Ik heb digitale tv, maar discovery science en world hebben af en toe toch echt van die kut programma's(met name die over een "groenere" wereldquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:58 schreef Adames het volgende:
Neem digitale televisie. De discovery kanalen op de digitale zijn wel van goede kwaliteit. Normale discovery heeft nu soaps die het niveau van MTV niet ontstijgen.
Wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:58 schreef Drinky het volgende:
Wat een bagger is het nu, waar je voorheen tijdens de reclame niet eens tijd had om naar de wc te gaan, kun je nu gewoon rustig fappen en nog steeds op tijd zijn voor de rest van de show.
Vind discovery science soms wel heel interessant, verder civilization en (niet discovery) History Channel doet het altijd wel goed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb digitale tv, maar discovery science en world hebben af en toe toch echt van die kut programma's(met name die over een "groenere" wereld)
Ik fap liever niet als ik net "Dirty Jobs" heb gezien ofzoquote:
Serieus. Wat boeit dat. Het is toch niet zo dat hij lelijk vrouwen gaat voeren ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik fap liever niet als ik net "Dirty Jobs" heb gezien ofzo
Frigide koelkastquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik fap liever niet als ik net "Dirty Jobs" heb gezien ofzo
Civilastion?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef IHVK het volgende:
Het is echt huilen met de pet op inderdaad.
Gelukkig heb ik digitale TV met Discovery Civilastion, Science en nog een paar. History Channel is ook heel leuk.
Wat een held met een heel team achter z'n reet dat hem bij alles bijstaatquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso het enige wat ik kijk op tv is Ultimate Survival met held Bear Grills.
Nee man. Meer respect voor de cameraman.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso het enige wat ik kijk op tv is Ultimate Survival met held Bear Grills.
Dat is man vs wildquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Nee man. Meer respect voor de cameraman.
Ik dacht altijd dat 'ie Les(s) Trout heette. Vond het al zo toepasselijk.quote:
ja het ging over man vs. wild/ulitmate survivalquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat is man vs wild
Survivel man is die zonder camera man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |