Net even gespeeld, eerste indrukken zijn zeer goed. Wereld heeft een licht-cartoon achtige fantasy setting. Beetje een high res WoW. Grafisch minder dan Mass Effect, maar de NPC's zien er wel beter uit. Ook was het een stuk makkelijker om een goed uitziende karakter te maken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ben zo benieuwd naar je bevindingen!!
strolie75
14545
Online Dragon Age: Origins wordt gespeeld
Oblivion is geen third person RPG. Misschien dat de setting uiteraard overeen komt, maar qua verhaal valt Oblivion natuurlijk achter. Qua gameplay verschilt het op misschien de conversaties na ook behoorlijk. Ik zou dit meer zien als een Kotor in een Tolkien jasje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Hij leek me een beetje oblivion achtig toen ik de demo zag. Klopt dat of heb ik het echt helemaal mis?
Het drakenspelquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net even gespeeld, eerste indrukken zijn zeer goed. Wereld heeft een licht-cartoon achtige fantasy setting. Beetje een high res WoW. Grafisch minder dan Mass Effect, maar de NPC's zien er wel beter uit. Ook was het een stuk makkelijker om een goed uitziende karakter te maken.Camera beweegt soepel, laadtijden zijn lekker kort!
Kwaliteit van de voice-acting en de dialogen is weer onovertroffen, zoals altijd bij BioWare. Verhaal beloofd ook veel goed. Je zit er meteen middenin.Zit ook wel humor in. Ze beseffen gelukkig dat ze een traditionele RPG maken en verwijzen er naar, al is het zeker geen parodie. Ik moest net iig al lachen om de opmerking van een NPC na het eerste gevecht!
Gameplay ziet er erg diep uit. Veel stats om uit te kiezen en te upgraden! Geen idee nog eigenlijk.
Ik moet vanmiddag helaas weg, maar morgen ga ik er eens goed voor zitten!
Ohja qua setting denk ik dus wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoelde inderdaad ook de setting
Maar het klinkt goedHet is dat ik MW2 helemaal kapot ga spelen en daarom geen 50 uur in Dragon AGe kan steken, maar anders had ik hem wel gehaald
Misschien over een paar maandjes
Gijs ik volg het nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spijt__.html?p=18,1
En? Zijn jullie al gehyped door Pechtold en zn D66?
Ziet er tof uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:53 schreef Chocobo het volgende:
Parijs is sfeervol
http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-the-saboteur/17-1597/
Soort van sandbox game in een WWII setting. Zwart wit gebied is bezet Nazi gebied,.... de bedoeling is Parijs weer kleur te geven. Ik vond het er ook cool uit zien!quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spijt__.html?p=18,1
En? Zijn jullie al gehyped door Pechtold en zn D66?
Zeker intressantquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:53 schreef Chocobo het volgende:
Parijs is sfeervol
http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-the-saboteur/17-1597/
Ik ga weer stemmen op de D66 komende verkiezingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee?
Dat word de komende partij denk ik. Pechtold is heeel slim bezig in deze tijd.
Ik vind het een gluiperig mannetje. En dat D66 is toch helemaal niks. 2x in het kabinet gezeten en 2x niks voor elkaar gekregen. Enige reden dat hij nu stemmen is omdat het een "net" alternatief voor Wilders is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee?
Dat word de komende partij denk ik. Pechtold is heeel slim bezig in deze tijd.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed...politiek...boeien!
De Darkspawn moeten gestopt worden!
Ik raad zombieland aanquote:
Welke versie keek jij, want de R5 leek me niet goed genoeg!quote:Op zondag 8 november 2009 02:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik raad zombieland aanIk heb hem vanavond met twee meiden gekeken en zelfs zij lagen helemaal dubbel. Geen flauwe humorfilm maar gewoon echt heel erg tof gemaakt
Woodie Harrelson heeft weer een briljante rol
Ik heb erm... deze gekeken Zombieland (2009) DVDRip XviD-MAX www.torentz.3xforum.ro.avi. Een DVD-rip lijkt me erg stug, dus het zal ook gewoon de R5 zijn. Kwaliteit was primaquote:Op zondag 8 november 2009 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke versie keek jij, want de R5 leek me niet goed genoeg!
Een rip van een R5 is dat jaquote:Op zondag 8 november 2009 12:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb erm... deze gekeken Zombieland (2009) DVDRip XviD-MAX www.torentz.3xforum.ro.avi. Een DVD-rip lijkt me erg stug, dus het zal ook gewoon de R5 zijn. Kwaliteit was prima
OMG Gijs, OMG!quote:Op zondag 8 november 2009 09:29 schreef Chocobo het volgende:
Strolie75 Online - Dragon Age: Origins wordt gespeeld Human | Warrior | Level 3![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG Gijs, OMG!
Wat een spel!![]()
![]()
Eurogamer ijlt! Fantastisch! Echt, die sfeer, die gameplay! Zeker ruimte voor taktiek! Heb me nog niet echt in de gambits verdiept, maar er zijn zat mogelijkheden!
,.................... ja je hebt genoeg gezegd. Heb afgelopen zomer Kotor 1 nog gespeeld. Dat is een van mijn beste games aller tijden. En zo'n soort spel is nu in een Tolkien jas gestoken met een fantastisch episch verhaal. Tja,.... ik noem het een klaar. Dit soort games maken mij gamer!quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Het is net zoals KOTOR. Als je het speelt als Fable en met 4 man op de automatische pilot gaan inhakken dan wordt het chaotisch! Dan raak je het overzicht kwijt. Zie het meer als FFXII. Tactisch de AI bewerken. Ik heb nu 1 archer, 1 mage en 2 tanks (waarvan ik er eentje ben). AI zo ingesteld dat ze de vijand aanvallen die ik aanval, maar wel zichzelf verdedigen indien nodig en healen bij 25% health. Af en toe op pauze zetten om te kijken of alles goed gaat, en weer door!
Ik speel trouwens op Hard en het gaat best goed. Uitdagend maar niet frusterend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,.................... ja je hebt genoeg gezegd. Heb afgelopen zomer Kotor 1 nog gespeeld. Dat is een van mijn beste games aller tijden. En zo'n soort spel is nu in een Tolkien jas gestoken met een fantastisch episch verhaal. Tja,.... ik noem het een klaar. Dit soort games maken mij gamer!Jezus die hypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er zo mee beginnen
.....Kennedy
quote:Op zondag 8 november 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
,.................... ja je hebt genoeg gezegd. Heb afgelopen zomer Kotor 1 nog gespeeld. Dat is een van mijn beste games aller tijden. En zo'n soort spel is nu in een Tolkien jas gestoken met een fantastisch episch verhaal. Tja,.... ik noem het een klaar. Dit soort games maken mij gamer!Verhaallijn is ook erg goed. Traditioneel fantasy maar wel boeiend! Vaart zit er ook lekker in. Nog geen saaie of langdradige fetch-quests hoeven te doen! Quests passen nadeloos in het verhaal. Ook krijg je veel achtergrondinfo. Er zit zo'n codex in het spel zoals in Mass Effect. Je krijgt steeds meer info over de wereld, geschiedenis, cultuur, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben erg gelukkig met de 360-versie. Nog niks tegengekomen waar ik me aan erger. Third person camera zorgt ervoor dat je lekker dicht op de actie zit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Batterij mobiel opquote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
http://www.mininova.org/det/3117841
Is DVD rip.
ik gok dat het inbreker stukje gelul is.quote:Op zondag 8 november 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[upd] Dode en twee gewonden inbraak Nuenen
Ik hoop die inbreken, maar dan zal die bewoner wel de lul zijn.
Doet me niksquote:Op zondag 8 november 2009 13:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jezus die hype
Ik ga er zo mee beginnen
Ik weet niet wat het is, maar die game trekt me totaal nietquote:Op zondag 8 november 2009 16:33 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...Dragon Age. 9 uur gespeeld. Eerste (kleine) dorpje bereikt en de quests vliegen me om de oren!
Episch spel!
Helemaal mee eens! Dit wordt een musthave!quote:Op zondag 8 november 2009 18:16 schreef kepler het volgende:
Hebben jullie dit al gezien?
(begint bij 3 min ergens)
Ziet er serieus zoooo tof uit. Supermooie graphics, prima gameplay en ook nog eens een goed (Stephen King) verhaal! Nu al GOTY van 2010
Niemand is perfect!quote:Op zondag 8 november 2009 18:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar die game trekt me totaal nietEn te kort achter DS
Ik moet hem alleen wel overdag spelen, want 's nachts trek ik dat echt nietquote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dit wordt een musthave!Helemaal mijn stijl,... de Stephen King / Twin Peaks stijl is geweldig.
Welk boek Gijs?quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef Magneet het volgende:
zo, eerste review staat klaar om volgende week zaterdag online te gaan
Die hondquote:Op zondag 8 november 2009 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat gehype van nieuwe games! Ik ben klaar voor dit jaar! Dragon Age Origins!![]()
![]()
Gezien,.... erg coole film inderdaad! Heerlijke zombie sfeer!quote:Op zondag 8 november 2009 02:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik raad zombieland aanIk heb hem vanavond met twee meiden gekeken en zelfs zij lagen helemaal dubbel. Geen flauwe humorfilm maar gewoon echt heel erg tof gemaakt
Woodie Harrelson heeft weer een briljante rol
Ook niet gehyped voor.quote:Op maandag 9 november 2009 08:05 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Morgen Modern Warfare 2.
[ afbeelding ]
Heeft dit wat weg van Shaun of the Dead?quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gezien,.... erg coole film inderdaad! Heerlijke zombie sfeer!
Ik ook niet.quote:
Ik heb Shaun of the Dead nog niet gezien. Zal hem vanavond eens zoekenquote:Op maandag 9 november 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heeft dit wat weg van Shaun of the Dead?
Die film blijft meesterlijk.
Is dat een thriller? Mijn vrouw is gek op dat soort boeken! Ik ga met kerst de Millennium-reeks van Larsson voor haar halen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:57 schreef Magneet het volgende:
Lisa Unger - Voor jou wil ik sterven. Is een best goed boek
Ja,... maar dan op zijn Amerikaans,... humor is iets minder maar zeker een goede zombiefilm!quote:Op maandag 9 november 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heeft dit wat weg van Shaun of the Dead?
Die film blijft meesterlijk.
Ik heb hem gister ook gedownload.quote:Op maandag 9 november 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... maar dan op zijn Amerikaans,... humor is iets minder maar zeker een goede zombiefilm!
Psycho thriller ja! andere boeken van haar :quote:Op maandag 9 november 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat een thriller? Mijn vrouw is gek op dat soort boeken! Ik ga met kerst de Millennium-reeks van Larsson voor haar halen.
Dit weekend trouwens een geweldig boek uitgelezen! The Forever War. Echt goede sci-fi waar je over gaat nadenken! Zeker een aanrader!
Nu bezig met The Coldest Winter over de Korea-oorlog.
De DivXNL versie is dezelfde met Ned subs,.... erg goed beeld en geluid. Verrassend voor een R5! Duidelijk een film voor jou Gijsquote:Op maandag 9 november 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hem gister ook gedownload.
DivXNL ja. Ik heb ook Public Enemies, Terminator Salvation, 500 Days of Summer en Up! gedownload.quote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De DivXNL versie is dezelfde met Ned subs,.... erg goed beeld en geluid. Verrassend voor een R5! Duidelijk een film voor jou Gijs
Welk boek?quote:Op maandag 9 november 2009 09:11 schreef Magneet het volgende:
Psycho thriller ja! andere boeken van haar :
Boek: Lisa Unger - Black-out
Boek: Lisa Unger - Halve waarheden
Boek: Lisa Unger - Mooie leugens
Ik heb nu een boek over het oude Rome in aanvraag staan. Helaas verschijnt die pas in maart maar dat lijkt me helemaal egweldig.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar dan op zijn Amerikaans,... humor is iets minder maar zeker een goede zombiefilm!
Valerio Manfredi - The Ides of March (400 pag, maart 2010) maar duurt dus nog een tijdje en is niet 100% zeker of ik hem krijg natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welk boek?
Als je het oude Rome interessant vindt moet je ook Rubicon eens lezen. Gaat over de laatste jaren van de Republiek. Erg interessant.
Ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DivXNL ja. Ik heb ook Public Enemies, Terminator Salvation, 500 Days of Summer en Up! gedownload.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:46 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Dr IC Notting oook (spreek uit op zn plat engels)
Je hebt smaak!quote:
Gijs je hebt geen idee!quote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt smaak!
Deze week DAO Gijs? Heb je zin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
BioWare. Fantastische games. Episch.quote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je hebt geen idee!Doet heeel veeel pijn jullie te zien gamen, maar ik gun het jullie wel. Bioware is mijn favoriete developer aan het worden. Ik vind echt al hun games geweldig en ik speel hun games het langst en het meest uit. Zegt wel wat,....
Ik hoop vandaag, maar iets zegt me dat het pas dinsdag of woensdag wordt
Mass Effectquote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
BioWare. Fantastische games. Episch.Samen met Bethesda toch wel mijn favorieten RPG-ontwikkelaar. Ik hoop dat Square-Enix met FFXIII weer een mooie JRPG aflevert, want de andere reeksen die ze deze generatie hebben uitgebracht zijn allemaal poep.
Ik was door je gehype afgelopen zaterdag opnieuw begonnen met Mass Effect. Ik was net een Spectre geworden toen de postbode langskwam!Ik ga denk ik vanavond opnieuw beginnen met DOA. Ben niet zo heel blij met mijn character.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef Scarface2004 het volgende:moggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Mooie is dat ik nu DAO en Mass Effect prima kan vergelijken. Alle minpunten van Mass Effect zitten niet in DOA. Side-quests zijn leuk en passen naadloos in het verhaal, de gameplay is veel tactischer en het inventory-systeem is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! Je krijgt best veel zooi maar ik raak nooit het overzicht kwijt! Ook handig is de “junk” categorie. Daarheen verplaats je alles wat je niet nodig hebt en je kunt het in één keer verkopen! Enige rare tot nu toe vind ik dat je, in tegenstelling tot in ME, je eige personage niet hoort praten in dialogen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mass Effect
Hier lees je wat er de eerste keer niet goed ging!
Net als in Kotor!quote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie is dat ik nu DAO en Mass Effect prima kan vergelijken. Alle minpunten van Mass Effect zitten niet in DOA. Side-quests zijn leuk en passen naadloos in het verhaal, de gameplay is veel tactischer en het inventory-systeem is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! Je krijgt best veel zooi maar ik raak nooit het overzicht kwijt! Ook handig is de “junk” categorie. Daarheen verplaats je alles wat je niet nodig hebt en je kunt het in één keer verkopen! Enige rare tot nu toe vind ik dat je, in tegenstelling tot in ME, je eige personage niet hoort praten in dialogen.
Dit beloofd iig erg veel goeds voor Mass Effect 2!
Gijsjes is het beste GAM topic wat er isquote:Op maandag 9 november 2009 10:50 schreef -Dries- het volgende:
Huh waren plaatsen jullie deze impressies niet in het DAO topic. Fucking interresante dingen loop ik nu mis
Respect,.... ik ga ook voor de Rogue,... helemaal mijn stijl!quote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Net wat meer ingelezen op http://dragonage.wikia.com/wiki.
Ik ga voor een human rogue zonder tieten!En dan als specialization Assassin of Dueler.
Maar wel een stuk minder boeiend nu met Dragon Age als hype materiaalquote:Op maandag 9 november 2009 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsjes is het beste GAM topic wat er is
Hype voor deze week, we hebben net dat andere PS3 spel gehad.quote:Op maandag 9 november 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel een stuk minder boeiend nu met Dragon Age als hype materiaal
Demon's Soul ja. Volgens mij heeft Strol nog niet de helft van die game gezienquote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hype voor deze week, we hebben net dat andere PS3 spel gehad.
Uncharted? Die hebben we allemaal al uitgespeeld Gijs!quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hype voor deze week, we hebben net dat andere PS3 spel gehad.
Inmiddels zit in op 30 uur.quote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demon's Soul ja. Volgens mij heeft Strol nog niet de helft van die game gezienNet level 1-1 gespeeld
Klopt,... Demon's Souls doe je in sessies,... dat merkte ik ook!quote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inmiddels zit in op 30 uur.
Ben ongeveer op 50% schat ik. Ga ik ook zeker mee verder, maar het is geen game die je uren achter elkaar speelt!
Uncharted 2 en ODST zijn trouwens uitgespeeld! Van die laatste alleen nog de Firefight mode in co-op uitspelen.
Je hebt mijn Alan Wake filmpje blijkbaar gemistquote:Op maandag 9 november 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel een stuk minder boeiend nu met Dragon Age als hype materiaal
Ik doe alles in sessies, alleen Uncharted was na 3 sessies als klaar geloof ikquote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... Demon's Souls doe je in sessies,... dat merkte ik ook!
Die wasquote:Op maandag 9 november 2009 11:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Je hebt mijn Alan Wake filmpje blijkbaar gemist
Yep.quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,... Demon's Souls doe je in sessies,... dat merkte ik ook!
Zo waar,... zo doe ik het ook. Vaak een paar dagen later gaat het ineens weer!quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep.
- Even een paar levels grinden.
- Even een stuk van een level verkennen.
- Tegen een eindbaas vechten, als het na 3 a 4 keer niet lukt, lukt het die avond helemaal niet!
Spel is behoorlijk intensief!
20 november?quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wasBovendien wil ik er niets meer van zien op dit moment. Ik wacht even de ervaringen/reviews af als die game in de winkels ligt en dan beslis ik wel of ik 'm ga kopen of niet. Laag hype-vuurtje op dit moment.
Mijn grootste hype, die ik nog een beetje onderdruk, is 20 november
SAW (PS3) Action 20-Nov-2009 Upcomingquote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn grootste hype, die ik nog een beetje onderdruk, is 20 november
Nee, lees nou eens. Ratchet is al uit en de LE komt als het goed is deze week hier binnen (Game).quote:Op maandag 9 november 2009 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
20 november?
Toch niet die R&C shit toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iets zwarts. En iets legendarisch.Het is dat ik op mijn werk zit en niet naar een foto van een naakte neger durf te googlen. Anders had ik je post geedit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Was geen baardquote:Op maandag 9 november 2009 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Alan Wake vids waren behoordelijk baard ja,... maar ja. Kepler heeft een excuus. Zeer veel interesse in dit spel!
Het zwarte slaat op de Wii hehquote:Op maandag 9 november 2009 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is dat ik op mijn werk zit en niet naar een foto van een naakte neger durf te googlen. Anders had ik je post geedit.![]()
Dat snap ik Gijs. Zwarte Wii met NSMB2? Gaat je Nintendo-hart toch weer wat sneller van kloppen denk ik?quote:Op maandag 9 november 2009 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zwarte slaat op de Wii heh![]()
Gevonden!quote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
SAW (PS3) Action 20-Nov-2009 Upcoming
WireWay (DS) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Karaoke Revolution (Wii) Music 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (X360) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Princess Melody (DS) Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
My Baby 2 (DS) Simulator 20-Nov-2009 Upcoming
Assassin's Creed: Bloodlines (PSP) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Tony Hawk: RIDE (X360) Sport 20-Nov-2009 Upcoming
Assassin's Creed: Discovery (DS) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Winx: Believix in You (DS) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Secret Saturdays: Beasts of the 5th Sun (PSP) Action 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (Wii) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
F1 2009 (Wii) Racing 20-Nov-2009 Upcoming
Jigapix: Wild World (DS) Puzzle 20-Nov-2009 Upcoming
Band Hero (Wii) Music 20-Nov-2009 Upcoming
Cocoto Festival (Wii) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Secret Saturdays: Beasts of the 5th Sun (DS) Action 20-Nov-2009 Upcoming
SAW (PC) Action 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (PSP) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
The Sims 3: World Adventures (PC) Simulator 20-Nov-2009 Upcoming
LittleBigPlanet (PSP) Entertainment 20-Nov-2009 Upcoming
Pokemon Mystery Dungeon: Explorers of Sky (DS) RPG 20-Nov-2009 Upcoming
Pro Evolution Soccer 2010 (Wii) Sport 20-Nov-2009 Upcoming
Tony Hawk: RIDE (PS3) Sport 20-Nov-2009 Upcoming
Yoga (Wii) Entertainment 20-Nov-2009 Upcoming
Secret Saturdays: Beasts of the 5th Sun (PS2) Action 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (DS) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Karaoke Revolution (X360) Music 20-Nov-2009 Upcoming
Jigapix: Wonderful World (DS) Puzzle 20-Nov-2009 Upcoming
Jak and Daxter: The Lost Frontier (PSP) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (PS3) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
NEW Super Mario Bros. Wii (Wii) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Just Dance (Wii) Music 20-Nov-2009 Upcoming
Assassin's Creed 2 (X360) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Cooking Party (Wii) Entertainment 20-Nov-2009 Upcoming
SAW (X360) Action 20-Nov-2009 Upcoming
Secret Saturdays: Beasts of the 5th Sun (Wii) Action 20-Nov-2009 Upcoming
DJ Hero (PS2) Music 20-Nov-2009 Upcoming
Karaoke Revolution (PS3) Music 20-Nov-2009 Upcoming
Left 4 Dead 2 (X360) FPS 20-Nov-2009 Upcoming
Jigapix: Pets (DS) Puzzle 20-Nov-2009 Upcoming
Dark Fall: Lost Souls (PC) Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Tony Hawk: RIDE (Wii) Sport 20-Nov-2009 Upcoming
My Baby 2 (Wii) Simulator 20-Nov-2009 Upcoming
Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii) RPG 20-Nov-2009 Upcoming
Jak and Daxter: The Lost Frontier (PS2) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Left 4 Dead 2 (PC) FPS 20-Nov-2009 Upcoming
Dragon Age: Origins (PS3) RPG 20-Nov-2009 Upcoming
EA sports Active: More Workouts (Wii) Sport 20-Nov-2009 Upcoming
LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (PC) Action/Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
F1 2009 (PSP) Racing 20-Nov-2009 Upcoming
Agatha Christie: The ABC Murders (DS) Adventure 20-Nov-2009 Upcoming
Assassin's Creed 2 (PS3)
?
Ik kan het niet laten liggen neequote:Op maandag 9 november 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat snap ik Gijs. Zwarte Wii met NSMB2? Gaat je Nintendo-hart toch weer wat sneller van kloppen denk ik?
Hoe dan ook,... het is echt een mooi dingquote:Op maandag 9 november 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten liggen neeDan hou ik mezelf voor de gek
Het relativeert mijn eigen uitgaven ook mooi.quote:Op maandag 9 november 2009 12:19 schreef Chocobo het volgende:
Hoe dan ook,... het is echt een mooi dingIk gun je deze Wii en de Mario hype onwijs uiteraard
Jij bent wel in een klap meer geld kwijt dan ik in dit hele jaar heb uitgegeven
F1 gamequote:
De vraag is of jij daar blij mee bentquote:Op maandag 9 november 2009 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
F1 gameDie ga ik ook wel halen denk ik. Dan ziet de Wii nog eens wat anders dan de Wii Fit van mijn vriendin, daar zal het kleine wi( i )tte spelebeestje vast blij mee zijn
Dikke SPOILER iigquote:Op maandag 9 november 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... over zinloos geweld gesproken!
De tering! Is dat een mod of komt dat uit het spel!quote:Op maandag 9 november 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... over zinloos geweld gesproken!
Nee dat is echt het spel,..... en dan vinden ze GTA grofquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De tering! Is dat een mod of komt dat uit het spel!![]()
Ziek...![]()
Wel weer te laf om kleine kinderen, bejaarden, zwangere vrouwen, moslims en/of negers ertussen te doen. De gehele populatie van vliegvelden bestaat blijkbaar uit blanke mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 jaar.quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is echt het spel,..... en dan vinden ze GTA grof![]()
Dit is echt tyfus hard!
Die missie kan je ook skippen of je kan geen schot lossen, dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel weer te laf om kleine kinderen, bejaarden, zwangere vrouwen, moslims en/of negers ertussen te doen. De gehele populatie van vliegvelden bestaat blijkbaar uit blanke mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 jaar.
Maar het blijft hard.
Hard? Het is een computerspelletje. Ik rij in GTA ook mensen over omdat het kanquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wel weer te laf om kleine kinderen, bejaarden, zwangere vrouwen, moslims en/of negers ertussen te doen. De gehele populatie van vliegvelden bestaat blijkbaar uit blanke mannen en vrouwen tussen de 25 en 35 jaar.
Maar het blijft hard.
Ja ik weet het. Maar GTA is meer cartoony en met een knipoog. Maar dit.. ziet er gewoon té realistisch uit voor mijn smaakquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat is echt het spel,..... en dan vinden ze GTA grof![]()
Dit is echt tyfus hard!
Sorry, maar ik vind die scene er vrij realistisch uitzien! Je maait verdomme onschuldige burgers neer. En dat in deze tijd waar terrorisme sowiezo al voorpagina nieuws is. Tuurlijk kan dat ook in GTA, maar dat spel presenteert zich niet als realistisch en er zijn altijd consequenties (wanted levels).quote:Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hard? Het is een computerspelletje. Ik rij in GTA ook mensen over omdat het kanIk teamkill Kepler ook als het kan. En in Fallout 3 heb ik Rivit City ook proberen uit te moorden.
Misschien ben ik (gelukkig) te oud om hier de lol van in te zien. Ik trek mijn harnas maar weer aan en ga horden Darkspawn uitmoorden.quote:
Kan ook tegen hun werken. Voor mij is dit negatieve reclame en walg ik nu een beetje van dit spel. Niet dat ik em in eerste instantie wou kopen, maar toch.quote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed, Activision heeft weer zijn zin. Lekker controversieel , reclame, aandacht.
Ach als het een beetje lekker werkt vind ik het al lang primaquote:Op maandag 9 november 2009 12:39 schreef Chocobo het volgende:
OMG
F1 2009 official game trailer for Nintendo Wii - Monza flying lap with Brawn GP Test Driver gameplay
Serieus,.... grafisch al drama genoeg, maar de wagen lijkt wel de zweven door de bochtenLijkt wel rally drifting
Dat dus, ik vind ook dat alles kan. Nouja behalve verkrachten dan, dat gaat me te ver. Maargoed je hebt zelfs daar games van waarin het kan/de bedoeling isquote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef Wessiej het volgende:
Mij lijkt het een geniale missie, mensen neermaaien
Alles kan, want het is een spel.
Ik wil ook een WW2 shooter vanuit Duits oogpunt. Maar dan wil ik vechten aan het Oost- en Westfront. Ik zit niet te wachten op een Einzatsgruppe-sim.quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Rossdale het volgende:
Dat dus, ik vind ook dat alles kan. Nouja behalve verkrachten dan, dat gaat me te ver. Maargoed je hebt zelfs daar games van waarin het kan/de bedoeling is
Ik wil nog steeds graag een WW2 shooter vanuit duits oogpunt. Onschuldige mensen uitmoorden en tegen de amerikanen en engelsen vechten. Maar ik vrees dat zo'n game er nooit gaat komen.
Heel wat anders Gijs. Ben niet vies van wat geweld in een spel, maar dit kwam toch tering realistisch over zeg. Dat gegil en rennen. Echt heel grof als je het mij vraagt! Helemaal in deze tijd,.... schietpartijen op burgers op het vliegveldquote:Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hard? Het is een computerspelletje. Ik rij in GTA ook mensen over omdat het kanIk teamkill Kepler ook als het kan. En in Fallout 3 heb ik Rivit City ook proberen uit te moorden.
Je mist de clue. Iedereen zegt duidelijk zijn of haar mening en ik trek hier wel een grens. Dit gaat mij persoonlijk iets te ver. Niks mis mee,... ieder zijn ding, maar dit geweld is een beetje doelloosquote:Op maandag 9 november 2009 13:27 schreef Bastard het volgende:
Ow zijn allemaal ineens de brave burger die geweld in games schuwt![]()
Waarom niet een missie waar je als burger moet wegrennen voor die terroristen? Je bent getuigen van al het geweld om je heen en uiteindelijk red je het niet. Maar nee, stel je voor! Dan zou Infinity Ward voor de verandering eens een keer fatsoenlijke A.I. moeten programmeren.quote:Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel wat anders Gijs. Ben niet vies van wat geweld in een spel, maar dit kwam toch tering realistisch over zeg. Dat gegil en rennen. Echt heel grof als je het mij vraagt! Helemaal in deze tijd,.... schietpartijen op burgers op het vliegveldIk denk dat ik iets te oud wordt voor dit soort geweld.
Eens.quote:Op maandag 9 november 2009 13:30 schreef Chocobo het volgende:
Heb altijd last gehad van die vreselijke reportages over geweld in games en dat dat niet goed is, maar dit is de eerste scene in een spel waarbij ik die mensen gelijk geef. Maar misschien overdrijf ik wel hoor,... zoals ik al zei,... ik hou best van wat geweld. Dit was alleen mijn eerste reactie na het zien van de beelden.
Ik trek de grens tussen getuige van iets zijn om drama te creëren, en zelf participeren, dus de trekker overhalen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef Bastard het volgende:
Je moet het kunnen relativeren, that's all. Je ziet nog wel ergere beelden tijdens het 6 uur nieuws.. en dan zit je met je kind samen te kijken!
Ergere beelden? Als die airport shooting écht gebeurd was en werd gefilmd met het detail van dat filmpje zou dat echt niet uitgezonden worden lijkt mequote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef Bastard het volgende:
Je moet het kunnen relativeren, that's all. Je ziet nog wel ergere beelden tijdens het 6 uur nieuws.. en dan zit je met je kind samen te kijken!
Wat is het verschil met GTA danquote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens.
Ja, je knalt een half uur lang zoveel mogelijk onschuldige mensen af die niet kunnen terugschieten. Lullig voor je vrouw man!”.
Heel de wereld hyped de game, jij bent de individu.quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens.
Echt mee eens. Stel je moet games verdedigen tegen iemand die net zijn zoon, dochter of vrouw heeft verloren in zo'n schietpartij. Een Doom of GTA kun je nog uitleggen. Het is niet realistisch, je vecht tegen monsters of aliens, het is een parodie, etc. Maar dit? “Ja, je knalt een half uur lang zoveel mogelijk onschuldige mensen af die niet kunnen terugschieten. Lullig voor je vrouw man!”.
We worden oud Gijs. De pubers in GAM zitten al klaar te komen. Gamekings zal het spel ook wel de hemel in hypen. Vet man! Geen hond die zich iets aantrekt van de leeftijdscategorie.
Zo waar Gijs!quote:Op maandag 9 november 2009 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik trek de grens tussen getuige van iets zijn om drama te creëren, en zelf participeren, dus de trekker overhalen.
Geweldig discussiepuntquote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heel de wereld hyped de game, jij bent de individu.
DAAR zit ook een groot probleem. MW2 is 18+, maar niemand die zich er aan houdtquote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
Geen hond die zich iets aantrekt van de leeftijdscategorie.
- In GTA kun je kiezen om dat te doen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:45 schreef Bastard het volgende:
Wat is het verschil met GTA dan![]()
Je gaat op een toren zitten en sniped iedereen mol die voorbij komt.. slacht mensen af met een honkbalknuppel, dood mensen door ze overhoop te rijden, jat auto's .. en dat is nog maar een klein stukje.
Wat is er nu anders dan?
Beetje overtrokken reacties inderdaad als je het mij vraagt.
Ik vind dit een verheerlijking van terroristisch geweld! Kijk eens hoe "vet" het is om ongewapende burgers neer te maaien! Die chaos! Mwaaahahahahah.quote:En natuurlijk zie ik ook wel dat dit grof is, en stel ik de vraagtekens of dit nou wel zo moet, had het niet anders gekund.. maar dit is het tegenwoordig. Hotels in india worden opgeblazen, vliegtuigen vliegen in gebouwen, terrorisme leeft als in geen andere tijden en dat heeft zijn reflectie op films die je ziet en op games die je speelt, en op de programma's die je kijkt.
Gijs, ik vind niet dat je zo kan doen tegenover mensen die hier voor het eerst posten. Het zijn echte mensen met echt gevoel. Natuurlijk kijk je simpel tegen een icoontje aan en heeft de betreffende persoon een nickname, maar het is een ECHT mens.quote:Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef Magneet het volgende:
Wie heeft er nu weer de deur open laten staan??
Dat zegt meer over de wereld dan over mij.quote:Op maandag 9 november 2009 13:46 schreef Wessiej het volgende:
Heel de wereld hyped de game, jij bent de individu.
Eens,... maar er zijn jammer genoeg ook genoeg stenen op deze planeet die oud genoeg zijn, maar fictie en realiteit alsnog niet kunnen onderscheiden. Dat geldt dan ook meteen inderdaad voor GTA en andere gewelddadige games, maar ik ben bang dat deze specifieke scene een hoop stenen in de verkeerde rivier laat vallen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DAAR zit ook een groot probleem. MW2 is 18+, maar niemand die zich er aan houdtGeen winkel, geen ouders, niemand!
Ikzelf zie hier echt het probleem niet. Je schiet op aliens, monsters, eenden, rondgillende mensen. Allemaal bewegende pixels met een AI. Het is niet echt. Na de missie zet je de console uit en je bent een hoop frustratie kwijt, lekker even afreageren.
Je mag het te ver vinden gaan, maar om Activision nou af te gaan zeiken ookNegeer de meute eens! Activision afzeiken is zoooo zomer 2009.
Ik heb het over een newbie, begin jij opeens over mensen?? Ik bedoel jij hebt eerstejaars toch ook nog nooit normaal behandeld op die kleuterschool van je al die 10 jaar dat je zelf geen eerstejaars meer bent?quote:Op maandag 9 november 2009 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik vind niet dat je zo kan doen tegenover mensen die hier voor het eerst posten. Het zijn echte mensen met echt gevoel. Natuurlijk kijk je simpel tegen een icoontje aan en heeft de betreffende persoon een nickname, maar het is een ECHT mens.
Ik trek hier persoonlijk de grens!
In tegenstelling tot jou vind ik het blijkbaar wel fijn om uitgedaagd te worden in games. O.a. door vijanden die terugvechten als ik op ze schiet.quote:Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikzelf zie hier echt het probleem niet. Je schiet op aliens, monsters, eenden, rondgillende mensen. Allemaal bewegende pixels met een AI. Het is niet echt. Na de missie zet je de console uit en je bent een hoop frustratie kwijt, lekker even afreageren.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou vind ik het blijkbaar wel fijn om uitgedaagd te worden in games. O.a. door vijanden die terugvechten als ik op ze schiet.
Dude..quote:Op maandag 9 november 2009 13:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ik heb het over een newbie, begin jij opeens over mensen?? Ik bedoel jij hebt eerstejaars toch ook nog nooit normaal behandeld op die kleuterschool van je al die 10 jaar dat je zelf geen eerstejaars meer bent?
Ik zeg nergens (serieus) dat ik het leuk vind om zo'n menigte neer te schieten. Ik verdedig alleen het feit dat het maar een spelletje is en het niet anders is dan Duck Hunt of GTA. Op welke wijze het ook gepresenteerd wordt, de essentie is hetzelfde: onschuldigen neerschieten die zich niet kunnen verdedigen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou vind ik het blijkbaar wel fijn om uitgedaagd te worden in games. O.a. door vijanden die terugvechten als ik op ze schiet.
Vind ik wel. Puur omdat MW2 zich als "realistisch" presenteert en je geen keuze hebt. Zoals Cho al zegt. De grens tussen fictie en realiteit wordt nu wel erg klein.quote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg nergens (serieus) dat ik het leuk vind om zo'n menigte neer te schieten. Ik verdedig alleen het feit dat het maar een spelletje is en het niet anders is dan Duck Hunt of GTA. Op welke wijze het ook gepresenteerd wordt, de essentie is hetzelfde: onschuldigen neerschieten die zich niet kunnen verdedigen.
Sorry, het was zo'n schop voor open doel. Ik kon me niet inhouden.quote:Het is niet nodig om nu persoonlijk te worden met als achterliggende gedachte 'hihi Roy speelt alles op easy'.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht dat je jezelf wilde veranderen omdat je vindt dat mensen een verkeerd beeld van je hebben? Die mensen hebben gelijk
Je plaatje werkt niet. n00b.quote:
Te trage ninjaeditquote:Op maandag 9 november 2009 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet. n00b.
Gijs je praat echt poep hoor,.... dat is hetzelfde als Transformers met SAW vergelijken. Tja,... in beiden wordt geweld gebruikt. Duckhunt versus GTAquote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg nergens (serieus) dat ik het leuk vind om zo'n menigte neer te schieten. Ik verdedig alleen het feit dat het maar een spelletje is en het niet anders is dan Duck Hunt of GTA. Op welke wijze het ook gepresenteerd wordt, de essentie is hetzelfde: onschuldigen neerschieten die zich niet kunnen verdedigen.
Het is niet nodig om nu persoonlijk te worden met als achterliggende gedachte 'hihi Roy speelt alles op easy'. Ik dacht dat je jezelf wilde veranderen omdat je vindt dat mensen een verkeerd beeld van je hebben? Die mensen hebben gelijk
quote:
Ik pak je gewoon terug.quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Sorry, het was zo'n schop voor open doel. Ik kon me niet inhouden.![]()
Podver!quote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik pak je gewoon terug.
Maar goed, meningen verschillen
Over tot de orde van de dag!
[ afbeelding ]
Oh ja kiezen om dat te doen.. maar je doet het! En GTA ziet er mi niet cartoony uit, als ik een kogel door iemand zn hoofd schiet valt hij als een ragdoll neer, en dat gebeurt in MW2 ook!quote:Op maandag 9 november 2009 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
- In GTA kun je kiezen om dat te doen.
- GTA ziet er cartoonerig en over the top uit.
- Je kunt het niet eindeloos doen, je krijgt een wanted level. Er zijn dus gevolgen.
Eerlijk is eerlijk. Hij is wel de graphics van de Wii gewend.quote:Op maandag 9 november 2009 14:03 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je praat echt poep hoor,.... dat is hetzelfde als Transformers met SAW vergelijken. Tja,... in beiden wordt geweld gebruikt. Duckhunt versus GTAGijs er is toch ook nog zoiets als presentatie! Ping pong is toch ook geen Virtue Tennis meer, los van hetzelfde principe. Graphics en sfeer zeggen ook een hoop in deze! Ik begrijp je punt wel, maar ik kan echt niet in je vergelijking mee hoor
In GTA zijn burgers voor mij altijd collateral damage. Ik heb nog nooit doelbewust NPC's afgeslacht. Niet alleen is het saai, het voelt ook niet lekker! Ik wil me in een game graag een held voelen! Speel altijd als een good guy! In Fable liep ik ook met een halo en vlinders rond mijn hoofd.quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Bastard het volgende:
Oh ja kiezen om dat te doen.. maar je doet het! En GTA ziet er mi niet cartoony uit, als ik een kogel door iemand zn hoofd schiet valt hij als een ragdoll neer, en dat gebeurt in MW2 ook!
Bullshit, ik heb een paar levels BCD op de gamescom mogen zien en in beweging ziet het er voor een Wii-game echt behoorlijk goed uit. Screenshots zelf zijn wel superlelijk, maargoed dat heb je ook altijd met PSP screens bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Hij is wel de graphics van de Wii gewend.
Heb je al gezien hoe Call of Duty 4 eruit ziet op die console? Ze hadden het beter Duck Hunt 2 kunnen noemen.
En op de Wii-versie van MW2 zullen er maar 3 passagiers op dat vliegveld rondlopen. Dan valt het mee.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
Maar goed.. geen spel voor tere zieltjes dus.
Flauw.quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht wel op een realistische, bloederige versie van deze.
Dit ook Gijs!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
Maar goed.. geen spel voor tere zieltjes dus.
Ja wellicht niet dan.quote:
Ben je onschuldige omstander is het ook niet goed denk ikquote:Op maandag 9 november 2009 14:16 schreef Wessiej het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat je in dat level zelf bepaald of je mensen neerschiet of niet, je kan ook gewoon niets doen hé
Mensen hier met je haalt zelf de trekker over, ja als je niets doet is er niets aan de hand.
Ja, maar Gijs. En die games kon je kiezen om het te doen of niet. In Fable kun je ook de kleermaker zijn winkel kopen, of je gezin verwennen met een mooi huis en mooie spullen. Hier heb je geen keuze (ja, niet schieten en als een lulletje aspirant-terroristje meelopen). CoD zijn lineaire games. Of je nu wilt of niet. Die mensen op dat vliegveld worden neergemaaid en jij moet het aanschouwen wil je verder in het spel.quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wellicht niet dan.
Ik zie alleen niet waarom die niet kan.. en je wel spellen kan spelen waar je om de haverklap iemand omver rijdt of doodschiet. Er zijn nog wel meer spellen waarin onschuldige mensen worden doodgeschoten. Zelfs Fable kent zn gruwelijkheden, kan je je eigen gezin doden als je wilt, of de onschuldige kleermaker.
Maar hierrrr.. trekken we een lijn. Die lijn had dan eerder getrokken moeten worden denk ik dan.
Maar zoals ik al zei.. ik ben een zwart wit denkend mens.. geweld kan in games, en ik maak de afweging hoeveel geweld ik dan wil zien. Dat spel dat je als een psychopaat mensen ombrengt is ook niks voor mij, gaat me tever.
Vind het overtrokken reacties.
Begrijp jouw punt echt wel,... maar mijne ook. Echt zwart wit vind ik moeilijk in deze, maar ik merkte dat dit mijn grens was. Dit vond ik persoonlijk onnodig! Wist eerlijk gezegd niet dat ik een grens had hoor op dit gebied. Geniet al van de discussie sinds Carmageddon of hoe dat spel ook heet. Mijn eerste reactie was een eerlijke,... kan er niet veel aan doen!quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wellicht niet dan.
Ik zie alleen niet waarom die niet kan.. en je wel spellen kan spelen waar je om de haverklap iemand omver rijdt of doodschiet. Er zijn nog wel meer spellen waarin onschuldige mensen worden doodgeschoten. Zelfs Fable kent zn gruwelijkheden, kan je je eigen gezin doden als je wilt, of de onschuldige kleermaker.
Maar hierrrr.. trekken we een lijn. Die lijn had dan eerder getrokken moeten worden denk ik dan.
Maar zoals ik al zei.. ik ben een zwart wit denkend mens.. geweld kan in games, en ik maak de afweging hoeveel geweld ik dan wil zien. Dat spel dat je als een psychopaat mensen ombrengt is ook niks voor mij, gaat me tever.
Vind het overtrokken reacties.
Zo waar,... er zijn talloze vormen van digitale grove media!quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
De vraag is, had die knul ook echt mensen doodgeschoten als hij het spel niet had gespeeld.. ik denk het wel.
Games zijn de nieuwe films of het nieuwe Rock n Roll. Het is nieuw dus eng. Als zo'n jongen een pot pindakaas niet open kreeg schoot hij ook zijn school lek, denk nooit dat het aan games ligt. Ik heb juist veel zin in die terroristenmissie omdat het wat nieuws is, als dit een grens voor iemand is heb ik het idee dat die persoon games al iets te realistisch ziet...quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
Het is gewoon weer een grens waar we overheen gaan.. of het goed is weet ik niet. Maar je hebt mensen die ook eerst 20 uur counterstrike spelen en daarna op een school gaan schieten in het echt, dan ben je gestoord, maar dan ben je al gestoord omdat je het verschil niet ziet in een spel en het echte leven. De vraag is, had die knul ook echt mensen doodgeschoten als hij het spel niet had gespeeld.. ik denk het wel.
Het is wel een grens dat dit als amusement wordt beschouwd. Als normaal. Tuurlijk, in films gebeurd het al langer. Maar daar ben je getuigen. Hier haal je de trekker over!quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
Het is gewoon weer een grens waar we overheen gaan.. of het goed is weet ik niet. Maar je hebt mensen die ook eerst 20 uur counterstrike spelen en daarna op een school gaan schieten in het echt, dan ben je gestoord, maar dan ben je al gestoord omdat je het verschil niet ziet in een spel en het echte leven. De vraag is, had die knul ook echt mensen doodgeschoten als hij het spel niet had gespeeld.. ik denk het wel.
Precies.. maar moet je dan games gaan verbieden? Omdat iemand er niet mee om kan gaan? Nee dat denk ik niet .. het heeft geen zin als iemand verknipt is zal hij dat toch een keer uiten.quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Games zijn de nieuwe films of het nieuwe Rock n Roll. Het is nieuw dus eng. Als zo'n jongen een pot pindakaas niet open kreeg schoot hij ook zijn school lek, denk nooit dat het aan games ligt. Ik heb juist veel zin in die terroristenmissie omdat het wat nieuws is, als dit een grens voor iemand is heb ik het idee dat die persoon games al iets te realistisch ziet...
MGS3,... zelf de trigger over halen. Alsof je een digitaal boek las,... gecombineerd met prachtige muziek. Enige game die me een traan gaf ooit. Dat is ziekelijk goed gemaakt,.... makers verdienen een Goscar (mijn visie op een Oscarquote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben het eens met Chocobo. Dit is ook mijn grens. Misschien omdat wij niet van die sandbox gamers zijn? Een game als Crackdown of Saints Row spreekt mij niet aan. Ik hou er niet van om chaos te creëren. GTA vind ik tof vanwege de missies en het gangstersfeertje. Ik haal in die games zelden een hogere wanted level dan 3 sterren, en dan zelfs alleen als gevolg van een missie! Meestal rij ik gewoon een beetje braaf rond en luister ik naar de radio.![]()
Dus omdat het een zombie is mag je alles doen wat god verboden heeft, dan mag je achter elkaar mensen afslachten met alle middelen die voor handen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe moet je dit uitleggen? Wat is hier nu het nut van? Ga dan Dead Rising of Left4Dead spelen als je hordes vijanden wilt neermaaien!
Eerste helft ben ik met je eens. De andere helft is natuurlijk lariekoek. Zie je mij met een zwaard en schild buiten lopen. Iedereen heeft overal een grens voor. Dat wil niet zeggen dat alles dan meteen een kant zoals realisme op moet gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Games zijn de nieuwe films of het nieuwe Rock n Roll. Het is nieuw dus eng. Als zo'n jongen een pot pindakaas niet open kreeg schoot hij ook zijn school lek, denk nooit dat het aan games ligt. Ik heb juist veel zin in die terroristenmissie omdat het wat nieuws is, als dit een grens voor iemand is heb ik het idee dat die persoon games al iets te realistisch ziet...
Wederom kwestie van wat kan wel en niet. Gears of War 2 zie ik als vermaak. Kijk, dit blijft persoonlijk, maar onschuldige burgers als terrorist neerknallen op een vliegveld zie ik dus niet als vermaak. Mijn grijs is jouw zwart/wit. Ik ga op gevoel in deze.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus omdat het een zombie is mag je alles doen wat god verboden heeft, dan mag je achter elkaar mensen afslachten met alle middelen die voor handen zijn.
En in GoW (gears) iemand ala american history x afmaken is ook prima, of doormidden zagen waarbij het bloed op de camera spat? Het is toch maar een horde (vijand) zeg jij, en dan is alle geweld geoorloofd.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wederom kwestie van wat kan wel en niet. Gears of War 2 zie ik als vermaak. Kijk, dit blijft persoonlijk, maar onschuldige burgers als terrorist neerknallen op een vliegveld zie ik dus niet als vermaak. Mijn grijs is jouw zwart/wit. Ik ga op gevoel in deze.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Nou B. daar gaan we
AMSTERDAM - Kinderen in de leeftijd tussen zes maanden en vier jaar moeten worden ingeënt tegen de Mexicaanse griep.
http://www.telegraaf.nl/g(...)nenten___.html?p=1,1
Ja,... normaliter herstel je vanzelf. Ik heb het ook hoor,... zal je zien. Hoor je wat jaartjes later over de bijwerkingen van die ene prik toen in 2009quote:Op maandag 9 november 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
Die foto
Jasmijn word net volgende week 4.. dus zij niet en Amber wel? En ik vind het eng om ze in te laten inenten.. je weet niet wat het op de lange termijn doet.
Inschatten, procenten .. tuurlijk maar toch.
The Truth is in Here...quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... normaliter herstel je vanzelf. Ik heb het ook hoor,... zal je zien. Hoor je wat jaartjes later over de bijwerkingen van die ene prik toen in 2009
Of hier! 75 procent wil geen griepvaccinatiequote:
Daar heb ik ook nee gestemdquote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of hier! 75 procent wil geen griepvaccinatie
Het is niet de eerste keer he dat men een verkeerd of slecht middel binnen krijgt
Lost & the Damned?quote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag net een blote piemel in een game. Hoe vinden jullie dát?
Zombies zijn al dood. En in GoW zitten gewoon monsters.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus omdat het een zombie is mag je alles doen wat god verboden heeft, dan mag je achter elkaar mensen afslachten met alle middelen die voor handen zijn.
En in GoW (gears) iemand ala american history x afmaken is ook prima, of doormidden zagen waarbij het bloed op de camera spat? Het is toch maar een horde (vijand) zeg jij, en dan is alle geweld geoorloofd.
En dat is dan niet de eerste keer .. er zijn eerder al eens weet ik het welk vaccin ingespoten bij zwangere vrouwen wat later dan weer bleek niet goed te zijn. Lekker is dat.quote:Op maandag 9 november 2009 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... normaliter herstel je vanzelf. Ik heb het ook hoor,... zal je zien. Hoor je wat jaartjes later over de bijwerkingen van die ene prik toen in 2009
Omdat de politie meer prioriteiten heeft bij het beboeten van weggebruikers zoals fietsen zonder licht en 130 rijden waar je 100 mag.. ze pakken de juiste criminelen aan voor de schatkist.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngjeugd__.html?p=2,2
Zal je steeds meer zien, recht in eigen hand.
Ja,... SES moeders ofzo. Hoe heette dat nu ook alweer. Bij dochters van die moeders zijn vruchtbaarheidsproblemen ontdekt. Zonen hadden dat weer niet,.... ja er is altijd wel wat hoor Gijs!quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is dan niet de eerste keer .. er zijn eerder al eens weet ik het welk vaccin ingespoten bij zwangere vrouwen wat later dan weer bleek niet goed te zijn. Lekker is dat.
Dus of je krijgt de griep en je overlijdt er misschien aan
Of je laat inenten.. en dan kun je complicaties krijgen, kijk alleen al naar die pneumokokken vaccin vorige week in harderwijk.
Oh ja, DES heette dat spul.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
En dat is dan niet de eerste keer .. er zijn eerder al eens weet ik het welk vaccin ingespoten bij zwangere vrouwen wat later dan weer bleek niet goed te zijn. Lekker is dat.
Dus of je krijgt de griep en je overlijdt er misschien aan
Of je laat inenten.. en dan kun je complicaties krijgen, kijk alleen al naar die pneumokokken vaccin vorige week in harderwijk.
Doel wel behaald. Nu komt er een onderzoek en extra surveillancequote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngjeugd__.html?p=2,2
Zal je steeds meer zien, recht in eigen hand.
Ik ga aandelen Pickwick Thee kopen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doel wel behaald. Nu komt er een onderzoek en extra surveillance
3x raden wie er aangehouden gaat wordenquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doel wel behaald. Nu komt er een onderzoek en extra surveillance
Nee 1x radenquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
3x raden wie er aangehouden gaat worden
En een boete krijgtquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
3x raden wie er aangehouden gaat worden
was geen inbreker!quote:Op maandag 9 november 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
Of je steekt als brave borst een inbreker dood die je vrouw aanvalt met een riek.. mag ook nie he.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,.... WTF![]()
serieus,.... OMFG
http://wetpussygames.com/adult-cartoons/jinxed.html
Dat ging toch nergens meer overquote:
Star Trek was erg cool,... hoef je ook geen fan voor te zijn om te kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef gijsje79 het volgende:
Welke film moet ik kijken.
Nieuwe Harry potter
Star Trek
G.I.Joe
of toch Zombieland
Ja de serie van Star Trek vind ik niets maar hoor goeie dingen over de film.quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Star Trek was erg cool,... hoef je ook geen fan voor te zijn om te kijkenG.I. Joe zou ik deleten
quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Wessiej het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_verbod_op_game.html
Alstu Gijsjes, de CDA luistert naar jullie.
Ben geen CDA fan, maar ik begrijp dit wel. Als de leeftijdsaanduiding zou werken wil ik liever ook geen censuur,.... vreselijk zou dat zijn. Maar toch,... het gaat nergens over. Politieke vragen hierover zijn onvermijdelijk. Absoluut geen toevoeging voor de COD/MW serie!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Wessiej het volgende:
Gijs,... ik hou wel van de serie, maar ben geen zware fan. Het viel me op dat je ook niet echt fan van de serie hoeft te zijn in deze film. Dit is gewoon een coole SC film met geweldige humor ook!quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja de serie van Star Trek vind ik niets maar hoor goeie dingen over de film.
Dit zijn films die ik besteld heb, dus zo gekregen, maar ga voor zombieland duurt niet te lang, kan daarna nog ff gamen.
Ja ik begrijp het niet hoor, ze willen een SP ervaring neerzetten die iedereen schokt en bijblijft, dan zijn zulke scenes wel handig. 18+ en als je het niet aan kan koop je geen (realistisch) schietspel. Maar goed dat is een discussie die wij vanmiddag al haddenquote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben geen CDA fan, maar ik begrijp dit wel. Als de leeftijdsaanduiding zou werken wil ik liever ook geen censuur,.... vreselijk zou dat zijn. Maar toch,... het gaat nergens over. Politieke vragen hierover zijn onvermijdelijk. Absoluut geen toevoeging voor de COD/MW serie!
Duitsland heeft het level al laten verwijderen las ik. Mmmm,... dan is mijn eerste reactie nog zo gek nog niet. Maar ja,... uiteindelijk krijgt Activision toch haar reclame, maar ook dat was niet nodig! Spel verkoopt zichzelf!
Nou wil ik dat spel hebben!! En ga ik steeds alleen dat veld spelen!!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou wil ik dat spel hebben!! En ga ik steeds alleen dat veld spelen!!
En dan halfnaakt al gillend en springend, lachend iedereen omver knallen, ALLESSSS MOET DDOOOOOODDDD!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Wessiej het volgende:
Morgen 9:40 vrij, de Media Markt ligt op de thuisroute![]()
Burgers ik kom eraaaaan
MW1 MP vond ik heel leuk, zeker als afwisseling welkom.. maar geen geld voor, en geen zin in.. ben nog niet klaar met Forza om zelfs maar af te wisselenquote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Jij had geen interesse in het spel toch Gijs? Alleen nog maar Forza de komende maanden of lijkt MW2 je toch wel leuk?
quote:HOOFDDORP - De directeur van de Policy and Enforcement-afdeling van Xbox Live, Stephen Toulouse, is het afgelopen weekend bedreigd door boze bezitters van Xbox 360-consoles die van Xbox Live zijn verbannen.
© Gamer.nl
Het telefoonnummer van Toulouse was op een forum geplaatst nadat Microsoft de afgelopen weken meerdere illegaal omgebouwde spelcomputers had verbannen van Xbox Live. Als gevolg hiervan werd hij telefonisch lastiggevallen. Toulouse zegt doodsbedreigingen te hebben gehad voor zijn hele gezin en zijn huisdieren.
Chat
De telefonische dreigementen werden door Toulouse doorgespeeld aan de politie, waarna hij zelf via een chatkanaal een poging ondernam de boze Xbox 360-bezitters te laten stoppen met bellen. Of deze actie succesvol is gebleken, is nog onbekend.
Als ze dat niet doen krijgen ze slaag met een ketting. Rotterdam de gekste!!quote:Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef kepler het volgende:
Over aanhoudingen gesprokenHadden we het er van de week nog over dat de politie zo slap optreedt, nou nu heb ik het andersom gezien
Een gozer wilde niet meewerken bij arrestie en zat een beetje te schelden en te dreigen. De agent neemt gelijk een karate-positie aan en bij de eerste de beste poging tot agressie van die gast krijgt tie een goed gemikte tik tegen zijn neus!! Toen piepte hij wel eventjes anders, er bestaan dus ook goede agenten! Rotterdam de gekste!
Dichtgetikte grap +3!quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen krijgen ze slaag met een ketting. Rotterdam de gekste!!
Ik durf te wedden dat die gozer een blanke jongen was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef kepler het volgende:
Over aanhoudingen gesprokenHadden we het er van de week nog over dat de politie zo slap optreedt, nou nu heb ik het andersom gezien
Een gozer wilde niet meewerken bij arrestie en zat een beetje te schelden en te dreigen. De agent neemt gelijk een karate-positie aan en bij de eerste de beste poging tot agressie van die gast krijgt tie een goed gemikte tik tegen zijn neus!! Toen piepte hij wel eventjes anders, er bestaan dus ook goede agenten! Rotterdam de gekste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Klink zei gistermiddag nog, de bijwerkingen zijn niet groot. Zijn er wel, ik zou kijken. Is je vrouw vaak ziek, en is ze dan stevig ziek? Want dan hoef je die prik opzich niet te doen, al genoeg weerstand.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat doen jullie nou met die griepprik? Ik las vanmorgen in artikel in de Spits waardoor ik me toch zorgen maak. Beweringen dat de neveneffecten nog niet bekend zijn, dat er stoffen inzitten die bij ratten verlammingsverschijnselen veroorzaken en over banden tussen de politiek en de farmaceutische industrie!
Zijn het complottheorieën die thuishoren in TRU? Of klopt dit?
Nu heb ik nog geen oproep gehad, maar mijn vrouw wel!
Ik vertrouw dat hele kabinet niet, incl. Klink.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:04 schreef Wessiej het volgende:
Klink zei gistermiddag nog, de bijwerkingen zijn niet groot. Zijn er wel, ik zou kijken. Is je vrouw vaak ziek, en is ze dan stevig ziek? Want dan hoef je die prik opzich niet te doen, al genoeg weerstand.
Je moet niet alles geloven wat de krant zegt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wat doen jullie nou met die griepprik? Ik las vanmorgen in artikel in de Spits waardoor ik me toch zorgen maak. Beweringen dat de neveneffecten nog niet bekend zijn, dat er stoffen inzitten die bij ratten verlammingsverschijnselen veroorzaken en over banden tussen de politiek en de farmaceutische industrie!
Zijn het complottheorieën die thuishoren in TRU? Of klopt dit?
Nu heb ik nog geen oproep gehad, maar mijn vrouw wel!
Als ze meer last krijgt van astma aanvallen als ze ziek is, dan zal het wel een overweging kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat hele kabinet niet, incl. Klink.
Ze is niet zwaar ziek ofzo. Maar ze heeft licht astma. En als longpatiënt val je automatisch in de risicocategorie. Ze is niet vaak/lang ziek ofzo.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat de krant zegt.
Ik word echt zo schijt ziek van die paniekzaaiende artikelen. Zit me er echt groen en geel aan de ergeren.
Gisteren ook dat artikel dat kinderen nu ook mogen. Lees je verder en dan lees je over ademhalingsproblemen bij evt beademing. Grrrr.... Al die bang makerij.
Maar nee, wij gaan hem niet halen net zoals we elk jaar niet de griepprik halen. Het is een griep die je moet uitzieken.
Tuurlijk hoop ik dat de jongens hem niet krijgen. En als ze hem krijgen hebben we zeker wel onze voorzorgsmaatregelen. Maar dat is bij elke griep.
Laat je de jongens niet inentenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ze meer last krijgt van astma aanvallen als ze ziek is, dan zal het wel een overweging kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
Choooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.psnstores.com/(...)rritories-this-week/
Ja.. daar ga je.. daar moeten ze vaker op gaan letten! Zeker als de games zo extreem gaan wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Wessiej het volgende:
Jezus die MW2 launch. Ik dacht in de nacht komt er nog geen hond, amerikaanse taferelen. 1500 man in Rotterdam en 500 man in Den Haag. Ik had hem net opgepikt, zag echt knaapjes voor mij in de rij het spel kopen, die waren no way 18 jaar, eerder 13
, maar de cassiére zag er ook niet zo slim uit.
Ik heb een persoonlijke vraag uitstaan en advies gevraagd aan wat vrienden van me (huisartsen). Ik hou je wel op de hoogte wat hun advies betreft, maar volg anders je gevoel Gijs!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neig naar ja.. voor de zekerheid.
Dikke boetes uitgeven. Gewoon de hele MW2 omzet minimaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. daar ga je.. daar moeten ze vaker op gaan letten! Zeker als de games zo extreem gaan worden
Echt een ramp zal het wel niet worden. Ik keek op die leeftijd de eerste faces of death film,.... dat is wel een stuk harder dan die scene uit dat level. Toch,.... het is geen goed nieuws. CoD is wel gericht op de pubers vind ik zelf,... dan hadden de makers wel rekening kunnen houden met deze shit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:49 schreef Wessiej het volgende:
Jezus die MW2 launch. Ik dacht in de nacht komt er nog geen hond, amerikaanse taferelen. 1500 man in Rotterdam en 500 man in Den Haag. Ik had hem net opgepikt, zag echt knaapjes voor mij in de rij het spel kopen, die waren no way 18 jaar, eerder 13
, maar de cassiére zag er ook niet zo slim uit.
Tamara kreeg 3 weken te horen van de huisarts op de vraag "ik ben zwanger kan ik mij laten inenten?"quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijke vraag uitstaan en advies gevraagd aan wat vrienden van me (huisartsen). Ik hou je wel op de hoogte wat hun advies betreft, maar volg anders je gevoel Gijs!
Ik koop nu even niks. Maar er zijn wel een paar leuke titels in de PSN store: GTA: Chinatown Wars, Vagrant Story, straks Persona 3. Inderdaad leuk voor op vakantie!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Zooooooo die kan je zo heerlijk op je vakantie gamen!
Als ik 'm ooit ga spelen (is MW1 eigenlijk al budget?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:
Las net een review van MW2, zijn erg te spreken over de SP.. korte maar wel een hele dikke ervaring! Maar duidelijk een MP game.. en die was in MW1 eigenlijk beter dan Halo3, die verslaving van upgraden is erg sterk
Ik weet ook niet echt meer wat ik tegen mijn kuiken moet zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb een persoonlijke vraag uitstaan en advies gevraagd aan wat vrienden van me (huisartsen). Ik hou je wel op de hoogte wat hun advies betreft, maar volg anders je gevoel Gijs!
Zal nu wel budget gaan worden maar is terecht tot een paar weken terug nog gewoon 40 euro in de winkel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik 'm ooit ga spelen (is MW1 eigenlijk al budget?) dan is het voor de SP.
Toch denk ik dat er een groot verschil tussen alleen maar toeschouwer van iets zijn, en er actief aan deelnemen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Echt een ramp zal het wel niet worden. Ik keek op die leeftijd de eerste faces of death film,.... dat is wel een stuk harder dan die scene uit dat level. Toch,.... het is geen goed nieuws. CoD is wel gericht op de pubers vind ik zelf,... dan hadden de makers wel rekening kunnen houden met deze shit.
Ik ben niet goed genoeg voor MP, heb er ook geen tijd voor en geen zin in.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal nu wel budget gaan worden maar is terecht tot een paar weken terug nog gewoon 40 euro in de winkel.
Nogmaals.. de SP is een geweldige rollercoaster, doet het heel leuk.. maar het is de MP waar het eigenlijk om gaat... als je daar eenmaal aan begint leg je hem niet weg
Ja met WoW speelde je ook een tank toch. Kies jij vaak,... best jammer want andere classes en skills zijn toch cooler vaak. Met Mass Effect speelde jij vast met een mannelijke soldierquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop nu even niks. Maar er zijn wel een paar leuke titels in de PSN store: GTA: Chinatown Wars, Vagrant Story, straks Persona 3. Inderdaad leuk voor op vakantie!
Gister trouwens in DAO een Rogue aangemaakt. En meteen veel leukere gameplay als met een tank! Game doet me gek genoeg nog het meeste denken aan FFXII!
Gijs,... Daan zou NOOIT van mijn CoD mogen spelen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er een groot verschil tussen alleen maar toeschouwer van iets zijn, en er actief aan deelnemen.
Je maartelde toch geen huisdieren toen je klein was? En ik denk ook niet dat je blij wordt als Daan dat level uit MW2 over en over zou spelen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja met WoW speelde je ook een tank toch. Kies jij vaak,... best jammer want andere classes en skills zijn toch cooler vaak. Met Mass Effect speelde jij vast met een mannelijke soldierIk met een vrouwelijke sentinel! Het opent echt andere gameplay, is verrassend en gewoon heerlijk gay!!
SP verhaal klinkt trouwens wel als een slechte Chuck Norris film. Amerikaanse undercover agent neemt deel aan een terroristische aanslag in Rusland en als gevolg hiervan vallen de Russen de V.S. binnen? Please!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:
Las net een review van MW2, zijn erg te spreken over de SP.. korte maar wel een hele dikke ervaring! Maar duidelijk een MP game.. en die was in MW1 eigenlijk beter dan Halo3, die verslaving van upgraden is erg sterk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... Daan zou NOOIT van mijn CoD mogen spelen!
Die verantwoordelijkheid leg ik bij jouw ouders. Zelf zou ik mijn kinderen geen Resident Evil laten gamen op hun 6e! Mijn kids spelen nu Donkey Kong 64 van Rare op de N64.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]Ik zie al dat mijn ouders mij ooit een spel zouden verbieden. Speelde als 6 jarig pikkie ook Resident Evil enzo, kwam mijn moeder 'en dit vind jij leuk'. Dat bleef ze zeggen tot Guitar Hero, die vond ze wel leuk
Je krijgt als je de SP start van MW2 de vraag: Wil je de optie om missie's te skippen waarin mensen zich niet beledigd tegenover kunnen voelen. Ze vragen het netjes, maar niemand drukt op ja
Volgende CoD is toch in Space ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
SP verhaal klinkt trouwens wel als een slechte Chuck Norris film. Amerikaanse undercover agent neemt deel aan een terroristische aanslag in Rusland en als gevolg hiervan vallen de Russen de V.S. binnen? Please!
[ afbeelding ]
Ik vond het mooie aan CoD altijd die realistische battles, zoals Pointe du Hoc in Normandië. Nu begeven ze zich steeds meer op slechte James Bond films terrein.
MP was inderdaad tof. Ik heb de beta toen heel veel gespeeld. Maar toen de game officieel uitkwam had ik het wel een beetje gezien.
Ik speelde ook altijd gewoon alles wat ik wilde. Maar toen ik jong was, was het enkel Mario eigenlijk. En Duck Hunt. Onschuldige eenden neerschieten! En nog mooier, mijn pa deed dat regelmatig 's avonds gewoon als ik al naar bed was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]Ik zie al dat mijn ouders mij ooit een spel zouden verbieden. Speelde als 6 jarig pikkie ook Resident Evil enzo, kwam mijn moeder 'en dit vind jij leuk'. Dat bleef ze zeggen tot Guitar Hero, die vond ze wel leuk
Je krijgt als je de SP start van MW2 de vraag: Wil je de optie om missie's te skippen waarin mensen zich niet beledigd tegenover kunnen voelen. Ze vragen het netjes, maar niemand drukt op ja
Mijn kinderen beginnen later ook met platformers enzo. Gewoon dezelfde game-opvoeding als ik heb gehad! NES, SNES, N64, Cube, 360 en de hele FF-reeks op bijbehorende consoles!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die verantwoordelijkheid leg ik bij jouw ouders. Zelf zou ik mijn kinderen geen Resident Evil laten gamen op hun 6e! Mijn kids spelen nu Donkey Kong 64 van Rare op de N64.
Klopt! Ik neig toch naar die stoere brede held in een harnas. Demons Souls ben ik ook voor Knight gegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Ja met WoW speelde je ook een tank toch. Kies jij vaak,... best jammer want andere classes en skills zijn toch cooler vaak. Met Mass Effect speelde jij vast met een mannelijke soldierIk met een vrouwelijke sentinel! Het opent echt andere gameplay en is verrassend!
Mario Bros Wii wordt de volgende titel voor ze!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speelde ook altijd gewoon alles wat ik wilde. Maar toen ik jong was, was het enkel Mario eigenlijk. En Duck Hunt. Onschuldige eenden neerschieten! En nog mooier, mijn pa deed dat regelmatig 's avonds gewoon als ik al naar bed was.Geweldig!
[..]
Mijn kinderen beginnen later ook met platformers enzo. Gewoon dezelfde game-opvoeding als ik heb gehad! NES, SNES, N64, Cube, 360 en de hele FF-reeks op bijbehorende consoles!
quote:
Gijs wat is je probleem? Ieder zijn mening toch!quote:
Ze spelen 'm dan ws eerder dan ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mario Bros Wii wordt de volgende titel voor ze!
Ja precies.. maar het is grappig om die tendens steeds te zien .. dat overdrijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Gijs wat is je probleem? Ieder zijn mening toch!
Ik heb begrepen dat je vanaf 4 maanden zwangerschap je mag laten inentenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tamara kreeg 3 weken te horen van de huisarts op de vraag "ik ben zwanger kan ik mij laten inenten?"
"Nou als je je vrucht wil verliezen moet je je laten inenten" .. vlgs mij zijn huisartsen onderling ook verdeeld?
Het is een hele hype dat snap ik ook wel.. maar die zegt dit en die zegt dat. Je weet gewoon niet waar je goed aan doet maar je hebt het wel over de gezondheid van je kinderen!!!
Wat Cho al zei, volg je gevoel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tamara kreeg 3 weken te horen van de huisarts op de vraag "ik ben zwanger kan ik mij laten inenten?"
"Nou als je je vrucht wil verliezen moet je je laten inenten" .. vlgs mij zijn huisartsen onderling ook verdeeld?
Het is een hele hype dat snap ik ook wel.. maar die zegt dit en die zegt dat. Je weet gewoon niet waar je goed aan doet maar je hebt het wel over de gezondheid van je kinderen!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een lijstje te maken voor op Sinterklaaslootjes. We hebben binnen de groep afgesproken dat het bedrag per persoon 10 euro is, maar wat moet je in hemelsnaam op de lijstje zetten?
Ik heb nu dit:
* Blauwe beschuitbus
* PSV koffiemok
* Pizza-snijder (zo'n rollende)
Verder weet ik niets
Een plastic ring ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens bezig om een lijstje te maken voor op Sinterklaaslootjes. We hebben binnen de groep afgesproken dat het bedrag per persoon 10 euro is, maar wat moet je in hemelsnaam op de lijstje zetten?
Ik heb nu dit:
* Blauwe beschuitbus
* PSV koffiemok
* Pizza-snijder (zo'n rollende)
Verder weet ik niets
Ja, dat hoorde we dus later via de media.. ik bedoel maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je vanaf 4 maanden zwangerschap je mag laten inenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |