nemen.
Klacht: zie TT.
Ge moet ze nie sloan, ge moet ze schuppe!quote:
maar als je het in de struikjes doet breng je haar ook niet thuis (dat mag ik hopen althans). geven doe je altijd, dus dat geven vind ik dan toch een beterequote:Op zondag 8 november 2009 02:48 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind "thuisbrengen" ook wel een mooie. We weten immers allemaal wat er gebeurt als je een meisje thuisbrengt.
- Zo zo, haar zou ik wel eens willen thuisbrengen.
Vergeet "als een lap vlees aan de stok rijgen niet"quote:Op zondag 8 november 2009 02:51 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik snap gewoon dat hele gedoe van nieuwe benamingen verzinnen niet, het komt toch allemaal op hetzelfde neer.
Ik vind het eerder beetje asociaal klinken vaak en ik denk dat veel vrouwen erop afknappen als ze te horen krijgen dat een man ze wil ''palen'' , ''batsen'' , ''geven'' , en weet ik wat nog meer
omgquote:Op zondag 8 november 2009 02:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Vergeet "als een lap vlees aan de stok rijgen niet"
Alsof een man ooit iets met zo'n betekenis tegen jou zou zeggenquote:Op zondag 8 november 2009 02:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
omg![]()
Als een man dat tegen mij zou zeggen dan maakte ik wel even een mooie vleesspies ervan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 02:57 schreef apenkutkop het volgende:
er bestaat trouwens ook zoiets als jeepen: neuken in een auto
dat vind ik wel een leuke
quote:Op zondag 8 november 2009 02:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alsof een man ooit iets met zo'n betekenis tegen jou zou zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2009 02:59 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dankjewel
De deur zou breken bij het aanraken van mijn gezicht. Zo gespierd ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moonen is toch je billen laten zien?quote:Op zondag 8 november 2009 03:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moonen.
Nee joh. Volgens tieners is dat je balzak waxen en daarna dompelen in kamille-thee extract.quote:Op zondag 8 november 2009 03:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Moonen is toch je billen laten zien?
Correct. Destijds nog gedaan bij die lerares die vermoord is in oldenzaal.quote:Op zondag 8 november 2009 03:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Moonen is toch je billen laten zien?
bewijs dat maar eens danquote:Op zondag 8 november 2009 03:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De deur zou breken bij het aanraken van mijn gezicht. Zo gespierd ben ik.
jawel maar niet als ze op overmatig opgepompte opblaaspoppen lijkenquote:Op zondag 8 november 2009 03:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh, je kan dus geen echte man waarderen?
Overmatig? Dit is overmatig:quote:Op zondag 8 november 2009 03:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jawel maar niet als ze op overmatig opgepompte opblaaspoppen lijken
''Ik heb je moeder gegeven'' klinkt minder hard dan ''ik heb je moeder geneukt''.quote:Op zondag 8 november 2009 01:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je kunt mensen onder andere:
- nemen
- neiken
- paren
- vozen
- batsen
- naaien
- wippen
- copuleren
- ejaculeren
En als je per sé "geven" wilt gebruiken, zeg dan op zijn minst: "een beurt geven".
geven is een woord voor allochtonen die de Nederlandse taal niet beheersen en dient door een echte Nederlander niet gebruikt te worden.
We hebben bovendien al het woord "nemen" en het zou toch belachelijk zijn als geven hetzelfde is als nemen.
Klacht: zie TT.
Def Rhymes weet het anders ook goed te verwoorden in zijn clipjes.quote:Op zondag 8 november 2009 02:48 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik vind "thuisbrengen" ook wel een mooie. We weten immers allemaal wat er gebeurt als je een meisje thuisbrengt.
- Zo zo, haar zou ik wel eens willen thuisbrengen.
quote:Ik wil je NAAIE NAAIE NAAIE NAAIE naar je huis brengen.
Ik weet het ook niet, "ejaculeren in" kan nog wel, maar gewoon "ejaculeren", dat gaat echt te ver.quote:
gordijnen dicht, deurbel uitquote:Op maandag 9 november 2009 17:41 schreef rozenijlpaard het volgende:
Aanbellen
Ter voorgedachtenis van 11 November...
he hequote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Andiamo het volgende:
[..]
en aanbellen maar
Ja,.. ik zie het verband wel
Hij viel wat later?quote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Andiamo het volgende:
[..]
en aanbellen maar
Ja,.. ik zie het verband wel
Mannen snappen subtiele hints niet, iets dat vrouwen nooit zullen begrijpen (of misschien wel begrijpen, maar zich er gewoon niets van aan trekken)quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ssst het blijft een man he hij weet niet beter![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Mannen snappen subtiele hints niet, iets dat vrouwen nooit zullen begrijpen (of misschien wel begrijpen, maar zich er gewoon niets van aan trekken)
?quote:Op zondag 8 november 2009 01:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
- neiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |