j maar....ik vind mn Fysio een nog lekkerder hapje....doe ik die welquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
quote]Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dokter Charming
hahahhaa lucas zeker op de 5e verdiepingquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingeriequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ligt eraan he, hoe hij tegenover inwendige onderzoekjes staat
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan in ieder geval geen koetjes onderbroeken,maar seksie lingerie![]()
quote:
Moet nog ff lachen, alleen je stem alquote:
Die heb ik nooitquote:
't Zal ook een nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een verpleegster over de rooien omdat ik het rookhok had ondekt.
Stiekum toch even moet lachenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
Ja oen, trek die dingen dan ook uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
Dan lig je daar in slipje en bh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben ooit wel eens onder behandeling geweest bij een ontzettend lekkere fysiotherapeut![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet nog ff lachen, alleen je stem al
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
ik ben minstens 2 x per week onder behandeling van mn lekkere Fysioquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Hey sheneenee don't sjt mequote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:29 schreef Toverheks het volgende:
nou, vind niet dat jullie mogen spotten over mijn koeien,eendjes,hartjes en andere beestjes ondergoed, schiet me ook te binnen een soort groene nachthemd ook met lieveheerstbeestjes, had die oudste ook voor me gekocht toen pppffttt , ken je die nog herrinderen Laysa???
was echt lollig bedoelt van der, maar was er echt niet blij mee
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja oen, trek die dingen dan ook uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |