De enige kaart in mijn deck dat minder dan 3 kost =quote:When you play this spell, remove cards from the top of your library from the game until you remove a nonland card whose converted mana cost is less than this spell's converted mana cost. You may play that card without paying its mana cost. Then put all cards removed from the game this way that weren't played on the bottom of your library in a random order."
Dat kan.. sommige mensen zijn niet zo goed in Engelsquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef zovty het volgende:
Ik heb het allemaal gelezen. Maar ik begrijp er echt geen hol van.
Nee dat hoeft niet maar soms duurt het dan gewoon langer terwijl het gewoon obvious is dat ik toch ga winnenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef RemcoDelft het volgende:
TS heeft dus een strategie bedacht die afhankelijk is van het opgeven van de tegenstander. Eigen schuld.
Ik geloof niet dat mijn beheersing van de Engelse taal het probleem is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat kan.. sommige mensen zijn niet zo goed in Engels
Lees dan gewoon wat de kaarten zeggen.. wat valt daar nou IN GODSNAAM niet aan te snappenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn beheersing van de Engelse taal het probleem is.
Ik haal ze terug naar mijn hand met borderposts.. die geven me de manaquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
maar je moet toch minstens 1 landje hebben lees ik zo?
Nee dat neem je terug zodra je een borderpost speelt, dus uiteindelijk verliest je opponent al zijn land omdat jij er geen hebt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
maar je moet toch minstens 1 landje hebben lees ik zo?
'quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee dat neem je terug zodra je een borderpost speelt, dus uiteindelijk verliest je opponent al zijn land omdat jij er geen hebt.
quote:
quote:
Ik heb er ook verstand van want IK SPEEL het spel !quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja overigens dacht ik dat de OP was bedoeld om te trollen maar als je al die woorden weet en ze blijkbaar ook goed gebruikt MOET je er wel wat verstand van hebben![]()
Dudequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef Flammie het volgende:
Ps.. voor de fans hier:
Voor decklists... pm me maar
Ik vind het juist wel leuk als mensen niet direct opgeven wanneer de situatie in iemands voordeel is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Lees het even door.. misschien herken je je wel in de klacht
Helaas... nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dude_________________________________!
Dit moet een troll zijn
Je vindt het dus gewoon leuk om zo'n game te rekken en je superieur te voelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk als mensen niet direct opgeven wanneer de situatie in iemands voordeel is.
Bij Advance Wars op de DS bijv. kan je eig in de eerste 5-10 beurten al zien wie er wint(meer steden -> meer inkomsten -> meer/betere troepen -> win) Maar het is wel leuk als iemand dan gewoon nog probeert te winnen, na die eerste 5-10 meteen disconnect zien is ook echt zwaar irritant. Soms(oke heel soms) wint iemand dan nog ook, door gewoon beter te spelen.
Jep dat doe ik ook... als ik echt boos ben he!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ts is dezelfde die iemand zomaar neerslaat in de kroeg![]()
![]()
Laat me raden hij had je bril afgepaktquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep dat doe ik ook... als ik echt boos ben he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best triest. ze proberen er een grapje van te maken, terwijl ze het gewoon niet snappenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:12 schreef Nikmans het volgende:
Allemaal die mensen die krampachtig willen laten zien er niets van te snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |