Het duurde een eeuw bij de eerste kruistochten voordat de verdeelde moslims een formule hadden gevonden om het Westen te verslaan. 1918 is de moslimwereld verslagen, dus do your math.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:35 schreef Lamon. het volgende:
Wanneer worden we eigenlijk overgenomen,en verliezen we als Westerlingen onze wereldheerschappij?
Hebben jullie al een datum, want dan weet ik het maar alvast.
What would the people say.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
De kleine natuurlijk! If it aint broken don't fix it!
Uit angst om uitgemaakt te worden voor anti-Semiet zal ik niet het aantal burgerdoden per land van de afgelopen 10 jaar gaan posten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef telavivnick het volgende:
ik heb mijn plaatje aangepast uit angst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمدا رسول الل
nee is goed . en het is niet antie hoor het show hoe israel met hun kindertjes omgaan . en hoe de palastijntjes er mee om gaan ..zo doe maar niet .quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Uit angst om uitgemaakt te worden voor anti-Semiet zal ik niet het aantal burgerdoden per land van de afgelopen 10 jaar gaan posten.
Ik zou je meer om taalkundige redenen verbieden dingen te schrijven.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:47 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee is goed . en het is niet antie hoor het show hoe israel met hun kindertjes omgaan . en hoe de palastijntjes er mee om gaan ..zo doe maar niet .![]()
ow mog ik dit wel schrijven ?/
Geweldigquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef isogram het volgende:
* isogram ziet als banner een advertentie voor de "Fobiedokter"
Die banners zijn wel grappig soms he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef isogram het volgende:
* isogram ziet als banner een advertentie voor de "Fobiedokter"
Ik heb geen idee wat je hier schrijft..quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:47 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nee is goed . en het is niet antie hoor het show hoe israel met hun kindertjes omgaan . en hoe de palastijntjes er mee om gaan ..zo doe maar niet .![]()
ow mog ik dit wel schrijven ?/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |