quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM
Oke, dat is ook wel fijn!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
ik heb zelfs n maand geleden t lootje nog kunnen aanpassen om mijn adres eruit te halen van vorig jaar
Ligt eraan. Naartjie krijgt genoeg te eten en probeerde net weg te komen met een soesje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ladies en Gents, als een kat zo'n beetje al het hondenvoer dat te krijgen (gewoon alles openkrabt, blikken omgooit enz.) is opeet ben ik dan gek of geeft haar eigen baasje haar niets te eten?
Jammer hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dus geheime vragen stellen kan ook onbeperkt.
Ben benieuwd of iemand van ons in de komende tijd nog gewoon per ongeluk een keer 'groetjes *naam*' onder die geheime vraag zet en zichzelf dan verraadt
En denk er om he, we zijn niet om te kopen, geen PM-verraaierij!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi.
Ik ben echt benieuwd wie zich een keer per ongeluk verspreekt ofzo!
En ik ga notities maken wie wat zegt, om uit te proberen te puzzelen wie wie heeft.
Ynske zei dat ze een moeilijke heeft bv, genoteerd!
Ja ze werd altijd al wel slecht verzorgd, zat met kerst en oud en nieuw bij ons.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Naartjie krijgt genoeg te eten en probeerde net weg te komen met een soesje.![]()
Maar er zullen vast meer tekenen zijn bij de kat waar jij het over hebt dat hij/zij niet genoeg te eten krijgt.
Maar men kan natuurlijk ook expres dingen 'per ongeluk' verklappenquote:
Dan is het niet jij of ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi.
Ik ben echt benieuwd wie zich een keer per ongeluk verspreekt ofzo!
En ik ga notities maken wie wat zegt, om uit te proberen te puzzelen wie wie heeft.
Ynske zei dat ze een moeilijke heeft bv, genoteerd!
Het kan best zijn dat ze mij heeft, want ik had nog geen lijstje ingevuld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is het niet jij of ik
En ik ben ook geneigd om me te verspreken bij het vragenstellen
Maar jij bent nou net een van die mensen waarvoor je geen lijstje nodig hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze mij heeft, want ik had nog geen lijstje ingevuld.
Da's dan ook moeilijk
FAK!Zo weten we nog niets
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
Hahahaha, ik kan er ook niet tegen hoor. Ik ben veul te nieuwschierig hiervoor
Vind je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jij bent nou net een van die mensen waarvoor je geen lijstje nodig hebt
Hihihihihi, weet je dat ik dat nou nét aan het denken was?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh, weet je wat je ook kunt doen om de boel op te naaien?
Dat ik bv een geheime vraag stel aan mijn lootje die nergens op slaat en dan groetjes *andere naam* er onder zet, dus een andere naam dan mijn eigen naam.
Ah nee sorry DML, ik zal me gedragen
Ze zijn gewoon allemaal lief.quote:
Ik heb wel ideeen in welke winkels te kijken en wat jouw smaak is. Dus degeen die jou heeft kan me mailen om raadquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je?
Ik zou niet weten wat ik voor mij moest kopen!![]()
Volgens mij heb jij zó door wie jouw Secret Santa is..Jij let overal opquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh en waar je ook nog mee uit moet kijken:
Als je *NU* bv een geheime vraag gaat stellen dan kan diegene op zijn/haar klompjes aanvoelen dat je dan nu online bent. Dus dat moet dan ook nog eens in het geniep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |