het zal je moeder maar zijn gek!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Echo99 het volgende:
Dan breng je d'r tegen even een doekje! Gore internetheld! Vuile egoïst dat je er rondloopt
pics!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef trabant het volgende:
Neus dicht en doorlopen, zeurpiet. Ze had ook in het gangpad kunnen hurken.
nu je het zegt! ik moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef TeenWolf het volgende:
en toen ging ze appeltjes keuren met haar handen?
Haha, dat doe ik altijd wel! Dan vinger ik mijn vriendin en dan was ik mijn handen niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nu je het zegt! ik moet er niet aan denken
Hahahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik altijd wel! Dan vinger ik mijn vriendin en dan was ik mijn handen niet.
Tijdje daarna schud ik zoveel mogelijk handen, raak ik zoveel mogelijk dingen aan enzo. Zo verspreid ik een kutlucht!![]()
Echt leuk!
de lollercopter kwam net voorbij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik altijd wel! Dan vinger ik mijn vriendin en dan was ik mijn handen niet.
Tijdje daarna schud ik zoveel mogelijk handen, raak ik zoveel mogelijk dingen aan enzo. Zo verspreid ik een kutlucht!![]()
Echt leuk!
ook weer zo origineel.quote:
Bij een fanfare heten het koperblazers, hoe noem je zoiets bij mensen..vleestuba?quote:Op zondag 8 november 2009 09:04 schreef Knorriepot het volgende:
Klagen over een scheet..
Wees blij dat er niet bij elke stap een beetje uitkomt.. zo heb ik ze ook wel eens meegemaakt. Alsof de fanfare een demonstratie geeft
Jaloers dat iemand het leuk vind/vond?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Markster het volgende:
[..]
de lollercopter kwam net voorbij.
quote:albery heijn
Ja, hier heb je het alquote:Op maandag 9 november 2009 18:50 schreef Bezemboer het volgende:
[..]
Bij een fanfare heten het koperblazers, hoe noem je zoiets bij mensen..vleestuba?
Ja het is wat met die lichamelijke funkties..altijd aanleiding tot hilariteit..![]()
[Hield je wel trouwens mooi het ritme aan?;-)]
Claire in Lost??quote:Op zondag 8 november 2009 00:55 schreef r3gi3boy het volgende:
Maar ik zag dus laatst in mijn sportschool een oudje hetzelfde doen als onderstaande!!!!!!!! Toen werd het ook wel eventjes zwart voor m'n ogen, maar ik heb uiteindelijk als echte FoKKer betaamd m'n mond dicht gehouden.
[ afbeelding ]
hey dat is hayden pannetierequote:Op zondag 8 november 2009 00:55 schreef r3gi3boy het volgende:
Maar ik zag dus laatst in mijn sportschool een oudje hetzelfde doen als onderstaande!!!!!!!! Toen werd het ook wel eventjes zwart voor m'n ogen, maar ik heb uiteindelijk als echte FoKKer betaamd m'n mond dicht gehouden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 09:04 schreef Knorriepot het volgende:
Klagen over een scheet..
Wees blij dat er niet bij elke stap een beetje uitkomt.. zo heb ik ze ook wel eens meegemaakt. Alsof de fanfare een demonstratie geeft
De echte stinkers ruikt men meestal niet...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:35 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ja, hier heb je het alik stond erbij en het rook heel naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |