quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Nope de werk week is net begonnen!
eerste wat ik bij een kant en klaar systeem zou doen: format c: en helemaal opschonen dat dingquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah je dan mag je je OS er zelf gaan opzetten.
Lol, why? Kost je een hoop moeite. Kun je eventuele trial software niet deinstalleren?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste wat ik bij een kant en klaar systeem zou doen: format c: en helemaal opschonen dat ding
kan, helaas staat er vaak zulke rotzooi op dat soort pc's dat het haast nutteloos is..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lol, why? Kost je een hoop moeite. Kun je eventuele trial software niet deinstalleren?
Installeer eens wat plugins die nodig zijn voor Google Streetview...quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een zwart scherm
Why, gewoon software uninstall. Ben je echt in 5 minuten klaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, helaas staat er vaak zulke rotzooi op dat soort pc's dat het haast nutteloos is..
Vandaag doetie het welquote:Op woensdag 11 november 2009 07:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Installeer eens wat plugins die nodig zijn voor Google Streetview...
quote:
quote:
was om 7:30 op werk dus 16:00 weer wegquote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef Tally het volgende:
Je hebt werkpaarden en luxe Luie paarden
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:28 schreef mschol het volgende:
was om 7:30 op werk dus 16:00 weer weg
Je vergeet vleeschpaardenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef Bart het volgende:
En renpaarden, fokpaarden, paarden van Troje, politiepaarden, melkpaarden, dressuurpaarden en wilde paarden. Maar wat wil je daarmee zeggen?
Je hebt het over een paardenlul? Sorry, daar dacht ik even niet aan.quote:
Ik normaal gesproken van 8 tot half 5quote:Op woensdag 11 november 2009 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
was om 7:30 op werk dus 16:00 weer weg
Dat ik er uit zie als een paard?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef Bart het volgende:
En renpaarden, fokpaarden, paarden van Troje, politiepaarden, melkpaarden, dressuurpaarden en wilde paarden. Maar wat wil je daarmee zeggen?
Ik heb nog nooit een paard met een Grand Canyon gezienquote:
Das waarquote:Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een paard met een Grand Canyon gezien
Nee, jij bent een raspaardje.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is een beetje van alle 2
Ik ben een drachtig paardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |