abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74524210
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog niet Komt vanzelf wel

Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
I had a signature once. It was awful.
pi_74524217
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef zoeperzazke het volgende:
zonder en met flits:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vet!
  zondag 8 november 2009 @ 21:53:34 #203
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74524274
*zet QT op wishlist*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 8 november 2009 @ 21:54:50 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74524319
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog niet Komt vanzelf wel

Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
Als de remover niet sterk genoeg is gewoon dopen in je eigen remover. De vorm van die tips is wel ideaal namelijk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74524387
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:

Ligt eraan wat je wilt hebben Hoeveel lakjes/plates dacht je aan?

Ik ben begonnen met een stempelset van ¤ 45 (5 stempellakken, topcoat, 5 plates, scraper, stempel, imageplatehouder, rhinestones) en dat vond ik eigenlijk onwijs duur, maar ik ben blij dat ik 'm gekocht heb want ik gebruik de stempels en stempellakken best vaak. Alleen de stones die erbij zaten gebruik ik niet..
  zondag 8 november 2009 @ 21:59:54 #206
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74524566
zoeperzazke, hoe heb je dat zo netjes gefrencht trouwens?
met stickertjes ofzo, of uit de losse pols?
  zondag 8 november 2009 @ 22:10:58 #207
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74525004
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vervelend voor jullie
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74525114
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
zoeperzazke, hoe heb je dat zo netjes gefrencht trouwens?
met stickertjes ofzo, of uit de losse pols?
Tis mn eerste french Ik heb bij de Hema van die french-stickertjes gekocht die je kunt plakken en dan het bovenste deel kunt lakken, stickertje eraf en dan zit hij vrij netjes. En als je handiger bent dan ik kun je hem dus met zo'n stift netjes bijwerken tot de perfecte french

Debbster, goeie tip van het deppen!

Daph, dank voor de info, ik wilde iets bescheidener beginnen met een stuk of 2 plates maar weet niet wat je verder nodig hebt.... Ik zie dat er met allerlei nagellakjes gestempeld wordt, volgens mij heb je niet echt per se speciale stempellak nodig toch? Wat is een imageplatehouder en wat zijn rhinestones eigenlijk?
I had a signature once. It was awful.
pi_74525443
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Gecondoleerd Oblivion.

Kleintje,hoe is het met je nagels,heb je ze wat dunner kunnen krijgen,eigenlijk had je er mee terug moeten gaan want zo dik is echt niet nodig!!

MiMu,waarom niet electrisch vijlen?
ja zeker de helft platter! nog niet optimaal maar wel veel minder bol! terug gaan en dan? tjah nagelstylistes hebben nogal veel hun eigen mening dus weet wel zeker dat ze zou zeggen ohhh maar dan nagel niet stevig genoeg hoor! maar maakt niet uit, ik weet het nu...
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
CG Custom Kicks eraf, daar had ik op zitten oefenen met stempeltjes

Tadaaaa, CG Short & Sassy
[ afbeelding ]
oeeeh i like
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

3 heeft 'ie echt wel nodig merk ik. en idd, met de topcoat gaat het goed
stond net in de badkamer, best wit licht daar, en OMG, ik ben verliefd op OMG
wat mooi
jammer dat er op 2 nagels een klein bubbeltje zit, is verdwaalde nagelriem denk ik.
hij is tof he, vooral met zwarte konad is hij gaaaaaf! toen ik hem vanmiddag in de zon hield dan zeg je ook echt serieus OMG! dus die naam klopt totally
pi_74525737
Zo, wat gaan jullie snel zeg. ;o
Ik was maar 2,5e dag weg o.O

Maar wel mooie nagels! Nu eerst snel nog mn schoolwerk doen voor morgen (A) en later alles bijlezen.
  zondag 8 november 2009 @ 22:44:48 #211
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74526370
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tis mn eerste french Ik heb bij de Hema van die french-stickertjes gekocht die je kunt plakken en dan het bovenste deel kunt lakken, stickertje eraf en dan zit hij vrij netjes. En als je handiger bent dan ik kun je hem dus met zo'n stift netjes bijwerken tot de perfecte french

Debbster, goeie tip van het deppen!

Daph, dank voor de info, ik wilde iets bescheidener beginnen met een stuk of 2 plates maar weet niet wat je verder nodig hebt.... Ik zie dat er met allerlei nagellakjes gestempeld wordt, volgens mij heb je niet echt per se speciale stempellak nodig toch? Wat is een imageplatehouder en wat zijn rhinestones eigenlijk?
Ik had een setje van 14,95 (2 plates en 3 mini stempellakjes). Ik vind de stempellak wel prettiger dan een gewoon lakje om te stempelen...
Zaten trouwens ook een stempel en schraper bij .
Rhinestones zijn blingblingsteentjes voor je nagels . Tof dus .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 8 november 2009 @ 22:55:28 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74526844
moeilijk om op de foto te krijgen, maar OMG met zwarte essence striper gestempeld

pi_74526988
Sweet, Mirjam...

Wilde iedereen nog even bedanken voor de lieve woorden.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 8 november 2009 @ 23:00:13 #214
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74527056
Leuk mirjam
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74527076
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heftig... sterkte de komende tijd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 23:49:50 #216
7074 moussy
kuttekop
pi_74528828
Obli, heel veel sterkte voor jullie drietjes de komende tijd
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74531510
Oh Obli, wat naar..Heel erg veel sterkte gewenst voor jullie!
  maandag 9 november 2009 @ 08:24:17 #218
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74531731
Goedemorgen Dames!
Ik denk dat er onderhand wel SC in de TT mag
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 9 november 2009 @ 09:55:50 #219
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74532839
In mijn hoofd leek het leuker dan het geworden is .

Reden: Te scheel om een oranje of rood afdrukje op de stempel te zien en te scheel om een strak lijntje te maken ook . De vaststelling van mijn huisopticien dat ik een 'accomodatieprobleem' heb was geen geruststelling. Weer een probleem erbij .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74532853
Obli

Ik heb geen tijd om bij te lezen maar ik had beloofd om foto's te maken van de nagels van mijn schoonzusje omdat ik ze 1. schattig had gemaakt en 2. ze idioot klein zijn. Ik heb niet echt goede foto's kunnen nemen maar dit zijn onze handen bij elkaar. Het verschil is niet zo goed zichtbaar omdat mijn hand een stukje lager is.

Hier zijn haar nagels goed te zien, helaas al met wat chips na twee dagen dragen.

En hier onze pinkjes naast elkaar. Kijk dat microscopische nageltje!

Ik ben blij dat ze geen OPI op wilde want dat kwastje had echt nooit gepast op haar nagel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74532920
Hee, dat lijkt op mijn pinknagel. ;o

Ziet dr wel leuk uit ^^.
Ook complimenten aan de andere nagels ^^, stuk voor stuk plaaaatjes.

Obli, heel veel sterkte.
pi_74536300
Ik ga mijn neonnagels vandaag maar even pimpen
Wat is het rustig hier
  maandag 9 november 2009 @ 12:08:30 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74536370
Ik mot nog stripers etc. halen dus heb weinig te frutselen,
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74536441
obli, gecondoleerd
pi_74536485
Ik ga zo ook iets doen. Nu nog verzinnen wat.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')