quote:
Op zondag 8 november 2009 00:52 schreef r3gi3boy het volgende:Triest, in- en intriest vind ik het. Eerder genoemde voorbeelden als: 'het zal je opa maar zijn' of 'put him in a zoo' lijken me op zijn plaats.
Je kunt nog zo excentriek zijn, je moet wel je plaats kennen op deze planeet. Binnen een bepaalde leeftijdscategorie kunnen mensen wat mij betreft nog wel schipperen tussen verschillende gedaanten, maar als iemand uit de categorie 65+ probeert om zich te meten met 20- guido-blijo's, dan gaat mij dit te ver.
Was er maar een familielid of goede vriend van deze infantiel die hem dit hard in zijn gezicht duidelijk maakte. Dit heeft namelijk niks meer te maken met 'je eigen stijl laten zien' maar we zien hier helaas een geestesziekte .
Ik dacht even dat je een grapje maakte maar volgens mij meen je het.
Vind je deze man excentriek? Dan ben je erg weinig gewend. Hij heeft een paar gekleurde gympen en een witte zonnebril op, that's it. Of vind je hem excentriek omdat hij naar Sensation of Mysteryland gaat?
Hoe kom je er trouwens bij dat hij zich wil meten met twintigers? Omdat de meeste bezoekers van Sensation die leeftijd hebben zal hij dat ook wel willen zijn? Misschien houdt hij van die muziek en houdt hij van dansen? Zou ook kunnen toch?
Of is er een ongeschreven regel dat je boven een bepaalde leeftijd niet meer naar zulke evenementen toe mag gaan? Dat je nog wel naar Andre Rieu mag maar niet naar Dance Valley?
Ik weet niet hoe oud jij bent, vast nog heel erg jong, en misschien denk je dat als je ouder wordt, je een heel ander persoon wordt. Dat je vanaf je veertigste alleen nog maar van klassieke muziek of levensliederen houdt terwijl je daarvoor van hiphop en metal hield. Maar ja, eens word je te oud om daar van te houden. Wat een onzin, laat iedereen lekker doen wat hij/zij wil.
Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog net zo van het leven geniet als hij en me niet laat weerhouden door zich voor mij schamende (klein)kinderen.