Idd, zo te zien heeftie een heel seizoen in de regen gestaanquote:Op zondag 8 november 2009 10:43 schreef MaceNL het volgende:
als ik de foto;s even bekijk kom ik al op een aantal dingen.
2 verschillende handremmen, 2 verschillende handvaten. overal roestplekken, volgens mij zelfs op de spaken als ik dat goed gezien heb. speling in de voorvork, ketting ligt ernaast en verroest.zou de vraagprijs maar eens drastisch verlagen.
euhm, dat behoor je zelf te doen..?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef Braddie het volgende:
Kan iemand de foto`s resizen tot 640x480 please?
Thanks!
2 verschillende handremmen klopt,2 verschillende handvaten ook!quote:Op zondag 8 november 2009 10:43 schreef MaceNL het volgende:
als ik de foto;s even bekijk kom ik al op een aantal dingen.
2 verschillende handremmen, 2 verschillende handvaten. overal roestplekken, volgens mij zelfs op de spaken als ik dat goed gezien heb. speling in de voorvork, ketting ligt ernaast en verroest.zou de vraagprijs maar eens drastisch verlagen.
hoelang heb je die lowrider al?quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
2 verschillende handremmen klopt,2 verschillende handvaten ook!
Overal roest is niet waar
Op de spaken zat veel meer, Maar ik heb er aardig wat afgekregen!
Ketting is gewoon goed, moet er alleen opgezet worden en gespannen worden!
Ik ga hiervoor niet mijn vraagprijs drastisch verlagen...
Zeker niet 50euro!
Dan heb ik 1100euro verlies!
En je denkt dat dat een goed argument is? Lullig voor je, als je je dat realiseert, maar met hoeveel verlies jij maakt ("quote:Op zondag 8 november 2009 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
2 verschillende handremmen klopt,2 verschillende handvaten ook!
Overal roest is niet waar
Op de spaken zat veel meer, Maar ik heb er aardig wat afgekregen!
Ketting is gewoon goed, moet er alleen opgezet worden en gespannen worden!
Ik ga hiervoor niet mijn vraagprijs drastisch verlagen...
Zeker niet 50euro!
Dan heb ik 1100euro verlies!
7 maanden in de achtertuin zeker.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef Braddie het volgende:
Ik heb er niet heel veel opgefietst nee
bij deze vraagprijs gedaalt naar 300euro!
quote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Stefan het volgende:
FOK! resizet foto's toch gewoon automatisch?
ja, nadat de foto eerst helemaal uitgeladen is, en dat is best irritantquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef Stefan het volgende:
FOK! resizet foto's toch gewoon automatisch?
nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:46 schreef Herr.Flick het volgende:
Die roestplekken zitten dus alleen op het stuur, en deze hebben ze dus al een keertje overgespoten, kijk zelf maar eens naar de spuitnevel die op de buitenkabels zit.
Erg vervelend dat ze TS zo genept hebben met deze fiets, hopelijk vind je een koper die er wel hobby in heeft!
Ik zou me bekocht voelen voor 1149,-quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:21 schreef Braddie het volgende:
Ik bied mijn Lowrider te koop aan!
[...]
De vraagprijs is 500euro(ik heb hem ook 2ehands en toen betaalde ik 1149euro)
Fiets is te bezichtigen in Hilversum!
Groeten Braddie
Vandaar dat je hem ook moet laten drogen....quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:00 schreef Braddie het volgende:
Is te laag sorry...
Het stuur is al een deel overgespoten door mijn opa, is een professionele auto spuiter, Maar het regende een beetje toen ik weer naar huis fietste dus veel heeft het niet geholpen helaas!
een profesionele spuiter die de kabels mee spuit?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:00 schreef Braddie het volgende:
Is te laag sorry...
Het stuur is al een deel overgespoten door mijn opa, is een professionele auto spuiter, Maar het regende een beetje toen ik weer naar huis fietste dus veel heeft het niet geholpen helaas!
Opa misschien?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
als je enige kans op verkopen wil maken zal ik hem toch even bijwerken
dr is vast wel een handig persoon binnen je vrienden kring die even de ketting kan leggen etc
Ik wardeer de schop maar de fiets is met konniginnen nacht ergens op een veldje neer gegooid door mijzelf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Meegespoten handremkabels [professionele spuiter?], verf eraf [en lopers zo te horen], verschillende handremmen, verschillende handvaten, schijfje voor terwijl je remt met blokjes, 1200 euro tweedehands, nieuw zadel laten lassen, ketting er niet even omleggen, roest op het tandwiel, roest op het ketting, speling op de voorvork, hondslelijke kleur, roest op de voorvork, overal roest, geen merk... je wíl hem gewoon niet kwijt zeker?
Je weet het merk van de fiets toch? En als het wel een zelfgebouwde is ben je echt opgelicht om tweedehands 1200 euro te betalen
Dus je kunt 'm nu gewoon gratis ergens ophalen??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wardeer de schop maar de fiets is met konniginnen nacht ergens op een veldje neer gegooid door mijzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |