quote:
Inderdaad, Digid is prima. Het ligt aan de gebruikers, niet eens een wachtwoord kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Joachim het volgende:
Hoe moeilijk is het om er mee om te gaan?
ik heb er werkelijk nog nooit problemen mee gehad
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Inderdaad, Digid is prima. Het ligt aan de gebruikers, niet eens een wachtwoord kunnen onthouden
Als ik urTei4@1kj als wachtwoord heb dan weet ik dat een jaar later echt niet meerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Inderdaad, Digid is prima. Het ligt aan de gebruikers, niet eens een wachtwoord kunnen onthouden
Het wachtwoord staat hier gewoon op een blad, werkte altijd nog en nu ineens niet meer.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon aanpassen knurft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Als ik urTei4@1kj als wachtwoord heb dan weet ik dat een jaar later echt niet meer
Nee klaphark, dat kan niet:quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon aanpassen knurft.
Dan is er nog het Wachtwoord Herstel:quote:Om veiligheidsredenen verstrekt DigiD geen vergeten gebruikersnamen en wachtwoorden. U kunt opnieuw uw DigiD aanvragen.
Tip: Om te voorkomen dat uw uw wachtwoord in de toekomst nogmaals vergeet, kunt u de functie ‘Wachtwoord Herstel’ aanzetten. Hiermee maakt u een nieuw wachtwoord aan indien u het een volgende keer vergeet. U hoeft dan niet opnieuw een DigiD aan te vragen
Ik heb minstens 20 verschillende e-mailadressen en vier telefoonnummers. Welke had ik ook alweer gebruikt en in welke combinatie?quote:Om ‘Wachtwoord Herstel’ aanzetten doet u, na het activeren van uw DigiD, via Mijn Gegevens. Hiervoor heeft u wel sms authenticatie en een geldig e-mailadres nodig. Sms authenticatie aanvragen doet u ook via ‘Mijn gegevens’
Log eens in op www.digid.nl...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee klaphark, dat kan niet:
[..]
Dan is er nog het Wachtwoord Herstel:
[..]
Ik heb minstens 20 verschillende e-mailadressen en vier telefoonnummers. Welke had ik ook alweer gebruikt en in welke combinatie?
Best een verstandig besluit, dan hebben duuhh bReEezErMeIsJuHHsz tenminste ook allumaal een veilig wachtw00rdquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MouzurX het volgende:
Nou blijkt het dus om hoofdletters gedraait te hebben
Subklacht: wachtwoorden/inlognamen die hoofdlettergevoelig zijn, net alsof het nog veiliger moet zijn.
Ja, maar dan moet ik wel eerst in kunnen loggen he!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Log eens in op www.digid.nl...
Daar staat bij 'mijn gegevens' gelukkig niet zo heel groot 'wijizig mijn wachtwoord!'
Dat jij te stom bent om je wachtwoord gelijk te wijzigen moet je niet aan het systeem wijtenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel eerst in kunnen loggen he!
Dat gaat niet echt zonder wachtwoord
Waarom verzin je dan ook zo'n wachtwoord?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:30 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Als ik urTei4@1kj als wachtwoord heb dan weet ik dat een jaar later echt niet meer
Kan wel, ik heb ook gewoon mijn eigen wachtwoord!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Nee klaphark, dat kan niet:
[..]
Dan is er nog het Wachtwoord Herstel:
[..]
Ik heb minstens 20 verschillende e-mailadressen en vier telefoonnummers. Welke had ik ook alweer gebruikt en in welke combinatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |