quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Dus je hebt zo'n ding gekocht wat in een Beertender moet?Sukkel.
Inderdaad! ik had teveel haast om ff goed de verpakking te lezen. Maar kan ik er een gat in boren denken jullie? Natuurkundigen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:40 schreef morningstorm het volgende:
Ja, ik zag hem ook al staan, zo fucked up, geef er dan gelijk een tap bij, of zet de tap naast het vat...
Ik heb het bier, maar kan er niet bij!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
plaats een oproep op fok bij je thuisstad en dan heb je een excuus om m leeg te drinken, immers grolsch is keilekker.
als je bier wilt zonder koolzuur wel ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Inderdaad! ik had teveel haast om ff goed de verpakking te lezen. Maar kan ik er een gat in boren denken jullie? Natuurkundigen?
Dus je kan dat ding gerust open snijden?..quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je bier wilt zonder koolzuur wel ja.
Als het goed is zit er bovenop een gascilinder (kleintje) waar door je de koolzuur krijgt.
nee, ik zuig hard in natuurkunde, maar je verkloot je bier ermee, het staat onder druk, want je kan het vat niet indrukken right? en als je het wel doet, dan gaat inderdaad (zie hierboven) al het koolzuur eruit en dan heb je alleen nog maar dood bier, PROOSTquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Inderdaad! ik had teveel haast om ff goed de verpakking te lezen. Maar kan ik er een gat in boren denken jullie? Natuurkundigen?
zet je wel even je videocamera aan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Dus je kan dat ding gerust open snijden?..Er zit immers geen druk op, toch!?..
Wat heb je gedaan, een gat dr in geboordquote:
er zit niet eens koolzuur in het bier zelf (het zit namelijk in die cilinder) als ik het goed heb horquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:44 schreef morningstorm het volgende:
[..]
nee, ik zuig hard in natuurkunde, maar je verkloot je bier ermee, het staat onder druk, want je kan het vat niet indrukken right? en als je het wel doet, dan gaat inderdaad (zie hierboven) al het koolzuur eruit en dan heb je alleen nog maar dood bier, PROOST
Klopt, als je de tap zelf koopt (dus niet zo'n bier capsule) heb je een tap en daar schroef je zo'n koolzuurcapsule op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
er zit niet eens koolzuur in het bier zelf (het zit namelijk in die cilinder) als ik het goed heb hor
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb zo'n fles ook ooit met een schroevendraaier en een hamer moeten bewerkenHet smaakte wel vies, maar Grolsch is sowieso standaard nog erger dan Heineken.
DIT!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:01 schreef morningstorm het volgende:
TS stelt ons wel weer teleur met zijn jillz... SHAME ON YOU!!!!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef justmattie het volgende:
Die Jillz is natuurlijk van z'n vriendin_!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:12 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
HOAX, FOK!KERS HEBBEN GEEN VRIENDIN!!!11![]()
![]()
HOAX jij dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Geen echte Fok!ker dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
IK HEB WEL EEN VRIENDIN, WEL WEL WEL!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |