Dat is een goeie tip, groeit het geld me niet op de rug en kan ik hooguit twee vliegtickets per jaar kopen. En mijn lokken moeten minstens één keer in de twee maanden getrimd worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Dan laat je het voortaan door je moeder knippen.
Heb jij dan ook altijd zo'n gevoel van schaamte? Dat je dan in de spiegel kijkt als hij dat doek van je afhaalt en je denkt: "oh, shit, hoe ga ik mij nu naar huis zien te krijgen zonder dat ik word uitgelachen?".quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja inderdaadZe passen me altijd kenkerkapsels mee terug.
Vluchtig nog even aanpassen in nabije winkel- of autoruiten, om de schade tot een minimum te beperken doe ik dan. Helaas is de gel dan al hard en valt er weinig meer te doen tot en met je thuis bentquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Repeat het volgende:
Helemaal mee eens. Gel bij de kapper loopt altijd uit op een fiasco
Dan ga je naar huis met een keihard playmobilkapsel wat je onderweg ook niet meer kunt redden.
Ja als ik buiten ben doe ik mijn haar ergens voor het glas van een gebouwquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij dan ook altijd zo'n gevoel van schaamte? Dat je dan in de spiegel kijkt als hij dat doek van je afhaalt en je denkt: "oh, shit, hoe ga ik mij nu naar huis zien te krijgen zonder dat ik word uitgelachen?".
Lees de OP dan, ik doe het bij wijze van een experiment. De kapper die het wél goed kan heeft er een levenslange klant bij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Divel het volgende:
Waarom ben je dan zo'n ei om steeds "ja" te brullen als ze 't vraagt....
Mischien moet ik een vriendin nemen die mijn haren wilt knippen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Daarom knip ik mijn haren lekker zelf!
Hahha zo herkenbaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
"Wil je er nog wat gel of wax in?"
Uiteraard antwoord ik bij deze vraag bij wijze van een experiment altijd volmondig "Ja, is goed!" (mits het gratis is uiteraard, jwt). Dit om te kijken of ze dat ook een beetje fatsoenlijk kunnen.
Helaas, ik ben NOG NOOIT ook maar een kapper of kapster tegengekomen die mijn, overigens fantastisch mooie, donkere lokken een beetje fatsoenlijk/leuk konden gellen. Waar het dan altijd op neerkomt is dat ik op de weg terug naar huis, ditmaal gelukkig maar 10 meter (ze zijn namelijk mijn buren) mijn absurd lelijk gegelde kapsel probeer te verbergen, ik bedoel, wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn met zo'n lomp kapsel rond zien lopen!? Dat kan toch niet zomaar? Ik heb namelijk mijn image in stand te houden.
Overigens is het ook flink irritant als ze je instructies niet opvolgens. Ik zeg altijd "Kort, maar niet té kort" en wat doen ze vervolgens? ze knippen mijn bakkebaarden tot minder dan één hele centimeter kort. DAT IST DOCH UNGLAUBLICH!!!!!!!1111111?!!11? DAS wOLTE ICH DOCH NICHT! NEIN!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
herkenbaar!
Ik zeg altijd ja, loop de kapperszaak uit totdat ze me niet meer kunnen zien en doe dan m´n haar fatsoenlijk met behulp van een winkelruit.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja als ik buiten ben doe ik mijn haar ergens voor het glas van een gebouw
Ik wil het wel doen voor een leuk prijsje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet ik een vriendin nemen die mijn haren wilt knippen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja inderdaadZe passen me altijd kenkerkapsels mee terug.
Vriendin zijn of haren knippen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen voor een leuk prijsje!
Ik denk dat de meeste fokkers wel een leuk prijsje over hebben aangezien ze nog nooit een vrouw aangeraakt hebbenquote:
Hoeveel kost je? ASL?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fokkers wel een leuk prijsje over hebben aangezien ze nog nooit een vrouw aangeraakt hebben![]()
Maar nee, ik bedoelde zijn haren knippen!
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
herkenbaar!
Ik zeg altijd ja, loop de kapperszaak uit totdat ze me niet meer kunnen zien en doe dan m´n haar fatsoenlijk met behulp van een winkelruit.
Ik heb nog nooit mannen geknipt wel vrouwen dus je word wel mijn proefkonijn!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Repeat het volgende:
Dan ga je naar huis met een keihard playmobilkapsel
Gelukkig heb ik al wel eens een meisje aangeraakt en moet jij je helaas voor jou beperken tot het knippen van mijn haar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fokkers wel een leuk prijsje over hebben aangezien ze nog nooit een vrouw aangeraakt hebben![]()
Maar nee, ik bedoelde zijn haren knippen!
Ben jij zo'n hippiekraker met knopen in je haar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:09 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik ga nooit naar de kapper.
Helaas is mijn haar nu toch zo kort (dus de kapper heeft zelfs mijn instructies genegeerdquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mannen geknipt wel vrouwen dus je word wel mijn proefkonijn!
Nee, ik laat het hooguit door een familielid doen maar geen kapper komt aan mijn haar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hippiekraker met knopen in je haar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Daarom knip ik mijn haren lekker zelf!
Kolere, het lijkt alsof z'n hersenen achter uit z'n hoofd gevallen zijn!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zij, dit is griekjeee namelijk in het echte leven.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:17 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Kolere, het lijkt alsof z'n hersenen achter uit z'n hoofd gevallen zijn!
Of is het een zij?
Hoezo diequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Maar gelukkig maken je tieten veel goed.
Wat nou hoezo! Heb je ze wel eens gezien??quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dieAls je je haren zelf kan knippen, waarom zou je het dan niet doen. Bespaard je geld en je weet zeker dat de kapper er niks aan kan verpesten zoals ze altijd doen.
Die "quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dieAls je je haren zelf kan knippen, waarom zou je het dan niet doen. Bespaard je geld en je weet zeker dat de kapper er niks aan kan verpesten zoals ze altijd doen.
Tsja, want zelfs als je "nee" zou zeggen zouden ze toch niks meer kunnen doen om je gevloerde lokken terug te brengenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Herkenbaar![]()
Het ergste nog is dat als ze dan vragen of het zo goed is je altijd gewoon "Ja" zegt...
Ik liet het ook in Turkije knippen, nou ja, door een Turk in ieder geval. Maar nee hoor, 15 euro kostte hetquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bij mij knippen ze er eerst een groot stuk af en beginnen daarna pas met recht knippen, waardoor ik met een enorm kort kapsel moet rondlopen.
In Turkije knippen ze m'n haar het best, voor minder dan 5 euro
Ok,quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bij mij knippen ze er eerst een groot stuk af en beginnen daarna pas met recht knippen, waardoor ik met een enorm kort kapsel moet rondlopen.
In Turkije knippen ze m'n haar het best, voor minder dan 5 euro
Jullie missen geen een spelfout is het wel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die "" was een vooruitblik op die groffe spelfout die je hier maakt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een zij, dit is griekjeee namelijk in het echte leven.
Wat nou "ok", ik probeer reclame te maken. Turkse kappersquote:
Nee, niet als je zoals sinadO in de toekomst spelfouten kan voorspellen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie missen geen een spelfout is het wel?
Jonge! Fuck die spelfout! Het gaat hier om tieten ja!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, niet als je zoals sinadO in de toekomst spelfouten kan voorspellen.
Nee care, laat maar staan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, ik zal de foto weghalen voordat ik heel FOK!'s beeld van jou verpest.
Heb jij van die heule lange haren?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:09 schreef griekjeee het volgende:
Terechte klacht, ik ga nooit naar de kapper.
Wat moet het dan zijn, wax, klei?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:54 schreef defibrillator het volgende:
Mannen met gel in hun haarals je ouder dan 15 bent kan dat echt niet meer
Ok.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
experiment altijd
Ach wat lief, meneer is net 20 geworden en denkt daardoor wijze uitspraken te doen, koetie koetie koetie!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:54 schreef defibrillator het volgende:
Mannen met gel in hun haarals je ouder dan 15 bent kan dat echt niet meer
picsquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:53 schreef leipeshitouwess het volgende:
Vandaag ook naar de kapper geweest, huppelkutjes kapsel, dus op straat ben ik het maar gaan fatsoeneren want het zag er belachelijk uit![]()
Alleen ben ik een meisje, en geen jongen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goede klacht![]()
Ik zorg altijd dat ik iets heb met capuchon voor op de terugweg als ik naar de kapper ga
Ik zit ook bij turkse kappersquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat nou "ok", ik probeer reclame te maken. Turkse kappers![]()
Mensen die hun haar laten knippen voor meer dan 10 euro
Ja .. een topic in KLB waarin iedereen et met ts eens isquote:
gewoon je haar laten zoals het is ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:19 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn, wax, klei?
Zeker in een paardenstaartquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
gewoon je haar laten zoals het is ?![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zeker in een paardenstaart![]()
Dat heb je goed geconcludeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
mensen die gel gebruiken hebben niet genoeg haar voor een paardestaart
Goed punt. Lang haar is voor vrouwen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat heb je goed geconcludeerd.
De vraag is echter waarom zou je een paardenstaart willen![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat heb je goed geconcludeerd.
De vraag is echter waarom zou je een paardenstaart willen![]()
Ja maar dan kan je alsnog toch naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
omdat als je haar lang genoeg is voor een paardestaart, het een beetje erg lastig is om er een gel-kapsel van te maken, en bij sommige gelegenheden is het niet altijd even handig om je lange manen in de wind te laten wapperen en er uit te zien als een grot-man
Nee man, ik krijg die rommel nooit van m'n handen afquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja overigens is wax natuurlijk for the win![]()
Maar dat wist iedereen al
Inderdaad, abnormaal veel gel blijf je ook eeuwen aan je handen ruikenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, ik krijg die rommel nooit van m'n handen af.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Repeat het volgende:
Helemaal mee eens. Gel bij de kapper loopt altijd uit op een fiasco
Dan ga je naar huis met een keihard playmobilkapsel wat je onderweg ook niet meer kunt redden.
Handen wassenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, ik krijg die rommel nooit van m'n handen af.
Totaal herkenbaar, maar welk soort mensen wordt er kapper? Justemquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
"Wil je er nog wat gel of wax in?"
Uiteraard antwoord ik bij deze vraag bij wijze van een experiment altijd volmondig "Ja, is goed!" (mits het gratis is uiteraard, jwt). Dit om te kijken of ze dat ook een beetje fatsoenlijk kunnen.
Helaas, ik ben NOG NOOIT ook maar een kapper of kapster tegengekomen die mijn, overigens fantastisch mooie, donkere lokken een beetje fatsoenlijk/leuk konden gellen. Waar het dan altijd op neerkomt is dat ik op de weg terug naar huis, ditmaal gelukkig maar 10 meter (ze zijn namelijk mijn buren) mijn absurd lelijk gegelde kapsel probeer te verbergen, ik bedoel, wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn met zo'n lomp kapsel rond zien lopen!? Dat kan toch niet zomaar? Ik heb namelijk mijn image in stand te houden.
Overigens is het ook flink irritant als ze je instructies niet opvolgens. Ik zeg altijd "Kort, maar niet té kort" en wat doen ze vervolgens? ze knippen mijn bakkebaarden tot minder dan één hele centimeter kort. DAT IST DOCH UNGLAUBLICH!!!!!!!1111111?!!11? DAS wOLTE ICH DOCH NICHT! NEIN!
Mensen die MBO hebben gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Totaal herkenbaar, maar welk soort mensen wordt er kapper? Justem
dat heeft die kerel nog bijna gedaan ook, terwijl ik toch echt zei "kort, maar niet té kort".quote:
Oeh een lekkere 40 jarige kapster pitjequote:Op zaterdag 7 november 2009 20:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Bij mij stylde de kapster het juist heel goed! Ik heb haar daarna ook geneukt.
Met vlot rood kapselquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh een lekkere 40 jarige kapster pitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door IHVK op 07-11-2009 22:10:43 ]
Niet waar, ze is 23 en ze heeft mooi lang bruin haar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oeh een lekkere 40 jarige kapster pitje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
In Turkije knippen ze je haar (met een alleen een schaar), scheren ze je, branden ze iets in je oor, en geven ze je een wasbeurt voor minder dan 5 euro.
Ze branden iets in je oor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
haartjes wegbrandenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze branden iets in je oor?
[ afbeelding ]
Hm moeilijk uit te leggen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze branden iets in je oor?
[ afbeelding ]
Ah, dat is in Turkije natuurlijk hard nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., whehehehehehe.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dat is in Turkije natuurlijk hard nodigBehaarde TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., whehehehehehe.
Ik ben een pure Turk.
hihiquote:
Doen sommige Turkse kappers ook in Nederland. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar een vlam om je oor? Nog nooit meegemaakt, lijkt me wel vet.
Ik denk dat ze me raar zullen aankijken als ik vraag om een vlam om mijn oor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doen sommige Turkse kappers ook in Nederland. Probeer het eens.
Grovequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die "" was een vooruitblik op die groffe spelfout die je hier maakt.
Ik heb het m'n vader ook nooit horen vragen, maar ik was toen jong, dus misschien herinner ik het me verkeerd. Vraag het gewoon, maakt niet uit of ze je raar aankijken, als je het een keer wil meemaken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me raar zullen aankijken als ik vraag om een vlam om mijn oor.
Tevens is mijn haar nu zo kort dat ik weer twee maanden zonder kapper kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |