Nee joh, Marco had nog geen kapitaal toen hij met Leontine ging trouwenquote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nou, Leontien is er ook 1 en dat is een hollandse.
Greed is not a dirty word.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die film wel eens gezien
zeg...hoe goed zit jij in de was eigenlijk *wink wink*quote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Echte gold diggers komen er ook niet van de koude hollandse klei maar hebben buitenlandse roots
o das leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ex collega werd 40 en had een hele reeks (oud) collega's uitgenodigd
maar ik heb limburgs bloed in de aderen, dus ben ook buitenlands voor de rest van NLquote:Op maandag 9 november 2009 15:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zeg...hoe goed zit jij in de was eigenlijk *wink wink*
of is het wax wat je dan zegt hahah
dat was echt een warning flag bij hun concenrt in melkweg...of paradiso weet niet meerquote:Op maandag 9 november 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
,.
Say my name, bitch. Zeg ik ook altijd onder sex. grapje!
![]()
Hij was net opkomend. Zij woonde in Amstelveen in een goedkoopflatje 3 hoog achter a la Schotel city, if u know what i mean. Met een rijke griek, who btw abusive was.quote:Op maandag 9 november 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee joh, Marco had nog geen kapitaal toen hij met Leontine ging trouwen
zanger spiros?quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij was net opkomend. Zij woonde in Amstelveen in een goedkoopflatje 3 hoog achter a la Schotel city, if u know what i mean. Met een rijke griek, who btw abusive was.
O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eentje staat op de ladder en de ander houd hem vast enz enz
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in Ahoy! ik was daar met mijn broertje...viel ons ook op. Say beyonce! HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat was echt een warning flag bij hun concenrt in melkweg...of paradiso weet niet meer
alleen maar
say beyonceeeeeeeeeeeeee,....say beyonceeeeeeeeeeeeeeeee......say beyonceeeeeeeeeeeeeeeeee
say say say beyonceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
safe to say a blind man could see she was about to go solo
hahahahah Spiros.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ken je em? Heb je dat gezien?
quote:
die had iets ook met die andere doos, sonja silvaquote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahahah Spiros.Die naam klinkt ergens vaag bekend. nee, hij was het niet.
Woonde Patty Brard daar ook niet een tijdje toen ze failliet ging?quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij was net opkomend. Zij woonde in Amstelveen in een goedkoopflatje 3 hoog achter a la Schotel city, if u know what i mean. Met een rijke griek, who btw abusive was.
noem haar naam en meteen topic kill hahaquote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Woonde Patty Brard daar ook niet een tijdje toen ze failliet ging?
dat moet dan wel dat flatje van Mary Borsato zijn. En is het kringetje snel rondquote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Woonde Patty Brard daar ook niet een tijdje toen ze failliet ging?
wel declareren!quote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef Vlarp het volgende:
door de ns ben ik nu bijna 3 kwartier later thuis
En ik ben al zo heerlijk wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |