OK pm je adres ff.quote:Op maandag 9 november 2009 16:47 schreef Troel het volgende:
Jelief, dat shirtje met die gereedschapjes en die rare vogel
Ik denk dat dat Jochem wel leuk zal staan
Is goed, maar wat is trui 1? Die bovenste?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik optie op trui 1, roze shirt, zwarte longsleeve, ruitjesbloes en shirt met bliksem?
PM je gegevens maar even. Alles (muv het bliksemshirt) is er nogquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:00 schreef bodpa09 het volgende:
Hoi M@x, ik heb wel interesse in het donald shirt, het mr bump T-shirt, het shirt met de paardjes en het shirt met de bliksemflits. Als je die nog hebt.
groningenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:19 schreef ik80lll het volgende:
Een alhambra klinkt ook interessant, wat vragen jullie ervoor (en is het aan te rijden vanaf den haag?)
yepquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Is goed, maar wat is trui 1? Die bovenste?
(*kijkt hier in opslagkrat* ) Nee hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef tessie het volgende:
want anders was ik echt wel een beetje sneu om nu al voor Graeme een shirt in maat 104 te kopen![]()
ik had nog kleding voor mijn meiden tot maat 152, vanaf maat 146 heb ik het maar aan het nichtje van manlief meegeven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:21 schreef tessie het volgende:
Gelukkig heeft iemand dat Mr Bump shirt al gekocht, want anders was ik echt wel een beetje sneu om nu al voor Graeme een shirt in maat 104 te kopen![]()
Nog iemand leuke Mr. Men kleding in de aanbieding in maat 68 of 74? (of groter)
Was Exoteria niet degene die erg last had van een ziekte?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Uhm.....
Ik gooi 'm hier even neer... Heeft er iemand een idee waar Exoteria gebleven is?
Ik had wat broekjes van haar gekocht, geld over gemaakt maar nooit meer iets van gehoord... Zag in 'r profiel dat ze zo'n 26 dagen geleden voor t laatst geweest is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |