quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Mensen die hier een topic over openen
Ik had mijn verplichte upgrade vanochtend pas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:02 schreef ThaOMG het volgende:
Leuk dat was al een paar maanden geleden en je opent nu een topic ?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had mijn verplichte upgrade vanochtend pas.
Zo, verbeterdquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je beetje verstand van computers had gehad, dan wist je dat het versturen van tekstberichtjes over TCP/IP iets heel simpels is. En waarom dat dan inderdaad een hoop geheugen op moet slokken en processortijd, dat is gewoon belachelijk.
Al heb ik hier thuis een machine met 16 cores staan. Dan nog.
Ben ik dus toch niet de enigequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik gebruik nog steeds een postduif![]()
[ afbeelding ]
ik kreeg hem gisteren pas, dus da's niet waar wat je hier beweertquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:02 schreef ThaOMG het volgende:
Leuk dat was al een paar maanden geleden en je opent nu een topic ?
Je vind genoeg fanboys als je goed zoektquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Ben ik dus toch niet de enige
Deze reactiequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:11 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je beetje verstand van computers had gehad, dan wist je dat het versturen van tekstberichtjes over TCP/IP iets heel simpels is. En waarom dat dan inderdaad een hoop geheugen op moet slokken en processortijd, dat is gewoon belachelijk.
Al heb ik hier thuis een machine met 16 cores staan. Dan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |