Nou idd. Als je googlet op 'blanke vla' dan krijg je allerhande discussies over Negerzoenen vs. Blanke Vlaquote:
Wat vind jij van de smaak van blanke vla?quote:
Ja, koffiemelkachtig?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Beetje roomsmaak heeft die vla toch?
Soms lekker... En anders mixen met andere smakenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vind jij van de smaak van blanke vla?
[..]
Ja, koffiemelkachtig?
Het heeft geen specifieke smaak.. Maar melk ook niet echt, terwijl je wel proeft wanneer je melk drinktquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het niet gewoon vla zonder 'smaak'? Dus gewoon melk, suiker, en een bindmiddel?
Misschien is dit hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het niet gewoon vla zonder 'smaak'? Dus gewoon melk, suiker, en een bindmiddel?
Waarom is yoghurt zonder iets erin gewoon yoghurt, maar vla zonder iets erin blanke vla?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:45 schreef Synthesist het volgende:
het is gewoon vla
als het "zwarte vla" zou heten koopt niemand het. ok, een enkele gothic misschien
Verkoopt jouw vla dan wel goed ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:57 schreef MissHobje het volgende:
Ik denk als ze zeggen kale vla dat ook niemand het koopt
Ik heb geen vla,er zit verschil inquote:
quote:Als melk die vermengd is met (een bepaalde hoeveelheid) zetmeel en suiker (voor de smaak) verwarmd wordt ontstaat een dikvloeibaar product dat blanke vla genoemd wordt. Blanke vla heeft niet veel smaak en daarom wordt tijdens de bereiding van vla meestal een smaakmaker toegevoegd. Zo is er bijvoorbeeld vanillevla, chocoladevla, aardbeienvla en hopjesvla.
Het is ook meer dunne pudding of zo iets.quote:Op zondag 8 november 2009 17:52 schreef heaven7 het volgende:
Vla is een raar woord als je het zo vaak leest/zegt
Ja, zo zie ik dat ook voor me. Een beetje romig zuivelprodukt zonder eigen smaak.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Nee, dat is basisvla (zonder suiker). In Blanke vla zit suiker en kent derhalve een zoete smaak. Blanke vla is best handig om je eigen smaak (siroopje) toe te voegen aan vla.quote:Op maandag 9 november 2009 00:06 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Eigenlijk moet het "Blanco vla" zijn... Lege vla.. Vla zonder smaak...
Dus blank refereert niet aan de huidskleur(
)
racist!quote:Op maandag 9 november 2009 05:36 schreef Levolution het volgende:
BLANKE VLA IS DE LEKKERSTE VLA DIE ER IS.
IK BEN DOL OP BLANKE VLA.
Het smaakt zo heerlijk mildzoet, niet zo'n suikerbom zoals al die andere gore troep.
Het is gewoon een streling van je tong, het smelt zo weg en je houdt een zachte nasmaak over.
Als er troep als chocola enzo inzit dan is dat gewoon zonde van de vla.
![]()
BLANKE VLA
![]()
![]()
Appeltaartvla!quote:Op maandag 9 november 2009 13:24 schreef DarkElf het volgende:
Blanke vla
Hopjes vla
Vanille en chocolade vla![]()
sowieso andere smaken vla
Maar appeltaart uit een pak is zo veel fijnerquote:Op maandag 9 november 2009 13:44 schreef DarkElf het volgende:
als ik warme appeltaartsmaak wil hebben bak ik wel een taart
nee johquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar appeltaart uit een pak is zo veel fijner
blanke strand?quote:
Nee, Vanille vla met yoghurt = vanille vla met yoghurtquote:Op maandag 9 november 2009 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens het is geen vanille vla met yoghurt want dat is vanille yoghurt
danku
quote:Op maandag 9 november 2009 14:08 schreef Thy... het volgende:
[..]
Nee, Vanille vla met yoghurt = vanille vla met yoghurt
[ afbeelding ]
Vanille yoghurt = yoghurt met vanille aroma
Juist, en zo is blanke vla uitsluitlik voor lede van die blanke rassegroep.quote:
Ik wil niet persoonljk worden maarquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar appeltaart uit een pak is zo veel fijner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |