Succesquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:58 schreef Vlarp het volgende:
ik ben vanavond gewoon lief voor iedereen
Je bent Jezus niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:58 schreef Vlarp het volgende:
ik ben vanavond gewoon lief voor iedereen
Of heel veel geld vragen voor fietsen die maar 5 euro waard zijnquote:Op zondag 8 november 2009 00:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
je kan er wel rijk van worden!
traumatische stress enzo
Lief zijn... ben benieuwd of je het luktquote:
Tegen bepaalde mensen welquote:Op zondag 8 november 2009 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lief zijn... ben benieuwd of je het lukt
Whahahahahaquote:
Je pastte je quote aan, dat snap ik niet vanaf m'n mobielquote:Op zondag 8 november 2009 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahahahaha
Tegen mij ook vast wel toch
Zie!quote:Op zondag 8 november 2009 00:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of heel veel geld vragen voor fietsen die maar 5 euro waard zijn![]()
![]()
Ja, ik zie er indd een business in
Ja, zondag is uiteindelijk ook een rustdag.quote:Op zondag 8 november 2009 00:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed gezien! Daarom is dat morgen ook al weer over
Niet zo zeuren!quote:Op zondag 8 november 2009 00:08 schreef Peter het volgende:
Eerst is het voor iedereen, dat lief zijn.. nu voor geselecteerden.
De maatschappij gaat hard achteruit
Haha sorryquote:Op zondag 8 november 2009 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je pastte je quote aan, dat snap ik niet vanaf m'n mobiel
Past wel goed in de huidige Sire campagne!quote:Op zondag 8 november 2009 00:08 schreef Peter het volgende:
Eerst is het voor iedereen, dat lief zijn.. nu voor geselecteerden.
De maatschappij gaat hard achteruit
DOOD MOETEN ZE!!!quote:
Dat is niet zo zeer moeten als wel dat het gewoon gebeurtquote:Op zondag 8 november 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, ooit wel hoor. Ooit moet iedereen dood.
Ik heb het eeuwige leven!quote:Op zondag 8 november 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is onvermijdelijk, je kan niet níet doodgaan, ergo, iedereen moet doodgaan.
euh... ja?quote:Op zondag 8 november 2009 00:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent de weg de waarheid en het leven?
Euh ik ben niet zo katholiek opgevoed... dus ik geloof je meteenquote:Op zondag 8 november 2009 01:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets uit de bijbel
"Ik ben de Weg, de Waarheid, en het Leven."
Misschien ben ik de weg welquote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er niet blij mee zijn om de weg te zijn. Iedereen loopt over je heen...
What nou weerquote:
Dus...quote:
Ze is niet eens lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 01:16 schreef Xiance het volgende:
lelijke vrouwen kapen altijd de mooiste mannen weg
Ja duh... dat wist ik al...quote:
Gaarg gedaanquote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja duh... dat wist ik al...
Maar bednakt
Trut!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
Ik was aan het fietsen naar de metro donderdagochtend. Het was echt kutweer, regen, wind en ik had een paraplu in de hand (doe ik dus ook niet meer). Ik was gewoon rechtdoor aan het fietsen, toen een auto opeens naar rechts af wilde slaan, terwijl ik voorrang had, en dat zag ik dus niet aankomen. Voor ik het wist, knalde ik met mijn fiets tegen de auto en lag ik op de grond.. Knie open, veel schrik, maar gelukkig viel het allemaal wel mee. De BMW had wel een dikke deuk en de zijspiegel lag eraf
LOL, nee, net nietquote:
ik ben E CHT in ene kuthumeur..quote:Op zondag 8 november 2009 01:41 schreef wonderer het volgende:
Hey Xiance, raad es met wie ik op de foto sta
Mr Blue Eyes.quote:Op zondag 8 november 2009 01:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben E CHT in ene kuthumeur..
maar ik ben blij voor je shatz
wie is het?
quote:
Je moet mannen ook trekken...quote:Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef Xiance het volgende:
ondertussen heb ik ontdekt dat ik al zolang single ben, omdat ik mannen weg duw
hihi slaap lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is wel een paradenichtje hoor. Wel aardig en zo, maar zooo ijdel
Ik ga slapen, morgen naar Schiphol
Zal ze komende week online zetten.quote:Op zondag 8 november 2009 01:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
hihi slaap lekker
en die fotos.. i want them!
same boat darling?quote:Op zondag 8 november 2009 01:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Xiance. Ik kan je niet helpen helaas.
graagquote:Op zondag 8 november 2009 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ze komende week online zetten.
Ik weet niet of ik ze wegduw, ze komen niet eens in de buurt laat staan dichtbij genoeg om ze weg te kunnen duwen. Of ze lopen vanzelf al weg.quote:Op zondag 8 november 2009 01:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
same boat darling?
ik was al bang dat ik ergens een steekje los heb ofzo
Goede vlucht terug morgen!quote:
arme ons..quote:Op zondag 8 november 2009 01:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze wegduw, ze komen niet eens in de buurt laat staan dichtbij genoeg om ze weg te kunnen duwen. Of ze lopen vanzelf al weg.
Het is niet makkelijk.
Slaap lekker en een goeie reis!quote:
paco is inderdaad om in te lijstenquote:Op zondag 8 november 2009 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben de uitzending van Grenzeloos Verliefd aan het kijken van afgelopen woensdag.
Wat heeft dat wicht een onwijs leuk en schattig spanjaardje gevonden zeg!
doe je het verhaal straks wel volledig uit de doeken ?quote:Op zondag 8 november 2009 04:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
heele gekke avond gehaD
Ik heb er met moeite 7,5 uur uitgeperst.. en daarna stonden m'n ogen weer wagenwijd openquote:
ik wil alles horen, is het sneller dan vista, wat zijn de verschillen, beter of slechter etc.quote:
Voorlopig heb ik m'n zelf aangepast installatie omzeep geholpen, dus ik ga nu eerst een nieuwe makenquote:Op zondag 8 november 2009 12:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil alles horen, is het sneller dan vista, wat zijn de verschillen, beter of slechter etc.
heb je hem legaal gekocht?quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik m'n zelf aangepast installatie omzeep geholpen, dus ik ga nu eerst een nieuwe maken
Maar m'n collega's zijn allemaal lyrisch over 7, dus het zal vast beter zijn
zo slecht?quote:Op zondag 8 november 2009 12:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb ook gewoon staan janken na de installatie, ik zal het hier gewoon ronduit zeggen.
Ik was zó emotioneel!quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo slecht?
maar hij is al gewoon te koop?
Leuk nummer jah, ik heb zelfs de NL-versie wel eens gezongenquote:
Ik ben benieuwd hoe laat ik in slaap val van8quote:
Je bent morgen vrij toch?quote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe laat ik in slaap val van8
Nope, er is iemand uitgevallen en ik heb geen vervanger kunnen vindenquote:
Nou, jij blij dat je 13 uur geslapen hebtquote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, er is iemand uitgevallen en ik heb geen vervanger kunnen vinden
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meerquote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, jij blij dat je 13 uur geslapen hebt
Nou ja, als de financiering rond komt dan wel jaquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meer![]()
Maar was las ik, is het nou al zeker dat je een huisje krijgt??
woon je nou in amsterdam?quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, ben nu hippe muziekjes aan het luisteren met uitzicht op een jachthaven, wat wil je nog meer![]()
Maar was las ik, is het nou al zeker dat je een huisje krijgt??
Ja dat snap ik... maar hoe groot schat je je kansen nuquote:Op zondag 8 november 2009 15:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, als de financiering rond komt dan wel ja
Je hebt veel gemist... Ik woon al 3 mnd in Amsterdam. Heb 2,5 mnd bij mijn zus gelogeerd, maar sinds vorige week woon ik op een woonbootquote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
woon je nou in amsterdam?
of heb ik gewoon zoveel gemist?
SSSTTTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE wanneer gaan we weer lunchen???
Ik denk 95% nu, kan me niks bedenken wat nog fout kan gaan...quote:Op zondag 8 november 2009 15:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar hoe groot schat je je kansen nu?
Oh wat tofquote:Op zondag 8 november 2009 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk 95% nu, kan me niks bedenken wat nog fout kan gaan...
Klopt, maar van dichtbij is de badkamer een beetje rommeligquote:Op zondag 8 november 2009 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh wat tofIk zag wat foto's langskomen van een hele mooie keuken en een hippe badkamer, correct?
Oke, ik wil je evt wel helpen, maar dan moet je dat vantevoren ff aangeven, kan ik het inplannenquote:Op zondag 8 november 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, maar van dichtbij is de badkamer een beetje rommeligMoet wel opgepoetst worden
oeh!quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt veel gemist... Ik woon al 3 mnd in Amsterdam. Heb 2,5 mnd bij mijn zus gelogeerd, maar sinds vorige week woon ik op een woonboot
Is goed, zal ik onthoudenquote:Op zondag 8 november 2009 16:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, ik wil je evt wel helpen, maar dan moet je dat vantevoren ff aangeven, kan ik het inplannen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
Amsterdam kent vele mooie plekjes voor een woonbood! achter het olympisch stadion ligt een mooie wijk, ook met woonboten!
DAAR zou ik wel willen wonen!
Je hebt gewoon teruggelezen dat ik daar ging wonenquote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan heb je een van de beste plekken van Amsterdam!
oh you got me!quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teruggelezen dat ik daar ging wonen
Ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh you got me!
dat is nou echt waar IK me mee bezig hou op zondag middag.. het teruglezen van de talloze topics die ik gemist heb
vandaag krijg je gelijk.. ik ben redelijk softie vandaagquote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijkof krijg gelijk.
Hoe gaat het met je broer en zn vriend?
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef Xiance het volgende:
windows XP zonder servicepacks is ZOOOOO.. oud...
Ach, vanaf 1 januari mag je mij komen helpenquote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef MisterO het volgende:
Ik verveel me dood vandaag
Ik ben het niet gewend om niks te doen.
ik heb hier 2 laptops voor mn neus..quote:
Service Packs slipstreamenquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb hier 2 laptops voor mn neus..
moet opnieuw XP op..
en aangezien ik geen huis-tuin-keuken prutsert ben, moesten er ook originele licensies bij zitten.
nou.. die hebben ze!
MAAR.. de bijbehorende CD, zon mooie glanzende holografische XP cd, is een oude, zonder SP erop!
nou.. probeer die maar eens in je moderne high-tech netwerk te hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |