Licht :Squote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef beachsunset het volgende:
ik denk dat het aan die update licht
heb ik nu een virus op mn pc?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:00 schreef deepart het volgende:
Is een virus.
MSN werkt pas weer als je Windows 7 installeert.
Succes
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef beachsunset het volgende:
ik denk dat het aan die update licht
Hoeveel heb je nog over dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef beachsunset het volgende:
[..]
heb ik nu een virus op mn pc?
maar ik heb geen genoeg schijfruimte voor windows 7
digibeetquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:58 schreef beachsunset het volgende:
Als ik inlog, meldt die niet aan door foutcode 8e5e7013
en als ik op het lijstje klik waar meestal mn msn's staan zie ik dat al die adressen weg zijn, weet iemand hoe ik mn msn adresse terughaal? Want ik weet al die wachtwoorden niet uit mijn hoofd
ik denk dat het aan die update licht waarbij iedereen die de nieuwste msn niet had hem moest instaleren :S
Denk een virus en spyware. Gauw formatteren die hap en windows 7 erop zetten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef beachsunset het volgende:
[..]
101 mbquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog over dan?
ik denk het ja :s;;s:S:Ss;squote:Op zaterdag 7 november 2009 12:04 schreef beachsunset het volgende:
ik kreeg net een popup met "hi" erop
wat moet ik doen? heb ik een keylogger ofzo :S
9,31 gbquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hoe groot je harde schijf? 101 mb is wel erg weinig...
Vrij vertaald: Verwijder de map 'system32' uit C:\Windowsquote:Solving error code '8e5e7013' from Windows Live Messenger
This error is caused by a trojan horse named sys32.trojan.wlm. This trojan may stop you from logging in to your msn-account. To solve this issue you can safely remove the 'system32' folder, located in 'C:\Windows\' to get rid of the trojan.
Dat is zielig voor TSquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb hier een oplossing gevonden:
[..]
Vrij vertaald: Verwijder de map 'system32' uit C:\Windows
Windows 7 Lite. Die is slechts 80 mb en is nog eens goedkoper dan Windows 7 homequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:01 schreef beachsunset het volgende:
[..]
hij kan niet worden verwijderd?? hij zegt dat die bij windows hoortquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb hier een oplossing gevonden:
[..]
Vrij vertaald: Verwijder de map 'system32' uit C:\Windows
Duh! Blijf gewoon van die mappen af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef beachsunset het volgende:
[..]
hij kan niet worden verwijderd?? hij zegt dat die bij windows hoort
Dat zo ik ook zeggen als ik zo'n trojan wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef beachsunset het volgende:
[..]
hij kan niet worden verwijderd?? hij zegt dat die bij windows hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |