daj der wa goed uutziet!!quote:

Hebben jullie van die achtergrond muziek op? ik zeg slayer - angel of death.quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, en papa heeft ook nog zo'n krijsend mormel op de arm
Ik zie hier al meer mensen geërgerd kijken

Ja, was het. BZB en Ac/dixie waren zo goed he... Mooi Wark hebben we alleen gehoord, want ik had last van m'n knie en m'n dinnetje van dr enkels. Maar goed, we waren in goed gezelschapquote:Op maandag 9 november 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, klinkt als een mooi feestje!

Ja, ik weet wat het betekentquote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daj der wa goed uutziet!!
 Ik bedoelde, hoe kom je daar dan bij.
 Ik bedoelde, hoe kom je daar dan bij.

Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was het. BZB en Ac/dixie waren zo goed he... Mooi Wark hebben we alleen gehoord, want ik had last van m'n knie en m'n dinnetje van dr enkels. Maar goed, we waren in goed gezelschap
 , en twente heeft gewonnen
, en twente heeft gewonnen   , wat wil je nog meer
, wat wil je nog meer

pssst, ze heeft een hekel aan voetbalquote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goed, en twente heeft gewonnen
, wat wil je nog meer

Ik houd van mafquote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goed, en twente heeft gewonnen
, wat wil je nog meer
 Hahaha, geweldige band!
 Hahaha, geweldige band!

nog 'n betje geil in de butte?quote:

Ik vind t an sich wel tofjes dat Twente iig gewonnen heeft... Als er dan toch eentje moet winnen, laat het dan Twente zijn, toch?quote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pssst, ze heeft een hekel aan voetbal

die drummer van ac/dixi heb ik nog wel eens mee gekaartquote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van mafHahaha, geweldige band!

tuurlkquote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t an sich wel tofjes dat Twente iig gewonnen heeft... Als er dan toch eentje moet winnen, laat het dan Twente zijn, toch?

Jaquote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog 'n betje geil in de butte?
 Dreef zowat weg gisteren.
 Dreef zowat weg gisteren.

Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welquote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die drummer van ac/dixi heb ik nog wel eens mee gekaart
 En de gitarist waar ik de naam niet van kan onthouden.
 En de gitarist waar ik de naam niet van kan onthouden.

Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorig jaar Action in DC op Graspop gezien, ik vond ze af en toe beter dan de echte AC/DC

verder ben ik nog nooit bij ac dixi geweestquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welEn de gitarist waar ik de naam niet van kan onthouden.

Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummenquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.

Ik kan een beetje luchtgitaar spelenquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummen

Eens zien, blijft nog een knappe bassist over, en een gitarist?quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan een beetje luchtgitaar spelen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |