wat ben jij een ongelooflijke kansloze kutmongool!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tja, zaterdagavond. Een echte baas hosselt dan natuurlijk een paar leuke meisjes. Ik ben helaas ziek dus ...................
Dankjewel, analfabeetje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelooflijke kansloze kutmongool!
ik vind jou echt een clemens
Verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
en mijn topics halen nog geen 1 post
Moet je maar niet van die waardeloze antiklachten posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
Dit is een topic met potentie... Oh nee. Ook al niet...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Markster het volgende:
Niet meer nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dit is een topic met potentie... Oh nee. Ook al niet...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef BrandX het volgende:
TS mag terug naar de biologieles.... Piemels kan je niet breken joh
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef BrandX het volgende:
TS mag terug naar de biologieles.... Piemels kan je niet breken joh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.
Heb jij botten dan in je piemel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat jij al 10000 piemels in al je gaten hebt ontvangen wil nog niet zeggen dat de mijne niet kan breken.
When an erection is bent too far and a blood vessel breaks in the penis causing a hematoma , pain , and loosing erection.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, een ander soort piemel, de figuurlijke soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |