stijf?quote:Op maandag 9 november 2009 10:26 schreef Brennel het volgende:
Mogge![]()
* Brennel nog steeds last van d'r nek heeft
Ja, sinds vrijdagochtend al. Al gaat het wel elke dag beter.quote:
nou elke keer als ik m hoor denk ik....verveelt ie al? NEE nog nietquote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor het komen van het moment waarop de plaat doordgedraaid is...
Dat ik het niet meer harder zet.
Géén idee. Donderdagavond was er nog niets aan de hand, en vrijdagochtend werd ik wakker met een verlammende pijn. Ik moest vrijdag ook eigenlijk van 14:30 tot 23:30 werken, maar ik heb het tot 17:00 volgehouden met de tranen in m'n ogen, en ben toen naar huis gegaan. Bij een verkeerde beweging (en dat was bijna iedere beweging; dus ik bewoog me als een robotquote:Op maandag 9 november 2009 10:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren hoe kom je dan aan die stijve nek joh
nou gelukkig gaat het steeds ietsje beterquote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Géén idee. Donderdagavond was er nog niets aan de hand, en vrijdagochtend werd ik wakker met een verlammende pijn. Ik moest vrijdag ook eigenlijk van 14:30 tot 23:30 werken, maar ik heb het tot 17:00 volgehouden met de tranen in m'n ogen, en ben toen naar huis gegaan. Bij een verkeerde beweging (en dat was bijna iedere beweging; dus ik bewoog me als een robot) werd het me zwart voor de ogen van de pijn
![]()
Zaterdag voelde ik een flinke verdikking aan de kant van de pijn, maar die voel ik nu gelukkig niet meer.
Dan lig ik al in bedquote:Op maandag 9 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
Vanavond geen Eric Corton
Vanavond tussen 22.00 en 01.00 uur doen Gerard Ekdom en Giel Beelen verslag van rigter!live. De avond is NU AL een legendarisch feest, dus zet je radio aan en mis niks!
Rigter!Live, maandagavond tussen 22.00 en 01.00 uur!
van de 3fm site
Ik had helaas geen smeerseltje in huis, maar heb de infraroodlamp erop gezet en daarna een kruik in m'n nek gelegd. Helpt ook wel ietsquote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou gelukkig gaat het steeds ietsje beterMeestal als ik ergens heule nare spierpijn heb doe ik er ibuprofen-gel op of die spiergel van vsm..Spiroflor. Helpt wel n beetje
Ook daar had ik graag bij willen zijn. Maar ik ben met Corton bij Beel X1 in Desmet. Ook niet vervelend.quote:Op maandag 9 november 2009 10:43 schreef themauster het volgende:
Vanavond geen Eric Corton
Vanavond tussen 22.00 en 01.00 uur doen Gerard Ekdom en Giel Beelen verslag van rigter!live. De avond is NU AL een legendarisch feest, dus zet je radio aan en mis niks!
Rigter!Live, maandagavond tussen 22.00 en 01.00 uur!
van de 3fm site
Wat ook wel eens wil helpen is tijgerbalsemquote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik had helaas geen smeerseltje in huis, maar heb de infraroodlamp erop gezet en daarna een kruik in m'n nek gelegd. Helpt ook wel iets
En ibuprofen, spierontspanner. Sjaal om.quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik had helaas geen smeerseltje in huis, maar heb de infraroodlamp erop gezet en daarna een kruik in m'n nek gelegd. Helpt ook wel iets
is ook een smeerseltjequote:Op maandag 9 november 2009 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat ook wel eens wil helpen is tijgerbalsem
Ekdom, bedankt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
And its time to face the truth...
Hoewel het natuurlijk tekstueel wel een bizar nummer is: you were with an other man.
Stalker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |