Leuk nummer jah, ik heb zelfs de NL-versie wel eens gezongenquote:
Ik ben benieuwd hoe laat ik in slaap val van8quote:
Je bent morgen vrij toch?quote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe laat ik in slaap val van8
Nope, er is iemand uitgevallen en ik heb geen vervanger kunnen vindenquote:
Nou, jij blij dat je 13 uur geslapen hebtquote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, er is iemand uitgevallen en ik heb geen vervanger kunnen vinden
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meerquote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, jij blij dat je 13 uur geslapen hebt
Nou ja, als de financiering rond komt dan wel jaquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meer![]()
Maar was las ik, is het nou al zeker dat je een huisje krijgt??
woon je nou in amsterdam?quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meer![]()
Maar was las ik, is het nou al zeker dat je een huisje krijgt??
Ja dat snap ik... maar hoe groot schat je je kansen nuquote:Op zondag 8 november 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als de financiering rond komt dan wel ja
Je hebt veel gemist... Ik woon al 3 mnd in Amsterdam. Heb 2,5 mnd bij mijn zus gelogeerd, maar sinds vorige week woon ik op een woonbootquote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
woon je nou in amsterdam?
of heb ik gewoon zoveel gemist?
SSSTTTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE wanneer gaan we weer lunchen???
Ik denk 95% nu, kan me niks bedenken wat nog fout kan gaan...quote:Op zondag 8 november 2009 15:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar hoe groot schat je je kansen nu?
Oh wat tofquote:Op zondag 8 november 2009 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk 95% nu, kan me niks bedenken wat nog fout kan gaan...
Klopt, maar van dichtbij is de badkamer een beetje rommeligquote:Op zondag 8 november 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh wat tofIk zag wat foto's langskomen van een hele mooie keuken en een hippe badkamer, correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |