Nou als je nog wat kwijt wil........quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Cat, bij mijn laatste Lush bestelling kreeg ik proefjes van:
- rub rub rub
- yummy yummy yummy
- fever massage bar
- dark angels
- jungle
- new shampo
- buffy
- the godmother
- vanilla in the mist
- pineapple grunt
- banana moon
- rock star soap
Nog aan- of afraders? Dat jullie zeggen van 'Oh DIE moet je echt als eerste proberen'?
Ik heb hier nog wel een mega popeye liggen........quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en die Alf vond ik ook zo leuk omdat ie zo heerlijk jaren 80 is![]()
Ik kijk echt elke keer bij de kringloop voor foute knuffels voor hem, ik wil nog heeeeeeeel graag een echte carebear voor m, en een my little pony
Hahaha Popeye is ook cool, maar mega niet, dat ligt altijd in de weg want meneer moet dr altijd mee slepen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een mega popeye liggen........
Nee die krijg ik niet in een envelop. Dat ding is gewoon een meter hoog. Die kan hij niet eens verslepen denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha Popeye is ook cool, maar mega niet, dat ligt altijd in de weg want meneer moet dr altijd mee slepen.
Hij past vast niet door de brievenbus he?
Jammer, dan had ik je mijn naam en adres gepbt
quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee die krijg ik niet in een envelop. Dat ding is gewoon een meter hoog. Die kan hij niet eens verslepen denk ik.
Ooit eens gekregen van de Bonduelle nadat ik een klacht had ingediend over een houtachtig stokje in het blikje sperziebonen dat ik aan mijn kids aan het voeren was.quote:Op zondag 8 november 2009 12:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee die krijg ik niet in een envelop. Dat ding is gewoon een meter hoog. Die kan hij niet eens verslepen denk ik.
Lekker veel proefjes had je gekregen zeg!quote:Op zondag 8 november 2009 12:38 schreef oh-oh het volgende:
- Honey I washed: zeep![]()
- rub rub rub: douchegel -> met zout dus heeeeel licht scrubje! hij ruikt naar 17CTL (zeep). Da's een retro maar heb je misschien ooit wel gehad.
- yummy yummy yummy: douchegel
- fever massage bar: massage bar![]()
- dark angels : gezichtsreiniger![]()
- jungle: conditioner->
Hij is wel heel erg zwaar. Ik gebruik hem alleen opd e puntjes vna mijn haar. Lekkah jungle luchie de hele dag.
![]()
- new shampo L shampoo-> kaneeeeel!
![]()
- buffy : body butter -> wonderbaarlijk tegen cellulitis en meteen verzorgend.
- the godmother: zeep![]()
- vanilla in the mist: zeep![]()
- pineapple grunt: zeep![]()
- banana moon: zeep![]()
- rock star soap: zeep
Veel plezier!quote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef nieslief het volgende:
Ik ga tas inpakken dan gaan we zo weg zwemmen![]()
Leuke fotosessie oh-oh.quote:Op zondag 8 november 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Jullie hebben ieg een goede indruk gemaakt daar
![]()
Ik heb nog wat foto's ook
Bil en zn nieuwe vriendje Alf:
[ afbeelding ]
Hijs dr zooooooo blij mee![]()
[ afbeelding ]
En gisterochtend lag ie zo lekker bij te komen op de bank, kwam die vervelende Kees aan zn kuif sjorren:
[ afbeelding ]
En dan afkopen met kusjes he![]()
[ afbeelding ]
Kees moet echt op dieet, ze is verdorie even breed als Billy![]()
[ afbeelding ]
Bentobreakfast voor de honden![]()
[ afbeelding ]
Twas in 5 seconden opperdepop!
[ afbeelding ]
Mmmm, die Karma ruikt ook zo lekker.quote:Op zondag 8 november 2009 12:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou als je nog wat kwijt wil........
Van die kale?quote:Op zondag 8 november 2009 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
AAAAH die hond met die kuif![]()
doe eens meer fotos postenoh-oh
![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van die kale?
Nja, die kent iedereen hier al joh!
In de honden met foto's reeksen hier staan dr ook flink wat![]()
Hier heb je dr ieg nog van elk een mooie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |