abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:30:30 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_74486322
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 38
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben op zoek naar sneeuwwitje, de boze koningin en nog twee dwergen (welke weet ik niet zo gauw, moet ik even nakijken)
ruilmateriaal aanwezig
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:37 schreef amaranta het volgende:
Voor altijd moeder
Bol.com prijs is 10 euro, doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
Marion Bloem was twintig toen ze haar zoon kreeg. Na enkele maanden werd geconstateerd dat hij een levensbedreigende hartziekte had. Ruim vier jaar later werd hij genezen verklaard. Inmiddels is haar zoon boven de dertig en zelf vader. Marion Bloem doet in dit boek voor het eerst verslag van het gevecht dat zij en haar man Ivan Wolffers hebben moeten leveren voor hun zoon. Maar vooral is het een verhaal over de liefde tussen moeder en kind en de vele manieren waarop die zich uit.

Zwangerschap voor dummies
Bol.com prijs 27,95 doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
Als je nog nooit eerder zwanger bent geweest -of zelfs als je dat wel bent geweest -vraag je je misschien af wat er allemaal in je lichaam gebeurt of maak je je zorgen over de gezondheid van je baby. Wees gerust! Dit toegankelijke, geruststellende boek geeft antwoord op al je vragen en helpt je belangrijke beslissingen te nemen. Lees ook de medische informatie over problemen of complicaties als je daar onverhoopt mee in aanraking komt.
speciale editie met voorwoord van Karl Noten

Hoe je een baby krijgt
2,50 euro
[ afbeelding ]
Hoe je een baby krijgt. Met beide benen op de grond zet de feiten over zwangerschap, bevalling en ontzwangeren voor je op een rij. In dit standaardwerk, dat actuele medische informatie bevat en nergens doekjes om windt, lees je over: De bevruchting en wat je te doen staat als het zover is. Wat er tijdens de zwangerschap met je baby gebeurt. Hoe je je staande houdt ondanks gekke trek en emotionele buien. Wat je precies kunt verwachten tijdens je controles en bevalling. Hoe je je gebruikelijke activiteiten, inclusief seks en sport, kunt voortzetten.

Eten voor de kleintjes, van borst tot boterham
Bol.com prijs 19,95 doe een goed bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
In dit boek legt kinderdiëtist Stefan Kleintjes (bekend van de website www.borstvoeding.com) zorgvuldig uit hoe het geven van borstvoeding een succes kan worden., Hij doet dat als een soort bemoedigende coach die aan de zijlijn jonge moeders adviezen influistert. Borstvoeding beschermt tegen allergieën, darmziekten, infecties en overgewicht. Bovendien voorkomst borstvoeding welvaartsziekten en is het gezond voor de moeder.
verkocht

Oei ik groei, werkbboek
Bol.com prijs is 8,00 doe een leuk bod en hij is van jou
[ afbeelding ]
In Oei, ik groei! leren ouders dat elke hummel hangerige weken heeft. En dat zo'n lastige huilperiode 'alleen maar' een voorbode is van weer een sprongetje in zijn mentale ontwikkeling. Ook lees je per periode wat je baby bijleert. Het werkboek gaat een stap verder. Want hoewel alle kinderen ongeveer dezelfde ontwikkeling doormaken, is ook elke baby uniek, met eigen talenten en interesses.
De kracht van het Oei, ik groei! werkboek zit 'm in het feit dat je op vroege leeftijd het 'ikje' van je baby leert kennen en zo beter op je baby in kunt spelen.
Dat kun je doen door:
- je baby in contact te brengen met de drie S'en - Speelgoed, Spel en Situaties
- de observatieopdrachten in te vullen
- je moederinstinct te leren vertrouwen

Bij je bod komen nog de verzendkosten, meeste past door de brievenbus dus zal niet meer zijn dan 2,25
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:00 schreef m@x het volgende:
Oh ja, zijn er nog mensen die interesse hebben in de wat grotere maten jongenskleding (98-110). Ik weet niet of ik heel veel heb liggen maar ik ga pas foto's maken en de boel uitzoeken als er liefhebbers zijn.
En naast Rocka en Moonah ben ik ook geinteresseerd in die spullen m@x
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 17:43:59 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74486739
tvp dan maar

en wie spaart die ah-figuurtjes nog meer hier?
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:55:44 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_74487033
Troel, Moonah en Rocka, als ik er morgen de puf voor heb ga ik morgen foto's maken, anders wordt het iets later deze week. Er zit volgens mij maar één skulll bij Moonah
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:02:47 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_74490270
Fijn m@x!

Als ik ze krijg zal ik aan je denken lady-wrb, maar ik kom niet erg vaak bij de AH.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74490933
Ik spaar ook Sneeuwwitje Maar ik kom niet vaak bij de appie dus ik heb nog geen dubbele.
Ik heb wel nog Suske & Wiske plaatjes over waar ik niets voor terughoef, als iemand geïnteresseerd is, ik heb een gigantische stapel dubbele (nou ja, mijn moeder dan, maar die geeft ze binnenkort aan mij).
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74491026
Ik ! En ik heb dubbele. Sneeuwitje, de jager, dwerg met accordeon, dwerg met wijnvat, dwerg met lantaarn.
Heb jij materiaal om te ruilen? Ik mis: hert, koningin als heks, dwerg met bloem, niesende dwerg en dwerg met kussen.
pi_74491254
pm even welke plaatjes je nog moet? dan wil ik wel graag Sneeuwwitje en evt een van je dwergen
pi_74491321
Ow sorry, mijn IK! was een reactie op Lady's bericht, ik spaar geen Suske en Wiske plaatjes. Zorry!
pi_74491339
Oh het leek net alsof je op mij reageerde
pi_74491371
Dat zeg ik!
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 21:52:48 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74493136
ik heb sneezy voor je , bodpa
en ik stuur mijn morgen nog even voor tig pakken dubbeldrank, dat levert vast wel weer een of andere dubbele op.

pmmen?

ik heb dus dubbel: dopey (2x), grumpy (2x) jager, doc en sneezy.
maar sneezy is dus waarschijnlijk al besproken.
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 21:56:48 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74493262
luca kreeg vandaag gewoon 6 pakjes ah-poppetjes in zijn handen geduwd
ik moest er verdorie 15 pakken sap voor kopen en hij komt even langs en krijgt ze zo
pi_74493290
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:46 schreef bodpa09 het volgende:
Dat zeg ik!
Beetje snel editten
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 22:02:36 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74493437
ik moet alleen nog sneeuwwitje, en die dwerg op dat kussen en die met die harmonika.
pi_74494080
Ik heb een zwarte wipstoel, muziek mobiel met mozart bach en beethoven en een babygym in de aanbieding. Iemand interesse? Dan plaats ik foto's.
pi_74494135
Wij hebben sneeuwwitje en de 7 dwergen compleet

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74494845
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:59:59 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74496811
En allemaal met de griep
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 8 november 2009 @ 07:57:51 #19
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74500092
Ik heb Sneeuwwitje, wel dubbel.. 4x zelfs.... Ik wilde ze niet sparen voor twan, maar Twan denkt er anders over. Ik heb er nog 9 in de verpakking zitten... ik weet dinsdag welke we er nog meer hebben en evt. nog nodig hebben. Wij komen elke week bij de AH, dus krijg ze volop.
Make love, not war ☮
pi_74508345
Aangezien ik wel eens gelezen heb op het bankje dat er hier mensen aan scrapbooken deden plaats ik het even hier.

Ik heb een stapel scrapbook karton en stickers e.d. waar ik niks meer mee doe. Iemand die het wilt hebben tegen verzendkosten?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74511367
Ik wel Dizzy!
  zondag 8 november 2009 @ 17:19:46 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74512008
Oh Snoop! Wil je één zo'n dwerg ruilen tegen een jager?
Die hebben we 5.

En M@x, fijn. Take your time.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_74512785
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik wel Dizzy!
Geregeld
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 november 2009 @ 17:43:42 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74512802
ooh moonah, wij willen ook nog wel een jager! ruilen tegen een prins?

haha snoopy, ik heb me bescheurd om je 7 dwergen. wij hebben ook al een stuk of 5 sneezy's.
in de haak.
  zondag 8 november 2009 @ 17:51:08 #25
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74513020
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:43 schreef trui het volgende:
ooh moonah, wij willen ook nog wel een jager! ruilen tegen een prins?

Deal!
En ik had me nog zó voorgenomen nooit aan dergelijke onzion mee te gaan doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')